13 Νοεμβρίου 2015

Παρακμή

Μια εικόνα πολύ χρήσιμη για τον ιστορικό του μέλλοντος: δείχνει όλο το σημερινό μας χάλι προσωποποιημένο. Και φυσικά για να μη ξεχνιόμαστε τις πιο μεγάλες ευθύνες γι αυτό το χάλι τις έχουν όλοι αυτοί οι "ήπιοι προσαρμογείς" που μας έφτασαν στο σημείο να κυριαρχούν αυτοί οι άνθρωποι στη ζωή της χώρας...

7 Νοεμβρίου 2015

Στο Βασίλειο της Ηλιθιότητας...

Ο Υπουργός Παιδείας κάνει κάποιες ηλίθιες δηλώσεις. Διοργανώνεται συλλαλητήριο εναντίον του. 
Κάποιοι ηλίθιοι χτυπάνε σ αυτό βουλευτή της αντιπολίτευσης. 
Η εκπρόσωπος Τύπου της κυβέρνησης ηλιθίως ρίχνει ευθύνες για το γεγονός σ άλλον βουλευτή του ίδιου κόμματος της αντιπολίτευσης. 
Στη χώρα που γέννησε τον Ορθό Λόγο... #Ελλάδα_2015 #απογοήτευση



3 Νοεμβρίου 2015

Οι 4 Τρόποι για να ξοδεύεις Λεφτά



1ος τρόπος
Ξοδεύεις τα δικά σου λεφτά για να πάρεις κάτι για σένα. Σε νοιάζει και η τιμή και η ποιότητα αυτού που θα αγοράσεις μ’ αυτά τα λεφτά.

2ος τρόπος
Ξοδεύεις τα δικά σου λεφτά για να αγοράσεις ένα δώρο (ας πούμε για κάποιον που δεν σε νοιάζει και τόσο πολύ). Νοιάζεσαι σίγουρα για την τιμή (γιατί εσύ θα το πληρώσεις) αλλά όχι απαραίτητα το ίδιο και για την ποιότητα (αφού δεν θα το χρησιμοποιήσεις εσύ).

3ος τρόπος
Ξοδεύεις τα λεφτά κάποιου άλλου για ν’ αγοράσεις κάτι για σένα. Σε νοιάζει φυσικά η ποιότητα, πηγαίνεις για το καλύτερο προιόν στην αγορά, αλλά δεν σε νοιάζει καθόλου η τιμή (αφού πληρώνει άλλος).

4ος τρόπος
Ξοδεύεις τα λεφτά κάποιου άλλου για να αγοράσεις κάτι για κάποιον άλλον. Δε σε νοιάζει ούτε η τιμή ούτε η ποιότητα αυτού που θα αγοράσεις. Αυτό είναι αυτό που κάνει το Κράτος.

15 Οκτωβρίου 2015

Η Ουσία του Καπιταλισμού


Πάντως αν ο Σταθάκης έβαλε στην άκρη το εκατομμύριο με τις οικονομίες του ειναι πραγματικά αξιέπαινος. Αν και Αριστερος εφαρμόζει την ουσία του καπιταλισμού (μάλλον χωρίς να το ξέρει): το ζην οικονομικώς και το αποταμιεύειν.


Ο Καπιταλισμός τελικά είναι στη φύση μας, δεν χρειάζεται να τον διαβάσουμε, να τον μάθουμε κάπου. Το ιδανικό βέβαια θα ήταν να φτάνουμε στα αγαθά του με πραγματικά καπιταλιστικό τρόπο και όχι να φτάνουμε εκεί μέσω της σοσιαλιστικής οδού. Και να κηρύττουμε στους όλους το πόσο κακός είναι.