30 Αυγούστου 2014

Αυτό το παιδί ποιός θα το κλάψει;

Daniel Tragerman

Λίγο συναισθηματικός ο τίτλος της σημερινής μου ανάρτησης αλλά δεν γίνεται κι αλλιώς, δεν μπορείς να μη ραγίσεις στη θέα μιας τέτοιας είδησης.

Θα το κλάψουν οι καημένοι οι γονείς του φυσικά --ο Θεός να τους δίνει κουράγιο. Προοδευτικοί και ευαίσθητοι όπου γης και στην Ελλάδα δεν θα το κοινοποιήσουν στο Facebook είτε λόγω των προκαταλήψεών τους είτε γιατί δεν "πουλάει" (αλλοίμονο!) πολύ μια τέτοια είδηση και δεν θα έχουν και οι ίδιοι την ευκαιρία να το πληροφορηθούν καν...

Λένε ότι είναι προοδευτικοί και όμως δεν τους νοιάζει κάθε ζωή, ασχέτως θρησκείας, καταγωγής κλπ.. Σαν να μην πιστεύουν ότι κάθε ζωή έχει αξία από μόνη της αλλά σαν να θεωρούν πως έχει αξία μόνον όταν εξυπηρετούνται οι ιδέες τους, οι συμπάθειές τους.. Πόσο τρομακτικό, αν το σκεφτεί κανείς..

Ο άτυχος Ντάνιελ Τράγκερμαν δεν θα μεγαλώσει ποτέ για να μάθει πώς και γιατί οι ισλαμοφασίστες τον σκότωσαν και του διέκοψαν τόσο πρόωρα το ταξίδι του στη γη, πως ήταν ο "εχθρός" γι αυτούς τους άνανδρους. Δεν θα μάθει ποτέ με ποιό δικαίωμα οι ισλαμοφασίστες τού αφαίρεσαν τη ζωή. Οι "μαχητές" της Χαμάς εκτόξευσαν τις ρουκέτες τους από ένα παλαιστινιακό σχολείο. Δεν είναι ανάγκη κάποιος να είναι στρατιωτικός για να καταλάβει πόσο εγκληματικό είναι αυτό.

Όπως και να 'χει, το θύμα δεν γυρίζει πίσω και το κακό που έγινε δεν ξεγίνεται, τουλάχιστον όμως οι δολοφόνοι θα έρθουν ενώπιον της Δικαιοσύνης. Όχι φυσικά σε κανένα Διεθνές Δικαστήριο, αλλά ενώπιον της δικαιοσύνης που θα τους συναντήσει πριν καν να το καταλάβουν.


Και φυσικά δεν θα τους περιμένει καμμία παρθένα μετά.






Εις μνήμην του μικρού Δανιήλ...


29 Αυγούστου 2014

Στοχεύοντας στη βάση

Η κοινωνία της βάσης


Χθες λοιπόν βγήκαν οι περίφημες βάσεις. Μιας και μ' αρέσει η γλώσσα μας, θα ήθελα να μου επιτρέψετε να κάνω μερικά λογοπαίγνια. Για να περιγράψω, όσο γίνεται ελαφρά, μια κατάσταση που είναι όχι απλά σοβαρή αλλά και εξαιρετικά ζημιογόνα για την κοινωνία μας.

Μια κοινωνία χωρίς βάσεις, που ο στόχος της είναι απλά να πιάσει τη βάση, να πάρει ένα χαρτί, να πάρει το 5, να μπει στο δημόσιο ή να μπει "κάπου", να πάρει μια σύνταξη, να βάλει βύσμα για το παιδί. Μια κοινωνία που στοχεύει στο μέτριο είναι καταδικασμένη να απολαμβάνει πάντα αποτελέσματα πολύ κάτω από αυτό που θα ήθελε, πολύ κάτω δηλαδή και από αυτό το μέτριο. Να αρκείσαι με τα λίγα μάς έλεγαν. Όμως τελικά δεν είναι καθόλου αθώο αυτό..

Ακόμα και ηθικά είμαστε πολύ ελαστικοί με τον εαυτό μας, και φτάνουμε να έχουμε χάσει κάθε βάση, σχετικοποιώντας τα πάντα, χρησιμοποιώντας ως βάση το να μην έχουμε απαιτήσεις και έτσι να κάνουμε ηθικούς συμβιβασμούς. Δεν υπάρχουν πράγματα που αξίζουν, που πρέπει γι αυτό ν' αγωνιστούμε να τα τηρήσουμε. Απλά τα βασικά, μην κλέψεις, μη σκοτώσεις και είσαι καλός άνθρωπος. Αν δεν μου κάνουν κάτι είμαι πολύ καλός λέμε. Έτσι όμως ας μην περιμένουμε πολλά ούτε από τους άλλους, ούτε απ αυτήν την κοινωνία..

Ο Θεός, που μας κατασκεύασε (αν το πιστεύουμε), δεν μας έκανε για τα μέτρια, τέλειοι γίνεσθε λέει (1Κορ 14:20). Μας έκανε για τα τέλεια, μας θέλει τέλειους. Και ναι μεν η τελειότητα είναι χαρακτηριστικό μόνο του Δημιουργού, αλλά το θέμα είναι να προσπαθούμε να τον φτάσουμε, να του μοιάσουμε. (αυτό δεν είναι;) Η τελειότητα είναι μια πορεία. Πρέπει να την ποθήσουμε. Κοιτάζοντας προς το τέλειο προσπαθείς να γίνεις όσο το δυνατόν καλύτερος. Καμμία σχέση φυσικά με την λεγόμενη τελειομανία, όπου κοιτάζοντας προς το τέλειο αποθαρρύνεσαι και δεν προσπαθείς, εδώ κοιτάζεις προς το τέλειο και αυτό αποβαίνει δημιουργικό κίνητρο.

Και αν ακόμα δεν πιστεύουμε (αλήθεια στην σημερινή Ελλάδα πιστεύουμε ή δεν πιστεύουμε έχω μπερδευτεί) πως ο Θεός μάς έκανε, και απλά και μόνο υπάρχουμε (έτσι, το πώς και το γιατί δεν μας νοιάζουν) και πάλι η ζωή αν την κοιτάξουμε μάς το αποδεικνύει, όσο πιο χαμηλά βάζεις τον πήχη, τόσο πιο δύσκολο θα σου φαίνεται να τον περάσεις.

Εμείς πρέπει να σας δείχνουμε το Έβερεστ έλεγε ένας πνευματικός άνθρωπος του καιρού μας, όποιος μπορεί ανεβαίνει, όσο μπορεί προς τα εκεί.

ΥΓ: Διασκεδαστικό είναι αν σκεφτεί κανείς πως το κόμμα που ουσιαστικά εδραίωσε αυτόν τον θεσμό που υπήρχε από πριν και πέρασε από 40 κύματα, είχε ως ένα από τα βασικά του συνθήματα την δεκαετία του '70 και του '80 το Έξω οι Βάσεις του θανάτου (αναφερόμενο στις στρατιωτικές βάσεις του ΝΑΤΟ στην Ελλάδα)!

Η συνήθης φωτό με τα κοριτσάκια
που κοιτούν αγωνιωδώς τα αποτελέσματα
πλαισιώνει οποιοδήποτε άρθρο
σχετικό με τις Πανελλήνιες

#βάσεις


27 Αυγούστου 2014

Δουλεύουμε για να περνάνε καλά στη Βόρεια Ευρώπη

Στιγμιότυπο από την πόλη


Στο λεωφορείο σήμερα κάπου στα πανεπιστήμια
βλέπω έναν 30άρη εργαζόμενο στον δήμο να λέει ε ρε δουλεύουμε εμείς για να περνάει καλά η βόρεια Ευρώπη. Δεν ξέρω πώς ακούγεται αυτή η λέξη, αλλά θα ήθελα να την πω με την αυθεντική της σημασία, τον συμπόνεσα. Ένοιωσα δηλαδή λίγο τον πόνο του. Στεναχωρέθηκα. Το βλέμμα του τα έδειχνε όλα. Το χειρότερο απ' όλα είναι όταν βλέπεις και νοιώθεις την απελπισία, μέσα σου ή γύρω σου..

Του λέει ένας άλλος μεγαλύτερος κύριος, μάλλον συνταξιούχος, στη δουλειά πας; άντε κάνε το σταυρό σου. Ποιό σταυρό να κάνω;! ήταν η απογοητευμένη απάντηση του νέου με την φόρμα εργασίας. 

Σκιάθος-Βρυξέλλες-Σκιάθος
με κυβερνητικό τζετ για τον αντιπρόεδρο
της κυβέρνησης.
«Το πήρα για να μη χάσω τις διακοπές μου»
Συμπυκνώνει την εικόνα της Ελλάδας που κληρονομήσαμε. Ούτε υλική ελπίδα, προοπτική να μπορεί να φτιάξει κανείς τη ζωή του, ούτε πίστη. Η καλύτερη προϋπόθεση για ένα έθνος και για τα μέλη του να αποτύχουν και για να ζουν δυστυχισμένα. Ο Θεός ας μας βοηθήσει.

Ας μου επιτρέψει μόνο ο ανώνυμος συνέλληνας να του απευθύνω τον λόγο και να του πω: Όχι αγαπητέ μου, αντίθετα με ό,τι το σύστημα για τους δικούς τους ευνόητους λόγους σε έχει κάνει να πιστεύεις (και όταν λέμε σύστημα αυτό φυσικά δεν περιορίζεται μόνο σε αυτούς που τυπικά αποτελούν την κυβέρνηση) 

δεν δουλεύεις για να περνάει καλά η Βόρεια Ευρώπη, δουλεύεις για να περνάει καλά ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ!

26 Αυγούστου 2014

Μας θεωρούν χαζούς

Ρωσία: «ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ» πέρασαν τα σύνορα οι αλεξιπτωτιστές που συνελήφθησαν στην Ουκρανία


Οι Ρώσσοι όχι μόνο κάνουν προπαγάνδα αλλά την κάνουν και πολύ άγαρμπα. Μόνο χαζοί θα τους πίστευαν. Στην σημερινή εποχή αγαπητοί υπάρχει το Ίντερνετ, δεν είμαστε πια στον καιρό της ΕΣΣΔ.

Φαίνεται τους έχει μείνει από τότε, που έλεγαν ό,τι ήθελαν, και ο κόσμος τούς πίστευε εύκολα αφού δεν είχε και άλλη πηγή ενημέρωσης ούτε καν μόρφωσης,

ή ακόμα και αν δεν τους πίστευε δεν τολμούσε να δείξει πως δεν τους πιστεύει γιατί δεν ήξερε ποιός είναι αυτός που τον παρακολουθεί και πού μπορεί να βρεθούν μετά!


Καιρός να κάνετε ένα update λίγο τις μεθόδους σας εκεί στο Κρεμλίνο. Δεν απευθύνεστε σε χαχόλους.


Σειράχ. Αηδιασμένος από τα ψέμματα.

25 Αυγούστου 2014

Τί στεναχωριέσαι;

Η συναισθηματική μας ανωριμότητα




-Μάνα δεν με θέλει/με άφησε/δεν τα πάμε καλά κλπ
-Τί στεναχωριέσαι γιε μου θα βρεις εκατό σαν κι αυτήν

Και κάπως έτσι μαθαίνουν τα αγόρια ότι "ο άντρας ο σωστός"
τον νοιάζει απλά να έχει κάποια δίπλα του (ή καλύτερα πάνω από μία)
και δεν "κολλάει", δεν θεωρεί ξεχωριστή δηλ. καμμία.. ούτε νοιάζεται να την κερδίσει,
να την καταλάβει, να την αγαπήσει βαθύτερα, ή να προσπαθήσει για την σχέση του ή τον γάμο του στις δυσκολίες αφού πάντα θα υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές...

Ελληνίδες μάνες...... Ελληνική οικογένεια......

24 Αυγούστου 2014

Φαΐ όχι ποδόσφαιρο

Φαΐ όχι ποδόσφαιρο, λέει το σύνθημα στην ΕΤ3 που έγραψαν κάποιοι προφανώς νεαροί ενθουσιώδεις επαναστάτες που θέλουν να ξεφύγουν από τον συρμό παραλία καφές Μουντιάλ το οποίο τους φαίνεται πολύ ρηχό. Ίσως να είναι καλή τους αυτή η πρόθεση.

Ίσως τους ξεφεύγει όμως κάτι. Μιλάνε για φαΐ. Λέει ο κομμουνιστής θεατρικός συγγραφέας Μπ. Μπρεχτ αυτοί που είναι ψηλά θεωρούν ντροπή να μιλήσουν για το φαΐ. Ας αναλογιστεί κάποιος ποιοι τώρα άραγε είναι ψηλά στην κοινωνία μας και σε ποιους εφαρμόζεται αυτή η φράση.

Μιλάνε, φωνάζουν για φαΐ, για δικαιώματα. Όποτε ακούς κάποιον να φωνάζει, αν έχεις την στοιχειώδη σοφία και σύνεση θα πρέπει να βάλεις σχεδόν ενστικτωδώς δύο κόσκινα:

-Άραγε οι προθέσεις τους είναι καλές, είναι αγαθές, είναι αυτό που λένε χωρίς να κρύβεται κάτι άλλο από πίσω; Μια προσπάθεια να σε πάρουν με το μέρος τους εκμεταλλευόμενοι κάποιαν ανάγκη σου (η ανάγκη είναι συνήθως πολύ κακός σύμβουλος, εκτός αυτού ξέρουν αυτοί πραγματικά τις ανάγκες σου;) για να σε προσεταιριστούν, να σε πάρουν με το μέρος τους; Και μετά να σε χρησιμοποιήσουν για μέρος της δικής τους ευρύτερης ατζέντας παρά την θέλησή σου; ξέρουν το καλό σου; Ακόμα και καλός να είναι ο σκοπός τους θεωρητικά αρκεί αυτό για να δικαιολογήσει το να γίνεις χωρίς όρους υποστηρικτής τους;; Το δέχεσαι;

Αν υποτεθεί ότι περνάνε το 1ο κόσκινο
-Πρέπει να μπει ένα δεύτερο, πιο πρακτικό: το πρώτο δεν αρκεί, δεν φτάνει. Μιλάνε για φαΐ. Αυτά που προτείνουν άραγε φέρνουν φαΐ;; Φέρνουν ζωή και ευ ζην; Ή φέρνουν μήπως μιζέρια και δυστυχία όπου εφαρμόστηκαν μέχρι τώρα οι φανταχτερές ιδέες αυτών των ενθουσιωδών καλοθελητών ιδεολόγων;; Αξίζει μια μικρή έρευνα πριν να ακολουθήσει κανείς άκριτα ένα σύνθημα και μια ιδέα.. Αυτό μας διαφοροποιεί από τα ζώα.

23 Αυγούστου 2014

Τί δικαιολογία θα είχαν να πουν;

Η Επιτροπή για την Διεθνή Ύφεση και Ειρήνη
Τα ΚΚ και η ΕΣΣΔ ουσιαστικά χρησιμοποίησαν
τέτοιους "αγνούς" σκοπούς για να προωθήσουν τις θέσεις τους στις μάζες
Σαν σήμερα οι ΥΠΕΞ ναζιστικής Γερμανίας και Σοβιετικής Ένωσης υπέγραψαν το σύμφωνο μη επιθέσεως. Αναρωτιέμαι τί θα είχαν να πουν οι "φιλειρηνιστές" για την σημερινή επέτειο; Εντάξει απλά αγόραζε χρόνο ο Στάλιν για να προετοιμαστεί. Άλλωστε ήταν σοφός ο Στάλιν. Βέβαια για το πόσο 'σοφός' ήταν ας ρωτήσουμε τους Πολωνούς.. Για να μην πούμε πως η αντίσταση εκ μέρους τους στην Ελλάδα ξεκίνησε όταν έσπασε αυτό το σύμφωνο και όταν μπήκαν οι Γερμανοί στη Ρωσία και όχι όταν είχαν πιο πριν μπει στην Ελλάδα..

ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ...

22 Αυγούστου 2014

Ρατσισμός

Ο Ben Carson για τον ρατσισμό



Πριν μερικά χρόνια μιλούσα σε μια συνέντευξη στο ραδιόφωνο. Η παρουσιάστρια σε κάποια φάση με ρώτησε: «Δρ. Κάρσον έχω παρατηρήσει πως δεν μιλάτε και πολύ για φυλετικά ζητήματα. Μπορείτε να μου πείτε γιατί»; Απάντησα: «Επειδή είμαι νευροχειρουργός».

Ακολούθησε μικρή παύση. Απ’ ό,τι κατάλαβα μάλλον δεν είχε καταλάβει το νόημα της απάντησής μου.

Έτσι προχώρησα εξηγώντας πως όταν βάζω έναν ασθενή στο χειρουργείο και τον ανοίγω στο κεφάλι, αποκαλύπτοντας τον εγκέφαλο, τότε ασχολούμαι με αυτό που πραγματικά είναι ο άνθρωπος. Τα μαλλιά, το κρανίο, τα εγκεφαλικά οστά είναι απλά το περιτύλιγμα για το πιο σημαντικό κομμάτι -τον εγκέφαλο- αυτός καθορίζει όλα τα σημαντικά στοιχεία στον άνθρωπο.

Μπορούμε να επικεντρωθούμε σε εξωτερικά χαρακτηριστικά που είναι μικρής ή και καθόλου σημασίας ή να επικεντρωθούμε στην πραγματική πηγή της φύσεώς μας, στις σκέψεις, την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα μας.

Νοιώθω πολύ χαρούμενος που ο Θεός μάς έχει δώσει φυλετική ποικιλία. Ποιός θα πήγαινε στον ζωολογικό κήπο αν όλα τα ζώα εκεί ήταν μόνο γαζέλλες; Ποιός θα πήγαινε στα ενυδρεία αν τα μόνα που θα μπορούσε να δει εκεί ήταν χρυσόψαρα; Ποιός θα έβγαινε ποτέ από το σπίτι του αν όλος ο κόσμος γύρω του ήταν ακριβώς ίδιος με αυτόν;;


Ο Δρ Κάρσον είναι επίτιμος καθηγητής νευροχειρουργικής, ογκολογίας, πλαστικής χειρουργικής και παιδιατρικής στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Johns Hopkins και έχει αναγορευτεί επίτιμος διδάκτορας σε πάνω από 60 πανεπιστήμια. Έχει κάνει περισσότερες από 100 νευροχειρουργικές δημοσιεύσεις και έχει γράψει πέντε βιβλία γενικού ενδιαφέροντος.




www.newsmax.com/BenCarson/Neurosurgeon-Race-black-Jesus/2014/01/13/id/546745/#ixzz3B1oDPI9H


Ο Θεός μάς έδωσε την πολυμορφία ως δώρο.


20 Αυγούστου 2014

Ο ελευθεριακός Προφήτης


Οι αρνητικές συνέπειες της ύπαρξης ισχυρής κεντρικής εξουσίας σύμφωνα με την Βίβλο



Το ακόλουθο βιβλικό απόσπασμα προέρχεται από την Α' Βασιλειών (Α' Σαμουήλ στο Μασοριτικό) 8:9-19 και περιγράφει την απάντηση τού προφήτου και κριτού Σαμουήλ στον λαό του Θεού σχετικά με το αίτημά τους να αποκτήσουν και αυτοί βασιλιά όπως τα άλλα έθνη. Είναι αρκετά αποκαλυπτικό για τις αρνητικές επιπτώσεις που θα έχει η κεντρική εξουσία στις ελευθερίες των Ισραηλιτών. Οι Ισραηλίτες εκυβερνώντο κατ' ευθείαν από τον Θεό, σε μία συνομοσπονδία φυλών, όπου όταν υπήρχαν προβλήματα ανελάμβαναν οι Κριτές, για να οδηγήσουν τον λαό στον πόλεμο, όχι όμως και να παραμείνουν ως οι απόλυτοι ηγέτες του μετά από αυτόν, όπως θα ήταν ένας βασιλιάς. Αυτό στην εποχή του Σαμουήλ αλλάζει. Οι συνέπειες για τους Ισραηλίτες δεν θα είναι και οι καλύτερες. Ο Κύριος προειδοποίησε.

Και τώρα άκουσε το αίτημά των. Μονον θα διαμαρτυρηθής εντόνως προς αυτούς και θα προβάλης τα δικαιώματα, τα οποία θα έχη επάνω των ο βασιλεύς”.

Ο Σαμουήλ ανεκοίνωσε τον λόγον αυτόν του Κυρίου στον λαόν, εις αυτούς που εζητούσαν βασιλέα

και τους είπεν• “αυτά θα είναι τα δικαιώματα του βασιλέως, ο οποίος θα βασιλεύση εις σας• Θα πάρη τους υιούς σας και θα βάλη αυτούς οδηγούς εις τα άρματά του, ιππείς στο ιππικόν του, προπορευόμενους εμπρός από τα άρματά του.

Θα πάρη από αυτούς και θα τοποθετήση προς εξυπηρέτησίν του άλλους μεν εκατοντάρχους και χιλιάρχους, άλλους δε εργάτας δια να θερίζουν τα σπαρτά του, να τρυγούν τα αμπέλια του, να κατασκευάζουν τα πολεμικά του όπλα και τα εξαρτήματα δια τα άρματά του.

Θα πάρη τας θυγατέρας σας, τας οποίας θα κάμη μυροποιούς, μαγείρισσας και αρτοποιούς.

Θα πάρη τους αγρούς σας και τα αμπέλια σας και τους καρποφόρους ελαιώνας σας, και θα τα δώση στους δούλους του.

Θα πάρη το δέκατον από την εσοδείαν των σπαρτών σας και των αμπελιών σας, και θα τα δώση στους ευνούχους και τους δούλους του.

Ακόμη δε θα πάρη τους δούλους σας και τας δούλας σας, τα παχειά βόδια σας και τους όνους σας και το δέκατον από τα εισοδήματά σας δια τα έργα του.

Και από τα ποίμνιά σας θα πάρη το δέκατον. Και επί πλέον σεις θα είσθε δούλοι του.

Κατά την εποχήν δε εκείνην καταπικραμμένοι σεις από την καταθλιπτικήν αυτήν μεταχείρισιν εκ μέρους του βασιλέως, τον οποίον οι ίδιοι δια τον εαυτόν σας έχετε εκλέξει, θα φωνάξετε προς τον Κυριον. Αλλά ο Κυριος δεν θα σας ακούση τότε, επειδή σεις αυτοβούλως εξελέξατε δια τον εαυτόν σας βασιλέα”.

18 Αυγούστου 2014

Λογική και Δικαιοσύνη, όχι Ελεημοσύνη

Δεν θέλω ελεημοσύνη, δικαιοσύνη θέλω και λογική λέει η εγγονή του Παύλου Μελά (ειδήσεις Star Σάββατο 16/08) για τον ΕΝΦΙΑ και τα 1000€ που της χρεώνει το Κράτος για το εγκαταλελειμμένο πλέον σπίτι όπου έμενε ο Παύλος Μελάς και που έχει ανακηρυχθεί ως Εθνικό Μνημείο (από το ίδιο το Κράτος).

Αυτή ήταν η Ελλάδα. Με αξιοπρέπεια και καλλιέργεια. Δεν παρακαλάει, απλά ξέρει ποιό είναι το σωστό, ποιό είναι το δίκιο της και το διεκδικεί.

Δυστυχώς για την αγαπητή κυρία όμως αυτή η Ελλάδα, τις τελευταίες δεκαετίες έγινε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να σβήσει. Στο όνομα της ισότητας αντί να ανεβούμε και οι υπόλοιποι προς τα πάνω, μας κατέβασαν στο ύψος που ήθελαν κάποιοι για να μην αισθάνονται άσχημα.

Αυτοί που ζητιανεύουν και αυτοί που φωνάζουν για παράλογες απαιτήσεις είναι αυτοί που ικανοποιούνται και αυτοί που έχουν το δίκιο με το μέρος τους και την αξιοπρέπεια να το υπερασπιστούν πολιτισμένα, είναι πάντα οι χαμένοι. Άλλαξαν τα πράγματα. Δυστυχώς. Πάλι καλά όμως που υπάρχουν ακόμα κάποιοι τέτοιοι άνθρωποι και μας θυμίζουν πως δεν ήμασταν πάντα έτσι. Και πώς μπορούμε να (ξανα)γίνουμε.

15 Αυγούστου 2014

Η Σημασία της Παναγίας για τον Άνθρωπο

Χωρίς την Παναγία μας θα ήτανε αδύνατη η σωτηρία μας. Ο Θεός θα έβρισκε βέβαια κάποιο άλλο πρόσωπο, θα πει κανείς. Προφανώς. Αυτό όμως που έχει σημασία είναι πως ο Κύριος ζητάει την συγκατάθεση της Μαρίας για να γίνει το μέσον και ο συνεργός Του στην Ενανθρώπηση. Η ενεργητική και ελεύθερη συμμετοχή του ανθρώπου στην σωτηρία είναι πρωταρχικής σημασίας στην πίστη μας. Δεν θα μας σώσει ο Θεός αν δεν το θέλουμε. Αν δεν βάλουμε και εμείς λίγο το χεράκι μας. Αν δεν το απλώσουμε για να πάρουμε αυτήν την σωτηρία.

Η Παρθένος Μαρία όμως είπε το μεγάλο ΝΑΙ, στην πρόσκληση του Θεού για συνεργασία στην σωτηρία. Αυτό το ναι την καταξίωσε, αυτό το ναι ο Θεός ήξερε πως θα το πει, ήταν σίγουρο πως θα το πει, καθώς με την ζωή της και την ειλικρινή της πίστη στην μεσσιανική προσδοκία του λαού του Θεού είχε ελκύσει ήδη την χάρη και τον φωτισμό του Πνεύματος. Ας της προσφέρουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ για αυτό το ΝΑΙ και ας προσευχηθούμε προς αυτήν ώστε να πραγματοποιήσουμε κι εμείς την πιο σημαντική αποστολή στη ζωή μας, να γίνουμε κι εμείς "θεοτόκοι", να γεννήσουμε (Ησ 26:18) μέσα στην ύπαρξή μας τον Λόγο του Θεού και να Τον αφήσουμε να μας μεταμορφώσει και να μας κάνει όμοιους με Αυτόν, "θεούς" κατά χάριν, κατάλληλους για την Βασιλεία Του.

Άλλωστε αυτός ο Ιησούς που πήρε το ανθρώπινο σώμα από την Μαρία, είναι ο ίδιος Ιησούς που αναστήθηκε και που βρίσκεται παρών διά του Μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας σε κάθε συγκέντρωση των πιστών, σε κάθε "εκκλησία". Και όλα αυτά χάρη σε έναν άνθρωπο, σαν κι εμάς. Που μπόρεσε να υπερβεί την φθορά, και να γίνει κάτι παραπάνω από μας, να γίνει αυτό για το οποίο ο Θεός μάς έπλασε. Που η Κοίμησή της είναι κυριολεκτικά κοίμηση, και όχι θάνατος, καθώς είναι η μόνη που έχει τέτοια παρρησία να πηγαίνει πλέον κοντά στον Θεό, που ως άνθρωπος είναι ο Υιός της! Ας την ευχαριστήσουμε!..





*Σύμφωνα με διδασκαλία, που αν δεν κάνω λάθος ανήκει στα "θεολογούμενα", δηλαδή στα όχι επίσημα διατυπωμένα εν συνόδω δόγματα της Εκκλησίας, η Θεοτόκος μετά την Κοίμησή της αναλήφθηκε με το σώμα της στον Ουρανό, γινόμενη έτσι ο πρώτος άνθρωπος μετά τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, που βρίσκεται στην Βασιλεία του Θεού εν σώματι, σε αντίθεση με όλους τους άλλους ανθρώπους που βρίσκονται στον Παράδεισο μόνο ως ψυχές και θα ανακτήσουν τα σώματά τους κατά την ημέρα της Τελικής Κρίσεως με την Ανάσταση των Νεκρών.

14 Αυγούστου 2014

Γιατί δεν μας βοηθάνε οι ξένοι που είναι κακοί*

Και γιατί δηλαδή οι πλούσιες χώρες να μη δίνουν λεφτά στην Ελλάδα που είναι φτωχιά χώρα; 
Σάμπως τί θέλουμε κι εμείς; Ένα σπίτι, ένα εξοχικό, 1-2 αμάξια, 1-2 παιδιά, 2-3 φορές να βγαίνουμε τη βδομάδα να ξεσκάμε, 2-3 μήνες άδεια και να μπορούμε να πηγαίνουμε και κανένα ταξιδάκι στις Μαλδίβες.
Γιατί θέλουν να μας τα στερήσουν όλα αυτά οι κακοί ξένοι;;;



(όχι οι λαοί, οι κυβερνήσεις τους) :p