27 Δεκεμβρίου 2014

Τώρα μιλάει η Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ

Ο φόβος έχει αλλάξει πλευρά…Τώρα μιλάμε ΕΜΕΙΣ!

Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ

Η «κοινή γνώμη» των ΜΜΕ λέει πως πρέπει να φοβόμαστε αν θα πέσει η κυβέρνηση, πως πρέπει να φοβόμαστε να αντιδρούμε απέναντι σε όλα αυτά που συμβαίνουν και αν αντισταθούμε τότε είναι εκεί οι «προστάτες» τους να μας επιβάλουν το φόβο μέσω της καταστολής. Μας επισημαίνουν επιστρατεύοντας τους «μπαμπούλες» της τρόικα και των αγορών, πως πρέπει να φοβόμαστε οποιαδήποτε αλλαγή δεν αρμόζει στη δική τους κανονικότητα (και πολύ μεταμοντέρνο!), πως αν οτιδήποτε αλλάξει από τη σημερινή μίζερη κατάσταση, θα είναι καταστροφή. Θέλουν να κάνουν τη μιζέρια ένα μόνιμο πλαίσιο διαβίωσης για όλους και όλες μας.

Ο φόβος που προσπαθούν να σπείρουν, είναι η άλλη όψη του φόβου που αισθάνονται οι ίδιοι απέναντι μας. Κάνουν ψυχολογικές αναλύσεις φρουδικές. Φοβούνται την κοινωνία, μα πάνω απ’ όλα φοβούνται τη νεολαία. Βλέπε η νεολαία είναι πιο ευεπηρεάστη, της λείπει η πείρα, παρασύρεται πιο εύκολα από φενάκες συνθήματα, οπότε εμείς είμαστε μαζί σας. Μας φοβούνται γιατί είμαστε αυτοί που δεν έχουν να χάσουν πλέον τίποτα, ακριβώς γι' αυτό τα καλύτερα θύματα, οι εξαθλιωμένοι προλετάριοι που θα ονειρευόταν ο θείος Κάρολος, έτοιμη ύλη για την επανάσταση γιατί δεν μπορούν να μας ελέγξουν ή να μας εξαγοράσουν (πάνε οι θέσεις στο δημόσιο) και ξέρουν ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο επικίνδυνο για την εξουσία τους, από μια αποφασισμένη νεολαία που διεκδικεί το δικαίωμά της στην αξιοπρέπεια (δηλ από μια νεολαία μάζα να διοριστεί στο δημόσιο για να χει μόνιμη σταθερή δουλειά και φαί).

Προσπαθούν με κάθε τρόπο να μας πείσουν ότι δεν μπορεί τίποτα να γίνει διαφορετικά, αλλά εμείς ξέρουμε καλά ότι το κλειδί της ανατροπής βρίσκεται σ’ εμάς τους ίδιους και τους αγώνες μας. Ξέρουμε ότι έχουμε όλα τα εφόδια που μπορούν να βάλουν βόμβα (μεταφορικά προφανώς μα βόμβα; μετά φταίνε οι άλλοι που σας λένε ότι θα τα διαλύσετε όλα) στα θεμέλια αυτού του κοινωνικού μοντέλου στο οποίο ζούμε. Έχουμε και τις γνώσεις και τη θέληση να είμαστε εκείνη η γενιά που θα βοηθήσει το παλιό να πεθάνει μια ώρα αρχύτερα και θα φέρει στο φως το νέο που μπορεί να γεννηθεί. (η ποιητική γλώσσα και η επίκληση στο θυμικό ήταν πάντα το δυνατό στοιχείο της Αριστεράς, ιδιαίτερα στην πατρίδα μας).

Δε μας έπεισαν ποτέ, ούτε θα μας πείσουν τώρα πως το να πηγαίνουμε σ’ ένα λύκειο – εξεταστικό κέντρο, σ’ ένα πανεπιστήμιο παρακμιακό και αποστειρωμένο (βλ. καθαρό και χωρίς κομματικές αφίσσες), το να κινούμαστε συνεχώς ανάμεσα στην ανεργία και την κακοπληρωμένη εργασία εάν δεν επιλέξουμε να μεταναστεύσουμε (στις καπιταλιστικές χώρες της Δύσης, Αγγλία, Γερμανία κλπ), το να ζούμε σε πόλεις-φρούρια (χωρίς δηλαδή μετανάστες λαθροπωλητές) ή να μην έχουμε τη στοιχειώδη πρόσβαση σε δωρεάν πολιτισμό (Τα γνωστά ΔηΠεΘε) και αθλητισμό, είναι ένα μέλλον που μας αρμόζει.

Δε μας έπεισαν ποτέ, ούτε θα μας πείσουν τώρα πως είναι τρέλα κι «εθνική ανευθυνότητα» το να ζητάμε την κατάργηση του «νέου» Λυκείου, να παλεύουμε ενάντια στη νεοφιλελεύθερη μετάλλαξη του Πανεπιστημίου, να απαιτούμε την επαναφορά του βασικού μισθού στα 751€ (γιατί όχι παραπάνω;;;) και την κατάργηση των ελαστικών μορφών απασχόλησης (είναι πολύ ελαστική και ευέλικτη η αγορά εργασίας, πρέπει να την κάνουμε πιο αρτηριοσκληρωτική ή να αναγκαστούμε όλοι να μη δηλώνουμε κανείς ότι δουλεύουμε για να αποφύγουμε τα χαράτσια των φόρων και των ταμείων), να θεωρούμε αυτονόητη την κατάργηση των ΜΑΤ (εντάξει φαντάζεστε τώρα πρωθυπουργό του λαού και της νεολαίας Αλέξη να τον φυλάνε τα ΜΑΤ;) για να μπορούμε να πούμε ότι είμαστε ασφαλείς, να θέλουμε εδώ και τώρα την κατάργηση κάθε περίφραξης ανάμεσα σ’ εμάς κι αυτά που μας ανήκουν: τις θάλασσες, τις πλατείες, τα πάρκα, το δημόσιο χώρο (στα σύνορα; εκεί δεν θα καταργηθούν οι "περιφράξεις";)

Εμείς τα θέλουμε όλα (φυσικά και τα θέλουμε όλα, έτσι μάς μάθανε οι γονείς μας, μόνιμη και σταθερή δουλειά σε ΔΕΚΟ ή στη Δημόσια Δωρεάν Παιδεία ,2-3 μήνες άδειες, 15 αργίες και (καλή) σύνταξη απ τα 50, εμείς γιατί να μην έχουμε τα ίδια;στο πηγάδι κατουρήσαμε;) και δεν θα διαπραγματευτούμε με κανέναν τη ζωή μας με αξιοπρέπεια και δικαιώματα (αυτά που εννοούν δικαιώματα φυσικά, κατά το μεγαλύτερο ποσοστό τους δεν συνιστούν δικαιώματα). Εάν αυτοί έχουν αποφασίσει να μας αφήσουν εκτός της «δημοκρατίας» τους, εμείς καθόλου δεν ανησυχούμε. Η αντίστασή μας είναι απέναντι απ’ τον αυταρχισμό τους, η αλληλεγγύη μας είναι πέρα από τον ατομισμό τους, η δημοκρατία μας είναι μακριά από την ανάθεση, η αξιοπρέπειά μας βρίσκεται τελείως έξω από το δικό τους παράδειγμα για τη ζωή.

Είμαστε εκείνη η γενιά που θα γράψει το τέλος της μνημονιακής κυβέρνησης στη χώρα, αλλά και κάτι παραπάνω: Είμαστε αυτές κι αυτοί που ξεριζώνουν τ’ αυτονόητα του παλιού κόσμου για να βάλουμε στη θέση τους τ’ αυτονόητα του κόσμου που έρχεται (φυσικά, υπάρχουν και στον νέο κόσμο που έρχεται και που είναι εφικτός τα αυτονόητα, τί νομίζατε; Κατάλυση του κατεστημένου για να έρθει το δικό μας, νέο και καλό κατεστημένο).

Νέοι/Νέες ΣΥΡΙΖΑ: Η ΚΝΕ της γενιάς μας

Τώρα μιλάμε εμείς.
(Αν κρίνεις από την ανακοίνωση πάντως καταλαβαίνεις πού έμαθαν να μιλάνε και να σκέφτονται οι νέοι/νέες ΣΥΡΙΖΑ. Στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Έναν από τους θεσμούς-σήμα κατατεθέν δηλαδή της μεταπολιτευτικής μας χρεωκοπίας. Και όχι αγαπητοί μη βιαστείτε δεν μιλάμε μόνο για οικονομική χρεωκοπία.)

25 Δεκεμβρίου 2014

Τί είδους Θεός μπορεί να φοράει πάνες;

Σε μερικούς μπορεί να φαίνεται προκλητικό ή και βλάσφημο το ερώτημα αυτό. Δεν είναι όμως καθόλου πιο προκλητικό από το ο Λόγος σαρξ εγένετο. Δεν είναι πιο προκλητικό από το ίδιο το γεγονός των Χριστουγέννων, την Ενανθρώπηση, αυτό το μυστήριον, το σεσιγημένον χρόνοις αιωνίοις (Εφεσ 3:4)... Αυτό είναι ο χριστιανισμός! Σκάνδαλο για την λογική και για τις αντιλήψεις των εθνών για τον Θεό. Είναι η υπέρβαση της λογικής και του 'φυσιολογικού' από την άπειρη αγάπη του Θεού...

(Σύμφωνα με την δογματική διδασκαλία της Εκκλησίας μας ο Ιησούς Χριστός, ως τέλειος άνθρωπος μετέχει απόλυτα των λεγομένων αδιαβλήτων παθών όπως πείνα, δίψα, κόπος, πόνος, δάκρυ, φθορά, θάνατος, δειλία, αγωνία, ύπνος, ασθένεια. Ο Χριστός δηλαδή κουραζόταν, πεινούσε, χρειαζόταν να πάει στην τουαλέτα. Ανέλαβε την ανθρώπινη φύση πλήρως μαζί με όλες τις μικρές και μεγαλύτερες δυσκολίες αυτή συνεπάγεται).

24 Δεκεμβρίου 2014

73% πιστεύουν ότι ο Ιησούς γεννήθηκε από Παρθένο

Πολύ περισσότεροι απ' όσους πιστεύουν στην Κλιματική Αλλαγή



Σύμφωνα με έρευνα της Pew σε 1500 Αμερικανούς, το 73% απάντησε ότι πιστεύει στην εκ παρθένου γέννηση του Ιησού και 74% ότι πιστεύουν πως η γέννηση αναγγέλθηκε στους ποιμένες από αγγέλους  (Λκ 2:8-14). (Στους Προτεστάντες τα ποσοστά είναι 91% και 90% αντιστοίχως). Το 78% των γυναικών απάντησαν ότι πιστεύουν
στην εκ παρθένου γέννηση, το 65% ότι όλα τα στοιχεία της ιστορίας των Χριστουγέννων είναι αληθή (άγγελοι, φάτνη, μάγοι, αστέρας κλπ).


Τα ευρήματα της έρευνας συμφωνούν με την περσινή αντίστοιχη έρευνα της Pew σύμφωνα με την οποία το ίδιο ποσοστό (73%) πιστεύει ότι ο Ιησούς γεννήθηκε από παρθένο. Έρευνα της Gallup πάλι το 2007 έδειξε πως το 31% των Αμερικανών πιστεύουν ότι η Αγία Γραφή είναι πραγματικά ο λόγος του Θεού και μπορεί να λαμβάνεται κατά λέξη. Στην ίδια έρευνα επίσης το 44% των ερωτηθέντων απάντησε πως τα χριστιανικά σύμβολα θα πρέπει να επιτρέπονται σε δημόσια κτήρια, ακόμα και χωρίς να υπάρχουν μαζί μ' αυτά και σύμβολα άλλων θρησκειών (!)

Εν αντιθέσει έρευνα της Pew τον Ιανουάριο έδειξε πως το 61% των Αμερικανών πιστεύουν στην κλιματική αλλαγή, και μόνο το 40% πιστεύει στην ανθρωπογενή κλιματική αλλαγή (ACG). Περίπου δηλαδή ο μισός αριθμός σε σχέση με όσους πιστεύουν στην υπερφυσική γέννηση του Ιησού Χριστού εκ της Παρθένου. 




Πηγή: http://time.com/3634258/majority-of-americans-believe-the-story-of-jesus-birth-is-historically-accurate/

22 Δεκεμβρίου 2014

Η μεγάλη Είδηση

Ποιός πρόεδρος της Δημοκρατίας, ποιός Σαμαράς και Βενιζέλος και Τσίπρας, εδώ ο ίδιος ο Θεός κατέβηκε και έγινε άνθρωπος. Το πιστεύουμε αυτό; Το συνειδητοποιούμε; Το ζούμε; Είμαστε μετά Χριστόν;;

Τί θά 'λεγε ο Χριστός στους Έλληνες σήμερα

῏Ησαν δέ τινες ῞Ελληνες (Ιω 12:20-21)...  


Τί θα έλεγε άραγε ο Χριστός στους Έλληνες σήμερα;;
Δεν ξέρω τί ακριβώς θα μας έλεγε, το θέμα είναι να είχαμε τουλάχιστον την διάθεση να τον ακούσουμε. Απλά να τον ακούσουμε, όχι να τον υπακούσουμε, εκείνο είναι το δεύτερο βήμα..



Πάντως ο Χριστός όταν ήρθε είπε μετανοείτε, δείτε τα λάθη σας και αλλάξτε. Δεν είπε: Για όλα τα δεινά σας φταίνε οι Ρωμαίοι και οι ντόπιοι κυβερνώντες, κοιτάξτε να τους διώξετε και μετά όλα θα είναι καλά. Ο νοών νοείτω...

21 Δεκεμβρίου 2014

Μάς φταίνε οι σάπιοι, όχι η σαπίλα..

Γράφω στο blog χθες

http://seirrax.blogspot.gr/2014/12/3.htmlτί θα κάνατε αν σάς προσέφεραν 3 εκατομμύρια για να επηρεάσουν την ψήφο σας για την εκλογή προέδρου;;

Απαντάει ο άλλος:
Τα παιρνω παω διακοπες μακρια απο ολους αυτους τους σαπιους.

(.................)

Πώς πρέπει να είναι το κήρυγμα

Πήγα μετά από μερικούς μήνες ξανά σε ελληνική εκκλησία. Αυτό από μόνο του είναι ωραίο. Το κακό είναι πως στις εκκλησίες μας δυστυχώς πολλές φορές δεν ακούγεται καν κήρυγμα, παρά μόνον μερικές ανακοινώσεις (για το πρόγραμμα, για τις γιορτές και φυσικά ..για τα πολυποίκιλα έργα του ναού που χρειάζονται πάντα χρήματα!) Και αν πάλι έχεις την ευλογία στην εκκλησία σου να ακούσεις κήρυγμα, έχεις ίσως και πάνω από τις μισές πιθανότητες να ακούσεις άλλ' αντί άλλων. Κυριολεκτικά.

Είχε λοιπόν κήρυγμα, πάνω στο ευαγγέλιο (Μτθ 1:1-25). Για τους Προπάτορες του Ιησού, γιατί ακούμε αυτό το εκ πρώτης όψεως ασυνήθιστο ευαγγέλιο, ποιοί είναι οι πρόγονοι του Χριστού που αναφέρονται σε αυτό. Με απλά και συγκεκριμένα λόγια μιλώντας πάνω στο γεγονός των Χριστουγέννων. Πότε ήρθε ο Χριστός, ποιές ελπίδες εξεπλήρωσε, γιατί στην πόλη Δαυίδ τη Βηθλεέμ κά. Πράγματα συγκεκριμένα, νόημα χριστολογικό. Το κέντρο ο Χριστός, τα ηθικά νοήματα βγαίνουν όλα από κει, από αυτό το Πρόσωπο. Γιατί στην γενεαλογία περιλαμβάνονται και άνθρωποι ελέγξιμοι για αμαρτήματα; Και μάλιστα βαριά; Γιατί η αμαρτία όντως διέβρωσε το ανθρώπινο γένος, ο Χριστός όμως δεν ντρέπεται για τους προγόνους του, δεν ντρέπεται για κανέναν από μας άλλωστε, αλλά έγινε άνθρωπος για να μας δώσει την δυνατότητα να γίνουμε εμείς παιδιά του. Πόσο ωραία να ακούγεται στην Εκκλησία μας κήρυγμα καθαρό, συγκεκριμένο, εύληπτο, να επιτελεί τον σκοπό του, που είναι η μετάνοια και η σωτηρία. Να είναι πραγματικός λόγος Θεού. Όχι τα περιφερειακά πράγματα εις βάρος του κεντρικού, εις βάρος της σαφήνειας του μηνύματος. Θεός εφανερώθη εν σαρκί και εμείς πρέπει να ανταποκριθούμε σε αυτό. Όλο αυτό δοσμένο με φόβο Θεού για το αποτέλεσμα, με τρόπο καθαρό, όχι μπερδεμένο, με μέθοδο παιδαγωγική, χτίζοντας βήμα-βήμα, όχι πηγαίνοντας στα ψηλότερα πατώματα μην έχοντας καν φροντίσει αυτά τα ίδια τα θεμέλια.. Σίτος, όχι άχυρο, όπως θα έλεγε και ο μεγάλος ιεροκήρυκας του καιρού μας π. Αθανάσιος Μυτιληναίος.

Σήμερα λοιπόν νοιώθω ότι ωφελήθηκα, ότι το κήρυγμα "μού άρεσε". Αν ψάχνεις τελικά, βρίσκεις. Όσο απογοητευμένοι και για οιουσδήποτε λόγους και αν είμαστε ο καθένας από τις εμπειρίες μας και την συνάντησή μας με την Εκκλησία, αξίζει να τής δίνουμε μια ευκαιρία.. Ας πάμε ζητώντας από τον Θεό να μάς καθοδηγήσει και θα βρούμε αυτό το κάτι που θα μας μιλήσει.. Αρκεί να το θεωρούμε όντως σημαντικό και να το θέλουμε..

Σήμερα άκουσα κήρυγμα. Δόξα τω Θεώ!

20 Δεκεμβρίου 2014

Σου δίνουν 3 εκατομμύρια.. Τί κάνεις;

Σου δίνουν 3 εκατομμύρια € για να σε δωροδοκήσουν

1. Τα παίρνεις (Και ο κόσμος το μαθαίνει, αν το μάθει ποτέ, μετά από κάτι δεκαετίες)

2. Δεν τα παίρνεις

2.1 Δεν τα παίρνεις γιατί πιστεύεις πως αν δεν τα πάρεις θα κερδήσεις κάτι μεγαλύτερο από ότι αν δεν τα έπαιρνες (όχι απαραίτητα μόνο χρηματικά) 
--σωστή αντιμετώπιση, ιδιοτελές κίνητρο

2.2 Δεν τα παίρνεις γιατί θεωρείς απαράδεκτο ηθικά το να επηρεαστείς από επιθυμία για προσωπικό όφελος (δωροληψία) ψηφίζοντας κάτι που θεωρείς επιζήμιο για τη χώρα. 
--σωστή αντιμετώπιση, αγνό κίνητρο


Τί απ' όλα αυτά έχει γίνει; Ο Θεός και η ψυχή του(ς). Πάντως αν πούμε ότι συμβαίνει το 2.2 αυτό θα σήμαινε πως η χώρα έχει κάνει τεράστια βήματα ηθικής προόδου. Και οι βουλευτές μας.. Αυτή η κρίση πια πραγματικά μάς έκανε άλλους ανθρώπους

18 Δεκεμβρίου 2014

Το κρισιμότερο Ερώτημα

Σε μια βδομάδα έχουμε Χριστούγεννα.
Πιστεύετε ότι το μωρό που γεννήθηκε πριν 2 χιλιάδες χρόνια στην Βηθλεέμ της Ιουδαίας είναι

1. O Θεός που έγινε άνθρωπος

2. Ένας απλός άνθρωπος

3. Δεν μπορούμε να ξέρουμε

4. Δεν με απασχολεί


16 Δεκεμβρίου 2014

Κοινωνία Ανοχής

...ο ένας (πρωθυπουργός στα '80s) άφησε τη γυναίκα του για τη φιλενάδα του γιατί του συμπαραστάθηκε στις δύσκολες ώρες και τον έκανε να ξανανοιώσει

ο άλλος έκανε ένα δωράκι στον εαυτό του αλλά λογικό αφού και οι άλλοι τα ίδια έκαναν

ο άλλος βίασε αλλά δικαιολογείται γιατί ήρθε από φτωχή χώρα και άλλη κουλτούρα

ο άλλος έκανε ένοπλη ληστεία με καλάσνικοφ αλλά θέλει να σπουδάσει και άλλωστε είναι παιδί ακόμα

η άλλη τον απάτησε αλλά δεν ξέρεις πώς είναι να σαι γυναίκα και να σε φλερτάρουν όλοι, κάποια στιγμή ενδίδεις

ο άλλος την απάτησε γιατί άνδρας είναι τί να κάνει κι αυτός





Είπαμε είμαστε κουλτούρα της συγχωρητικότητας, της ανεκτικότητας, της μετριοπάθειας και όλων των άλλων ωραίων λέξεων αλλά αυτό που ζούμε δεν υπάρχει. Καμμία αίσθηση δικαίου, καμμία αίσθηση διάκρισης καλού-κακού (μήπως να καταργούσαμε και τις λέξεις τις ίδιες;), καμμία αίσθηση φόβου για το κακό και κανένα κίνητρο επιβράβευσης για το καλό. Η Ελλάδα της Μεταπολίτευσης. Μια χώρα ξεχωριστή.

Με μία μόνο λέξη μπορούμε αυτό να το περιγράψουμε. Δεν θα την πω, αλλά το 'χουμε ξεπεράσει πλέον...

15 Δεκεμβρίου 2014

Ελευθερία!

15 Δεκεμβρίου: Χρόνια πολλά στην Ελευθερία και σε όσους την αγαπούν και την επιδιώκουν!!!

13 Δεκεμβρίου 2014

Τί συμβαίνει στην Τήνο;

Χωρίς να ξέρω το παρασκήνιο της υπόθεσης, στην Τήνο μοιάζει να έχουμε μπροστά μας μια ακόμα υπόθεση όπου ξετυλίγεται η Δεσποτοκρατία που επικρατεί στην Εκκλησία μας. Κάποιοι αντιλαμβάνονται ότι η Εκκλησία είναι μόνο για κάποιους εκλεκτούς, για τους κληρικούς και ακόμα στενότερα για όσους έχουν την εύνοια να ανήκουν στην αυλή του οικείου επισκόπου (δεσπότη). Το Πανελλήνιο Ιερό Ίδρυμα Ευαγγελιστρίας της Τήνου είναι εκ της διαθήκης των ιδρυτών του αυτοδιοικούμενο, από λαικούς επιτρόπους.


Γράφει το "Πρώτο Θέμα": Η συντονιστική επιτροπή υποστηρίζει ότι το Π.Ι.Ι.Ε.Τ. χάνει το αυτόνομο, το αυτοδιοίκητο και την αυτοτέλειά του και τίθεται εν αμφιβόλω η πλήρης διαφάνεια, που εξασφαλιζόταν με το γεγονός ότι το παγκάρι του Ιδρύματος έχει τρία κλειδιά που κρατούσαν η εκλεγμένη από τον λαό της Τήνου εννεαμελής επιτροπή, το Δημόσιο Ταμείο (δηλαδή το κράτος) και η Εθνική Τράπεζα. Ακόμη, ότι ο εκάστοτε μητροπολίτης αποκτά τη δυνατότητα να συμμετέχει στην εκλογή του αντιπροέδρου και γραμματέα της Διοικούσης Επιτροπής του Ιδρύματος με διπλή ψήφο, αλλά και στη διαδικασία επιλογής του διδακτικού και διοικητικού προσωπικού της Σχολής Καλών Τεχνών Πανόρμου Τήνου, για την οποία είχαν λόγο δύο καθηγητές του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και δύο της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών Αθηνών. Επισημαίνεται, ακόμη ότι η διπλή ψήφος του μητροπολίτη αποκτά ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα καθώς στην Διοικούσα Επιτροπή του Ιδρύματος υπάρχει αυτή την στιγμή ζυγός αριθμός επιτρόπων!

Στο Βυζάντιο δεν υπήρχε η μίτρα,
μπήκε επί Τουρκοκρατίας.
Σημάδι δόξας ή παρακμής άραγε;
Το κράτος λοιπόν ψήφισε νόμο (το ευσεβές αυτό κράτος) που ουσιαστικά λύνει τα χέρια στον οικείο μητροπολίτη.. Με τις πρεσβείες τίνος άραγε να ψηφίζονται τέτοιοι νόμοι; Και φυσικά δεν είναι το μοναδικό τέτοιο παράδειγμα.. Εναγκαλισμός λοιπόν των εκκλησιαστικών αρχών με την κοσμική εξουσία για να στηρίξουν την δική τους πνευματική (;) εξουσία..

Η Εκκλησία μας δυστυχώς πηγαίνει να μιμηθεί το κράτος, αντιγράφει το κράτος σε συγκεντρωτισμό και πολιτικάντικα τρυκ εξουσίας. Ο στενός εναγκαλισμός με το κράτος και το εξουσιαστικό πνεύμα ποτέ δεν έκανε καλό στην Εκκλησία του Χριστού. Τέτοιες πρακτικές είναι επικίνδυνες. Και πρακτικά αλλά και θεολογικά. Θέτουν στο περιθώριο το λαικό στοιχείο, κάνουν την Εκκλησία κάτι απόμακρο, έναν 'θεσμό', μια υπηρεσία σχεδόν.. 

Και το χειρότερο ότι αυτή είναι μια τάση που παρουσιάζεται και με τον ψευδή μανδύα της Παραδόσεως. Όχι χριστιανικές οργανώσεις, όχι σύλλογοι, όχι λαικά ιδρύματα, όχι λαική συμμετοχή, όχι πρωτοβουλίες εκ μέρους λαικών μελών... (Πάει περίπατο το Τίτ 3:14..) Πάντα να έχουν τον έλεγχο σε όλα οι κληρικοί, πάντα να γίνονται όλα συγκεντρωτικά, από (τα ανθρώπινα) πάνω.. Βλέπουμε πού μάς οδήγησε τελικά όλο αυτό ή όχι; Αναζωπύρωσε την εκκλησιαστική μας ζωή; Σε υγιή βάση; Ή καταντά την Εκκλησία έναν αρτηριοσκληρωτικό οργανισμό με κύριο σκοπό την αυτοσυντήρηση όσων συνδέονται επαγγελματικά και διοικητικά μ' αυτήν και όχι την πνευματική ευεξία του πραγματικό Σώματος του Χριστού, τους πιστούς και τους δυνητικά πιστούς; Εκκλησία χωρίς ιεραποστολή, είναι Εκκλησία χωρίς αποστολή έλεγε ο π. Ιουστίνος Πόποβιτς. Σ' αυτήν την περίπτωση η Εκκλησία έχοντας χάσει την πραγματική της αποστολή μετατρέπεται κυρίως σε ένα όχημα ικανοποιήσεως των ψυχολογικών και άλλων αναγκών των εκάστοτε κληρικών και δεσποτάδων.


Και μην πει κανείς τί είναι αυτά που λες για την Εκκλησία, μιλάμε για την Διοικούσα Εκκλησία (βλ. και Αποκ. κεφ.17), άλλο τα θεολογικά και άλλο τα διοικητικά. Κάποιοι βέβαια τα συγχέουν, μπορεί και εκ του πονηρού ή λόγω δικής τους συγχύσεως.. Η Εκκλησία δεν είναι ένας εξουσιαστικός δύσκαμπτος θεσμός, όπως θέλουν να τον βλέπουν και να τον χρησιμοποιούν ορισμένοι, είναι κάτι πολύ πιο μυστικό.






ΥΓ: Και φυσικά αν κάνει κανείς google θα δει ότι στα λεγόμενα αντι-οικουμενιστικά και 'ανησυχούντα για την ορθοδοξία' sites και blogs, υπάρχουν πολλά για τον Σύρου και Τήνου Δωρόθεο που είπε άξιος (!) στην χειροτονία του νέου Καθολικού επισκόπου πριν δύο μήνες, αλλά τίποτα για το συγκεκριμένο θέμα, καμμία κριτική, καμμία αναφορά καν.