21 Ιανουαρίου 2015

Και τί διαφορά έχει ο Κομμουνισμός απ' το Χριστιανισμό;

Μα δεν είναι ωραίο να μοιραζόμαστε;


Πατέρα γιατί λένε ότι ο κομμουνισμός είναι κακός; Δεν είναι καλό να μοιράζεσαι πράγματα;;

Κοίτα να δεις: Το να μοιράζεσαι πράγματα είναι όταν παίρνεις τα μπισκότα σου στο σχολείο και αντί να τα φας όλα εσύ, σκέφτεσαι να δώσεις και στους συμμαθητές σου.

Κομμουνισμός είναι να πάρεις τα μπισκότα στο σχολείο, 
να σου τα πάρει κατ' ευθείαν η δασκάλα, 
να τα μοιράσει εκείνη σε όλους τους μαθητές της τάξης, 
δίνοντας περισσότερα στα πιο κακομαθημένα 
και κρατώντας στο συρτάρι του γραφείου της πέντε-έξι για την ίδια.

17 Ιανουαρίου 2015

Γιατί ιδέες σαν του ΣΥΡΙΖΑ «πιάνουν» στην Ελλάδα

Στον λαό μας είναι πολύ εύκολο να πιάνουν ιδέες και συνθήματα. Ακόμα και τα πιο ακραία, τα πιο ουτοπικά
ή τα εξαιρετικώς απλοικά.


λόγω τόσο της σημερινής κατάστασης (η ανάγκη είναι πολύ κακός σύμβουλος!) 
όσο και των ιδιόμορφων συνθηκών της ιστορικής μας εξέλιξης: 

δεν είχαμε Αναγέννηση και τα επακόλουθά της λόγω Τουρκοκρατίας, είμαστε έτσι μια προφορική κουλτούρα που δεν έμαθε να διαβάζει και άρα να σκέφτεται ατομικά και δομημένα με βάση τους κανόνες της Λογικής

και στα πιο σύγχρονα, είχαμε την ουσιαστικά αδιαφιλονίκητη ιδεολογική κυριαρχία της Αριστεράς και των ανορθολογικών δυνάμεων ως αποτέλεσμα -και ως αιτία συνάμα- του αντιαμερικανισμού/αντιδυτικισμού, 

ο οποίος με την σειρά του μάλλον οφείλεται εκτός των πραγματικών γεγονότων και στην μη ώριμη –υπερβολικά συναισθηματική- πρόσληψή τους από εμάς.

15 Ιανουαρίου 2015

Παπανδρεικιά Ανθρωπιά

Η Παπανδρεική ανθρωπιά όπως την είδε ένας ξένος

ή ο Σοσιαλισμός με Ανθρώπινο Πρόσωπο α λα ελληνικά



Η μητέρα του πρώην πρωθυπουργού (και σύζυγος τού πιο πρώην και αλήστου μνήμης) έχει σύμφωνα με πληροφορίες 550 εκατομμ. στην Ελβετία.


Κάποτε ένας ελβετικός λογαριασμός ήταν το όνειρο κάθε πλούσιου που ήθελε να ξεφύγει από την Εφορία. Κάποια στιγμή τα πράγματα άλλαξαν και από πλεονέκτημα, το να έχεις λεφτά στην Ελβετία, έχει γίνει σχεδόν συνώνυμο του ύποπτου. Κάτι τέτοιο συνέβη και στην μητέρα του πρώην πρωθυπουργού, Μαργαρίτα, η οποία σύμφωνα με δημοσιεύματα διατηρεί λογαριασμό 550 εκατομμυρίων ευρώ στο υποκατάστημα της HSBC στην Γενεύη. Προφανώς η κα Μαργαρίτα Παπανδρέου μόχθησε πολύ σκληρά όλα αυτά τα χρόνια για να μαζέψει ένα τέτοιο καλό κομπόδεμα.

Η Μαργαρίτα Παπανδρέου έχει απασχολήσει τα ΜΜΕ στην Ελλάδα ουκ ολίγες φορές με τη ζωή και τις ποικίλες δραστηριότητές της. Είναι η δεύτερη (από τις τρεις νόμιμες) σύζυγος του πρώην πρωθυπουργού, Ανδρέα Παπανδρέου.


προοδευτικιά και φεμινίστρια

Η Margaret Papandreou (πατρικό Margaret Chant) γεννήθηκε στις ΗΠΑ το 1923 και μεγάλωσε στο Έλμχερστ του Ιλλινόις. Γνωρίστηκε με τον Ανδρέα Παπανδρέου το 1948 στο Πανεπιστήμιο της Μιννεσότας (εκείνος καθηγητής, εκείνη φοιτήτρια δημοσιογραφίας). Μεταξύ τους αναπτύχθηκε ειδύλλιο, παρότι ο Ανδρέας ήταν ακόμα παντρεμένος με την πρώτη του σύζυγο. Τελικά, η Μαργαρίτα παντρεύτηκε και αυτή. Με κάποιον άλλο. Ο γάμος της αυτός κατέληξε σε διαζύγιο και οι δυο τους (Μαργαρίτα και Παπανδρέου) παντρεύτηκαν τελικά το 1951. Απέκτησαν τέσσερα παιδιά.

Το 1963 η Μαργαρίτα ήρθε με τον Ανδρέα στην Ελλάδα. Ο σύζυγός της ενεπλάκη στην πολιτική, και εξελέγη βουλευτής με την Ένωση Κέντρου, όπου αρχηγός ήταν ο πατέρας του.

Το 1967 με το πραξικόπημα ο Παπανδρέου εξορίστηκε στην Σουηδία και ύστερα στον Καναδά μέχρι το 1974. Το '74, με την Μεταπολίτευση, ο Ανδρέας Παπανδρέου επέστρεψε στη χώρα και ίδρυσε τον δικό του πολιτικό σχηματισμό, το ΠΑΣΟΚ. Το 1981 με την νίκη του συζύγου της Ανδρέα στις εκλογές, η Μαργαρίτα έγινε η Πρώτη Κυρία της χώρας. Με αυτήν την θέση προσπάθησε να αλλάξει πολλά για την κοινωνική και πολιτική ζωή (βλ. ποσοστώσεις) της Ελληνίδας, το οποίο της αποκόμισε αρκετά θετικά σχόλια, αλλά και έντονη κριτική.

Η κυριαρχία της Μαργαρίτας ως πρώτης κυρίας της Ελλάδος σταμάτησε απότομα όταν ο άντρας της γνώρισε την αεροσυνοδό της Ολυμπιακής Δήμητρα Λιάνη το 1989. Ο ηλικιωμένος πολιτικός χώρισε την Μαργαρίτα για να παντρευτεί τη νεαρή αεροσυνοδό.

Προφανώς ήταν αυτά τα πολλά χρόνια διακυβέρνησης (διασπάθισης) από τον σύζυγό της Ανδρέα, που συνεχίστηκαν και με την διακυβέρνηση του γιου της, Γιώργου, ένας από τους κύριους λόγους που η Ελλάδα είναι σήμερα μία κατεστραμμένη οικονομία, με την ανεργία να ανεβαίνει κατά 1% κάθε μήνα.

Δυστυχώς γι αυτήν, πλέον ο γιος της δεν είναι πρωθυπουργός, και η πηγή που θα μπορεί να συντηρείται για τα γηρατειά της έχει πλέον στερέψει.

Η ειρωνεία είναι πως μετά την ανάληψη της εξουσίας από τον ίδιο, ο Γ. Παπανδρέου (G-Pap) ανακοίνωνε πως η οικονομική κατάσταση είναι χειρότερη από ό,τι ενομίζετο κυρίως λόγω της μεγάλου εύρους φοροδιαφυγής από τους Έλληνες πολίτες!


Είναι η Λιτότητα το πραγματικό πρόβλημα
όπως μάς λένε;
Η πλήρης αντιστροφή της αλήθειας. Αυτά που μας λένε τόσα χρόνια δηλαδή. Στην πραγματικότητα δεν είναι η λιτότητα αυτή που προκαλεί τα προβλήματα στους Έλληνες, αν και οι Έλληνες πολιτικοί συνηθίζουν με ευχαρίστηση να αναφέρονται σε αυτήν ως την αιτία όλων των δεινών (στο σφίξιμο του ζωναριού) που θα 'ναι παροδικό αλλά η απροκάλυπτη κλοπή και λεηλασία από όλους αυτούς που είναι υποτίθεται οι υπεύθυνοι ώστε να ξαναφέρουν την χώρα στον σωστό δρόμο ο λόγος που η Ελλάδα, και σύντομα και όλοι οι άλλοι, κατήντησε μαύρη τρύπα. 

Γράφει η Telegraph:

Η Μαργαρίτα Παπανδρέου, μητέρα του ΓΑΠ, του Έλληνα πρωθυπουργού την περίοδο της κορύφωσης της κρίσης χρέους στην Ελλάδα και την Ευρωζώνη (ειρωνεία!) είναι σύμφωνα με φήμες στην Λίστα Λαγκάρντ με τους πλούσιους Έλληνες που διατηρούν λογαριασμούς στην Ελβετία.

Η λίστα αυτή με τους πιθανούς φοροφυγάδες έχει προκαλέσει έντονη δυσαρέσκεια στους Έλληνες καθώς η χώρα παλεύει με την λιτότητα.

Η κα Παπανδρέου προσπάθησε να αντικρούσει τις κατηγορίες, ως ανυπόστατες.


Γιατί τόσα ψέμματα; Γιατί μας επιτίθενται; Ίσως γιατί η οικογένειά μου δεν υπηρέτησε ποτέ τα ισχυρά συμφέροντα αυτής της χώρας!

Προφανώς και όχι. Η Οικογένεια Παπανδρέου υπηρέτησε απλά τα δικά της συμφέροντα, εις βάρος των υπολοίπων Ελλήνων. 

Ο ΓΑΠ που είναι ακόμα μέλος του Κοινοβουλίου, χαρακτήρισε τα δημοσιεύματα ως ανυπόστατα και μέρος τής εναντίον του οργανωμένης εκστρατείας δυσφήμισης λόγω τού ότι τα έβαλε με τα συμφέροντα και την διαφθορά.

Με την ανάληψη των καθηκόντων της το 2009 η κυβέρνηση Γ. Παπανδρέου ανακοίνωσε πως η οικονομική κατάσταση της χώρας ήταν πολύ χειρότερη απ’ ό
Είναι η φοροδιαφυγή το πρόβλημα ή
το Μεγάλο Κράτος;
Η περίπτωση Παπανδρέου θα έπρεπε
να μας είχε διδάξει, αλλά δύσκολα...
σο ενομίζετο, και οφειλόμενη κατά κύριο λόγο στην μεγάλου μεγέθους φοροδιαφυγή από τους Έλληνες πολίτες.


(Αν όλοι πληρώναμε όλους τους φόρους μας δηλαδή, θα είχαμε κι εμείς όχι μόνο οι Παπανδρέου).



Ούτε το Onion δεν θα μπορούσε να φτιάξει μια τέτοια εικόνα που να απεικονίζει τόσο ανάγλυφα το πόσο χαμηλά έχει πέσει η ευρωπαική ήπειρος. Κατά δυστυχίαν, όλο αυτό είναι απλά ένα δείγμα για το τί θα ακολουθήσει σε όλο τον ανεπτυγμένο (και τον αναπτυσσόμενο) κόσμο, όταν εφαρμόζονται τέτοιες αναδιανεμητικές πολιτικές. 






από Tyler Durden on 12/03/2012 09:26 -0400
http://www.zerohedge.com/news/2012-12-03/former-greek-pm-g-paps-89-year-old-mother-said-have-700-million-swiss-bank-account

9 Ιανουαρίου 2015

Μετριοπάθεια...

Πού είναι εκείνη η εποχή που οι πολιτικοί μας μιλούσαν και μας καθησύχαζαν μέσα από το τί τους έγραφαν οι επικοινωνιολόγοι τους και ο κόσμος τούς πίστευε χωρίς δεύτερη και τρίτη κουβέντα;


Πού είναι ο μεσαίος χώρος του μεγάλου Κωστάκη Καραμανλή; 

Που στο Πολυτεχνείο γινόταν χαμός και στις τηλεοράσεις συζητούσαν για τα κοινωνικά προβλήματα των νέων;

που αν πρόφερες την λέξη έθνος θα σ' έλεγαν κατ' ευθείαν φασίστα χωρίς να χρειαστεί να σε αντιμετωπίσουν με λογικά επιχειρήματα
που αν μιλούσες για τους κινδύνους της οικονομίας θα σε έλεγαν απλά ανάλγητο και πάλι χωρίς να χρειάζονται λογικά επιχειρήματα;



Μέχρι που έγινε η κρίση του 2008 (που δεν ήταν κρίση, αλλά την δημιούργησαν οι κακοί καπιταλιστές για να μας χαλάσουν την ιδανική χώρα που φτιάξαμε ή κοντεύαμε έστω να φτιάξουμε, όλοι στο δημόσιο κλπ..)

Αχ πού είναι αυτή η μετριοπάθεια πια; Ήρθε η τρόικα και μας τα πήρε όλα!

31 Δεκεμβρίου 2014

Το θέμα δεν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ

Δε βρέθηκαν τελικά οι 180. Πάμε σε πρόωρες εκλογές. Τι θα γίνει; Το θέμα κυριαρχεί στην πολιτική επικαιρότητα και τις συζητήσεις και τις ανησυχίες πολύ κόσμου. Σημαντικό και κρίσιμο το τι θα γίνει. Όντως κρίσιμο, για το μέλλον -άμεσο και απώτερο- της χώρας: Τί θα γίνει με την παράταση; Θα μας κυβερνήσει τελικά ο ΣΥΡΙΖΑ;

Υπάρχει όμως σε όλο αυτό ο κίνδυνος του αποπροσανατολισμού: Το κύριο θέμα δεν θα πρέπει να είναι ο ΣΥΡΙΖΑ. Αυτός είναι ένα κόμμα που εκφράζει όλα αυτά που μας κρατάνε καθηλωμένους τα τελευταία 40 χρόνια (με μικρές εξαιρέσεις). Στο μεγαλύτερο ποσοστό τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και αυτά που λένε δεν αξίζουν καν σοβαρής κριτικής (βλ. πχ http://www.capital.gr/News.asp?id=2177263). Οι άνθρωποι αυτοί εκτός του ότι είναι -κακά τα ψέμματα- προσκολλημένοι και μεγαλωμένοι με τον μαρξισμό πρό του 1989, ελλείπονται και σε βασικές ικανότητες αντίληψης της πραγματικότητας και επίλυσης απλών προβλημάτων. Σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα ή σε μιαν Ελλάδα που δεν θα βρισκόταν στην σημερινή κατάσταση, απλά δεν θα υπήρχαν στο πολιτικό προσκήνιο.. (Η ανάγκη και η απελπισία είναι κακοί σύμβουλοι για τον ψηφοφόρο και μπορούν να τον οδηγήσουν σε πολύ ανορθολογικές επιλογές αφού νοιώθει έτσι κι αλλιώς χαμένος).

Το να αποδομήσει κανείς αυτά που λένε δεν είναι και καμμιά τεράστια υπόθεση. Σε σοβαρά fora δεν θα μπορούσαν να σταθούν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το περίφημο e-mail τής Capital (http://www.zougla.gr/politiki/article/to-e-mail-tis-capital-ek8eti-ton-siriza-gia-to-rantevou-sto-londino).


Γιατί ιδέες σαν του ΣΥΡΙΖΑ «πιάνουν» στην Ελλάδα

Φυσικά χρειάζεται εγρήγορση γιατί
1. δεν είναι όλα τα στελέχη του έτσι, υπάρχουν κάποιοι που φαίνονται ή είναι όντως, κάπως πιο 'λογικοί'
2. ο μαρξισμός, σοσιαλισμός ή όπως αλλιώς θέλετε πέστε τον έχει δείξει την ικανότητά του να μεταλλάσσεται συνεχώς σε νέες μορφές πιο ελκυστικές και αποδοτικές ανταποκρινόμενος κι αυτός στις απαιτήσεις της αγοράς ιδεών και
3. στον λαό μας είναι πιο εύκολο να πιάνουν ιδέες και συνθήματα ακόμα και τα πιο ακραία, ουτοπικά ή εξαιρετικώς απλοικά λόγω τόσο της σημερινής κατάστασης (η ανάγκη είναι κακός σύμβουλος!) όσο και των ιδιόμορφων συνθηκών της ιστορικής μας εξέλιξης (δεν είχαμε Αναγέννηση και τα επακόλουθά της λόγω Τουρκοκρατίας, και στα πιο σύγχρονα, απόλυτη ιδεολογική κυριαρχία της Αριστεράς και των ανορθολογικών δυνάμεων ως αποτέλεσμα -και ως αιτία συνάμα- του αντιαμερικανισμού/αντιδυτικισμού, ο οποίος με την σειρά του μάλλον οφείλεται εκτός των πραγματικών γεγονότων και στην μη ώριμη –υπερβολικά συναισθηματική- πρόσληψή τους από εμάς).


Ανορθολογική ρητορική: Δεν αρκεί η αμυντική αντιμετώπιση

Το να δαπανήσει όμως κανείς τις περισσότερες από τις δυνάμεις του εκεί θα ήταν πρόβλημα. Από τα συνήθη προβλήματα της Δεξιάς εν Ελλάδι. Προσπαθεί να αμυνθεί (στην καλύτερη των περιπτώσεων), να ετεροπροσδιορισθεί, όχι να κάνει βήματα προς τα εμπρός, όχι να θέσει την ατζέντα.

Το θέμα μας δεν είναι απλά να αποφύγουμε τον ΣΥΡΙΖΑ ή να αποφύγουμε την χρεωκοπία και την δραχμή, όπως ήταν πχ το 2012 (και είναι κάθε 2-3 μήνες από το 2010 και μετά!) το θέμα είναι να έχουμε μια κυβέρνηση που θα στηρίζεται στις δημιουργικές δυνάμεις της χώρας (ναι προφανώς υπάρχουν κι αυτές, δεν είναι όλοι οι Έλληνες κουτοπόνηροι, απατεώνες και καλοπερασάκηδες) να ξέρει τί θέλει και τί πρέπει να κάνει. Να ξεκινήσει από το μηδέν, να τα ανατρέψει όλα (έστω σιγά-σιγά, θέλει καιρό, αλλά όχι πολύ σιγά, σταθερά) και να μας κάνει ξανά φυσιολογική χώρα. Κυρίως θετικά λοιπόν θα πρέπει να προβληματιστούμε και αυτό το διάστημα και με την αρχή του νέου χρόνου όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα των προεδρικών και των μετέπειτα βουλευτικών εκλογών που φαίνεται να ακολουθούν.

Ο σκοπός δεν είναι να βλέπουμε πάντα το πώς θα αποφύγουμε την καταστροφή. Σπαταλάμε πάρα πολλές δυνάμεις ασχολούμενοι με αυτό. Ο σκοπός θα πρέπει να είναι να βρούμε πώς θα την υπερβούμε. Είμαστε σε δεινή θέση από όπου και αν το δει κανείς. Μόνο με τα αρνητικά μέσα (πώς θα αποφύγουμε την καταστροφή και συζητώντας συνεχώς για αυτό) δεν μπορούμε να σηκωθούμε. Χρειάζονται και τα θετικά: Τί είναι πραγματικά σωστό, πραγματικά λογικό και συμφέρον για το Έθνος και τους πολίτες του;

Ας μην αποπροσανατολιζόμαστε λοιπόν. Πρέπει να λύσουμε πολλά από τα προβλήματα που είναι εδώ και πολλές δεκαετίες λυμένα για τις χώρες του Πρώτου Κόσμου. Πρέπει να παλέψουμε μ’ αυτά και με τις νοοτροπίες και τις λανθασμένες ιδεολογίες που τα γεννούν, όμως δεν αυτό δεν φτάνει. Το ζήτημα είναι πώς θα αποτρέψουμε την επανάληψή τους. Πώς θα τα υπερβούμε. Πώς θα τα νικήσουμε, όχι απλά πώς θα τα αντιμετωπίσουμε.

Ναι δεν θέλω με τίποτα να γίνει πρωθυπουργός ο Τσίπρας. Ούτε όμως μου λέει κάτι το να έχω «συντηρητική/φιλελεύθερη» κυβέρνηση που θα με ταράζει στους φόρους και θα παλεύει να συντηρήσει το αρτηριοσκληρωτικό οικονομικό μοντέλο της χώρας απλά για να μη χάσει ψήφους από παραδοσιακούς της πελάτες... Αυτό που θέλω είναι μια πραγματική ανατροπή.

Πρωτοχρονιά με Αντρέα* και Χαρούλα

Τότε που η Κυβέρνηση ήταν ακόμα λαικιά
(και έντεχνη ταυτόχρονα)
 


29 Δεκεμβρίου 2014

Αιματοκύλησε ο Ιησούς Χριστός την Ανθρωπότητα;

Τότε Ἡρῴδης ἰδὼν ὅτι ἐνεπαίχθη ὑπὸ τῶν μάγων, ἐθυμώθη λίαν, καὶ ἀποστείλας ἀνεῖλε πάντας τοὺς παῖδας τοὺς ἐν Βηθλεὲμ καὶ ἐν πᾶσι τοῖς ὁρίοις αὐτῆς ἀπὸ διετοῦς καὶ κατωτέρω, κατὰ τὸν χρόνον ὃν ἠκρίβωσε παρὰ τῶν μάγων (Μτθ 2:16)


Πολλοί είναι αυτοί που κατηγόρησαν τον Ιησού Χριστό. Για πολλά. Και σε ποικίλους βαθμούς εντάσεως. Το μόνο σίγουρο είναι πως ο Ιησούς Χριστός δεν είναι αδιάφορο πρόσωπο. Είπαν πολλά. Ψαχούλεψαν ολόκληρη την Αγία Γραφή και την ιστορία της Εκκλησίας ψάχνοντας να βρούνε αντιφάσεις, ψέμματα, "εγκλήματα" κττ..

Μέσα σε όλα αυτά, ξεκινάνε από την αφήγηση της Γεννήσεως. Λένε ο Ιησούς Χριστός ακόμα από την γέννησή του, αιματοκύλησε την ανθρωπότητα, προκάλεσε την σφαγή τόσων αθώων παιδιών. Είναι όμως έτσι;


Ο Ιησούς Χριστός ήρθε να βάλει μάχαιρα και φωτιά στη γη (Λκ 12:49). Δεν φταίει όμως αυτός. Αν υπάρχουν άνθρωποι που δεν τους αρέσει η αλήθεια, δεν φταίει το γεγονός ότι η αλήθεια υπάρχει (όπως θα υποστήριζαν ίσως κάποιοι μεταμοντέρνοι διανοούμενοι..), φταίνε οι άνθρωποι και η στάση που αυτοί παίρνουν απέναντί της. Το πρόβλημα είναι ο άνθρωπος και η κακή χρήση της ελευθερίας που κάνει.

Η διαστροφή της φύσεως και της λογικής μας φτάνει στο σημείο να διαστρέψουμε ακόμα και αυτήν την παρουσία του Θεού και να τον παρουσιάσουμε χειρότερο από τον χειρότερό μας εαυτό. Τί δεν θα θέλαμε την ελευθερία;; Ο Θεός που μας δημιούργησε είχε άλλη γνώμη πάντως, και προφανώς ο κατασκευαστής ήξερε καλύτερα από τα δημιουργήματά Του.

27 Δεκεμβρίου 2014

Τώρα μιλάει η Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ

Ο φόβος έχει αλλάξει πλευρά…Τώρα μιλάμε ΕΜΕΙΣ!

Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ

Η «κοινή γνώμη» των ΜΜΕ λέει πως πρέπει να φοβόμαστε αν θα πέσει η κυβέρνηση, πως πρέπει να φοβόμαστε να αντιδρούμε απέναντι σε όλα αυτά που συμβαίνουν και αν αντισταθούμε τότε είναι εκεί οι «προστάτες» τους να μας επιβάλουν το φόβο μέσω της καταστολής. Μας επισημαίνουν επιστρατεύοντας τους «μπαμπούλες» της τρόικα και των αγορών, πως πρέπει να φοβόμαστε οποιαδήποτε αλλαγή δεν αρμόζει στη δική τους κανονικότητα (και πολύ μεταμοντέρνο!), πως αν οτιδήποτε αλλάξει από τη σημερινή μίζερη κατάσταση, θα είναι καταστροφή. Θέλουν να κάνουν τη μιζέρια ένα μόνιμο πλαίσιο διαβίωσης για όλους και όλες μας.

Ο φόβος που προσπαθούν να σπείρουν, είναι η άλλη όψη του φόβου που αισθάνονται οι ίδιοι απέναντι μας. Κάνουν ψυχολογικές αναλύσεις φρουδικές. Φοβούνται την κοινωνία, μα πάνω απ’ όλα φοβούνται τη νεολαία. Βλέπε η νεολαία είναι πιο ευεπηρεάστη, της λείπει η πείρα, παρασύρεται πιο εύκολα από φενάκες συνθήματα, οπότε εμείς είμαστε μαζί σας. Μας φοβούνται γιατί είμαστε αυτοί που δεν έχουν να χάσουν πλέον τίποτα, ακριβώς γι' αυτό τα καλύτερα θύματα, οι εξαθλιωμένοι προλετάριοι που θα ονειρευόταν ο θείος Κάρολος, έτοιμη ύλη για την επανάσταση γιατί δεν μπορούν να μας ελέγξουν ή να μας εξαγοράσουν (πάνε οι θέσεις στο δημόσιο) και ξέρουν ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο επικίνδυνο για την εξουσία τους, από μια αποφασισμένη νεολαία που διεκδικεί το δικαίωμά της στην αξιοπρέπεια (δηλ από μια νεολαία μάζα να διοριστεί στο δημόσιο για να χει μόνιμη σταθερή δουλειά και φαί).

Προσπαθούν με κάθε τρόπο να μας πείσουν ότι δεν μπορεί τίποτα να γίνει διαφορετικά, αλλά εμείς ξέρουμε καλά ότι το κλειδί της ανατροπής βρίσκεται σ’ εμάς τους ίδιους και τους αγώνες μας. Ξέρουμε ότι έχουμε όλα τα εφόδια που μπορούν να βάλουν βόμβα (μεταφορικά προφανώς μα βόμβα; μετά φταίνε οι άλλοι που σας λένε ότι θα τα διαλύσετε όλα) στα θεμέλια αυτού του κοινωνικού μοντέλου στο οποίο ζούμε. Έχουμε και τις γνώσεις και τη θέληση να είμαστε εκείνη η γενιά που θα βοηθήσει το παλιό να πεθάνει μια ώρα αρχύτερα και θα φέρει στο φως το νέο που μπορεί να γεννηθεί. (η ποιητική γλώσσα και η επίκληση στο θυμικό ήταν πάντα το δυνατό στοιχείο της Αριστεράς, ιδιαίτερα στην πατρίδα μας).

Δε μας έπεισαν ποτέ, ούτε θα μας πείσουν τώρα πως το να πηγαίνουμε σ’ ένα λύκειο – εξεταστικό κέντρο, σ’ ένα πανεπιστήμιο παρακμιακό και αποστειρωμένο (βλ. καθαρό και χωρίς κομματικές αφίσσες), το να κινούμαστε συνεχώς ανάμεσα στην ανεργία και την κακοπληρωμένη εργασία εάν δεν επιλέξουμε να μεταναστεύσουμε (στις καπιταλιστικές χώρες της Δύσης, Αγγλία, Γερμανία κλπ), το να ζούμε σε πόλεις-φρούρια (χωρίς δηλαδή μετανάστες λαθροπωλητές) ή να μην έχουμε τη στοιχειώδη πρόσβαση σε δωρεάν πολιτισμό (Τα γνωστά ΔηΠεΘε) και αθλητισμό, είναι ένα μέλλον που μας αρμόζει.

Δε μας έπεισαν ποτέ, ούτε θα μας πείσουν τώρα πως είναι τρέλα κι «εθνική ανευθυνότητα» το να ζητάμε την κατάργηση του «νέου» Λυκείου, να παλεύουμε ενάντια στη νεοφιλελεύθερη μετάλλαξη του Πανεπιστημίου, να απαιτούμε την επαναφορά του βασικού μισθού στα 751€ (γιατί όχι παραπάνω;;;) και την κατάργηση των ελαστικών μορφών απασχόλησης (είναι πολύ ελαστική και ευέλικτη η αγορά εργασίας, πρέπει να την κάνουμε πιο αρτηριοσκληρωτική ή να αναγκαστούμε όλοι να μη δηλώνουμε κανείς ότι δουλεύουμε για να αποφύγουμε τα χαράτσια των φόρων και των ταμείων), να θεωρούμε αυτονόητη την κατάργηση των ΜΑΤ (εντάξει φαντάζεστε τώρα πρωθυπουργό του λαού και της νεολαίας Αλέξη να τον φυλάνε τα ΜΑΤ;) για να μπορούμε να πούμε ότι είμαστε ασφαλείς, να θέλουμε εδώ και τώρα την κατάργηση κάθε περίφραξης ανάμεσα σ’ εμάς κι αυτά που μας ανήκουν: τις θάλασσες, τις πλατείες, τα πάρκα, το δημόσιο χώρο (στα σύνορα; εκεί δεν θα καταργηθούν οι "περιφράξεις";)

Εμείς τα θέλουμε όλα (φυσικά και τα θέλουμε όλα, έτσι μάς μάθανε οι γονείς μας, μόνιμη και σταθερή δουλειά σε ΔΕΚΟ ή στη Δημόσια Δωρεάν Παιδεία ,2-3 μήνες άδειες, 15 αργίες και (καλή) σύνταξη απ τα 50, εμείς γιατί να μην έχουμε τα ίδια;στο πηγάδι κατουρήσαμε;) και δεν θα διαπραγματευτούμε με κανέναν τη ζωή μας με αξιοπρέπεια και δικαιώματα (αυτά που εννοούν δικαιώματα φυσικά, κατά το μεγαλύτερο ποσοστό τους δεν συνιστούν δικαιώματα). Εάν αυτοί έχουν αποφασίσει να μας αφήσουν εκτός της «δημοκρατίας» τους, εμείς καθόλου δεν ανησυχούμε. Η αντίστασή μας είναι απέναντι απ’ τον αυταρχισμό τους, η αλληλεγγύη μας είναι πέρα από τον ατομισμό τους, η δημοκρατία μας είναι μακριά από την ανάθεση, η αξιοπρέπειά μας βρίσκεται τελείως έξω από το δικό τους παράδειγμα για τη ζωή.

Είμαστε εκείνη η γενιά που θα γράψει το τέλος της μνημονιακής κυβέρνησης στη χώρα, αλλά και κάτι παραπάνω: Είμαστε αυτές κι αυτοί που ξεριζώνουν τ’ αυτονόητα του παλιού κόσμου για να βάλουμε στη θέση τους τ’ αυτονόητα του κόσμου που έρχεται (φυσικά, υπάρχουν και στον νέο κόσμο που έρχεται και που είναι εφικτός τα αυτονόητα, τί νομίζατε; Κατάλυση του κατεστημένου για να έρθει το δικό μας, νέο και καλό κατεστημένο).

Νέοι/Νέες ΣΥΡΙΖΑ: Η ΚΝΕ της γενιάς μας

Τώρα μιλάμε εμείς.
(Αν κρίνεις από την ανακοίνωση πάντως καταλαβαίνεις πού έμαθαν να μιλάνε και να σκέφτονται οι νέοι/νέες ΣΥΡΙΖΑ. Στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Έναν από τους θεσμούς-σήμα κατατεθέν δηλαδή της μεταπολιτευτικής μας χρεωκοπίας. Και όχι αγαπητοί μη βιαστείτε δεν μιλάμε μόνο για οικονομική χρεωκοπία.)

25 Δεκεμβρίου 2014

Τί είδους Θεός μπορεί να φοράει πάνες;

Σε μερικούς μπορεί να φαίνεται προκλητικό ή και βλάσφημο το ερώτημα αυτό. Δεν είναι όμως καθόλου πιο προκλητικό από το ο Λόγος σαρξ εγένετο. Δεν είναι πιο προκλητικό από το ίδιο το γεγονός των Χριστουγέννων, την Ενανθρώπηση, αυτό το μυστήριον, το σεσιγημένον χρόνοις αιωνίοις (Εφεσ 3:4)... Αυτό είναι ο χριστιανισμός! Σκάνδαλο για την λογική και για τις αντιλήψεις των εθνών για τον Θεό. Είναι η υπέρβαση της λογικής και του 'φυσιολογικού' από την άπειρη αγάπη του Θεού...

(Σύμφωνα με την δογματική διδασκαλία της Εκκλησίας μας ο Ιησούς Χριστός, ως τέλειος άνθρωπος μετέχει απόλυτα των λεγομένων αδιαβλήτων παθών όπως πείνα, δίψα, κόπος, πόνος, δάκρυ, φθορά, θάνατος, δειλία, αγωνία, ύπνος, ασθένεια. Ο Χριστός δηλαδή κουραζόταν, πεινούσε, χρειαζόταν να πάει στην τουαλέτα. Ανέλαβε την ανθρώπινη φύση πλήρως μαζί με όλες τις μικρές και μεγαλύτερες δυσκολίες αυτή συνεπάγεται).

24 Δεκεμβρίου 2014

73% πιστεύουν ότι ο Ιησούς γεννήθηκε από Παρθένο

Πολύ περισσότεροι απ' όσους πιστεύουν στην Κλιματική Αλλαγή



Σύμφωνα με έρευνα της Pew σε 1500 Αμερικανούς, το 73% απάντησε ότι πιστεύει στην εκ παρθένου γέννηση του Ιησού και 74% ότι πιστεύουν πως η γέννηση αναγγέλθηκε στους ποιμένες από αγγέλους  (Λκ 2:8-14). (Στους Προτεστάντες τα ποσοστά είναι 91% και 90% αντιστοίχως). Το 78% των γυναικών απάντησαν ότι πιστεύουν
στην εκ παρθένου γέννηση, το 65% ότι όλα τα στοιχεία της ιστορίας των Χριστουγέννων είναι αληθή (άγγελοι, φάτνη, μάγοι, αστέρας κλπ).


Τα ευρήματα της έρευνας συμφωνούν με την περσινή αντίστοιχη έρευνα της Pew σύμφωνα με την οποία το ίδιο ποσοστό (73%) πιστεύει ότι ο Ιησούς γεννήθηκε από παρθένο. Έρευνα της Gallup πάλι το 2007 έδειξε πως το 31% των Αμερικανών πιστεύουν ότι η Αγία Γραφή είναι πραγματικά ο λόγος του Θεού και μπορεί να λαμβάνεται κατά λέξη. Στην ίδια έρευνα επίσης το 44% των ερωτηθέντων απάντησε πως τα χριστιανικά σύμβολα θα πρέπει να επιτρέπονται σε δημόσια κτήρια, ακόμα και χωρίς να υπάρχουν μαζί μ' αυτά και σύμβολα άλλων θρησκειών (!)

Εν αντιθέσει έρευνα της Pew τον Ιανουάριο έδειξε πως το 61% των Αμερικανών πιστεύουν στην κλιματική αλλαγή, και μόνο το 40% πιστεύει στην ανθρωπογενή κλιματική αλλαγή (ACG). Περίπου δηλαδή ο μισός αριθμός σε σχέση με όσους πιστεύουν στην υπερφυσική γέννηση του Ιησού Χριστού εκ της Παρθένου. 




Πηγή: http://time.com/3634258/majority-of-americans-believe-the-story-of-jesus-birth-is-historically-accurate/

22 Δεκεμβρίου 2014

Η μεγάλη Είδηση

Ποιός πρόεδρος της Δημοκρατίας, ποιός Σαμαράς και Βενιζέλος και Τσίπρας, εδώ ο ίδιος ο Θεός κατέβηκε και έγινε άνθρωπος. Το πιστεύουμε αυτό; Το συνειδητοποιούμε; Το ζούμε; Είμαστε μετά Χριστόν;;

Τί θά 'λεγε ο Χριστός στους Έλληνες σήμερα

῏Ησαν δέ τινες ῞Ελληνες (Ιω 12:20-21)...  


Τί θα έλεγε άραγε ο Χριστός στους Έλληνες σήμερα;;
Δεν ξέρω τί ακριβώς θα μας έλεγε, το θέμα είναι να είχαμε τουλάχιστον την διάθεση να τον ακούσουμε. Απλά να τον ακούσουμε, όχι να τον υπακούσουμε, εκείνο είναι το δεύτερο βήμα..



Πάντως ο Χριστός όταν ήρθε είπε μετανοείτε, δείτε τα λάθη σας και αλλάξτε. Δεν είπε: Για όλα τα δεινά σας φταίνε οι Ρωμαίοι και οι ντόπιοι κυβερνώντες, κοιτάξτε να τους διώξετε και μετά όλα θα είναι καλά. Ο νοών νοείτω...