Και συμβολικά δίνει χτύπημα στην οικογένεια αν το σκεφτείς. Στο σπίτι σου πρέπει να νοιώθεις ζεστασιά, δεν γίνεται ακόμα και εκεί να κρυώνεις και να αναγκάζεσαι να φοράς χοντρά ρούχα ή να κλείνεσαι σε ένα μόνο δωμάτιο με την σόμπα ή το αερόθερμο (το λέει κάποιος που έζησε για πάνω από 5 χρόνια σε σπίτι χωρίς κεντρική θέρμανση, πολύ πριν την τελευταία κρίση).
5 Ιανουαρίου 2014
4 Ιανουαρίου 2014
Εβραική Σοφία και Miley Cyrus
Τρεις Εβραίοι συμβουλεύουν την Miley CyrusΗ καλλιτέχνης Miley Cyrus, αντικείμενο έντονων συζητήσεων τις αρκετές τελευταίες εβδομάδες κυρίως λόγω της εμφάνισής της στα VMA του MTV (όπου μεταξύ άλλων μιμήθηκε ότι αυτοικανοποιείται και ενέπλεξε ακόμα και σεξουαλικά υπονοούμενα με παιδικά αρκουδάκια) είναι δυσαρεστημένη, παρά την πρόσκαιρη επιτυχία της, με κάποιες από τις συμβουλές που έλαβε τελευταία.
Σε συνέντευξή της σε κάτι που ονομάζεται Hunger TV, παραπονέθηκε πως αρκετά υψηλά ιστάμενα στελέχη εταιρειών (χωρίς φυσικά να τα κατονομάσει) έχουν χάσει πλέον την επαφή τους με την σημερινή νεολαία. Με τα περιοδικά, τις ταινίες, είναι πάντα περίεργο πως αυτά που στοχεύουν σε νέους ανθρώπους, καθοδηγούνται από άτομα που βρίσκονται τουλάχιστον στα 40 τους. Προχώρησε ακόμα και στο να πει δεν γίνεται ένας 70χρονος Εβραίος που δεν αφήνει ποτέ το γραφείο του να μου λέει τί θέλουν να ακούσουν σήμερα οι νέοι στα κλαμπ.
Πραγματικά εθλίβην από αυτό το σχόλιο, καθώς η Miley Cyrus φέρει το όνομα ενός από τα σημαντικότερα πρόσωπα της ιουδαικής ιστορίας, του Πέρση αυτοκράτορα Κύρου του Μεγάλου, ο οποίος απελευθέρωσε τους Εβραίους από την Βαβυλώνια Αιχμαλωσία και επειδή επίσης, σύμφωνα με την εμπειρία μου, οι 70χρονοι Εβραίοι (και οι 80 χρονοι Εβραίοι) αποτελούν συχνά μεγάλες πηγές σοφίας και καθοδήγησης. Η καριέρρα της M. Cyrus, όπως πρόσφατα περιέγραψε ο John Dickerson από το Slate, είναι χαρακτηριστική της ηθικής, πνευματικής και δημιουργικής εξάντλησης στην οποίαν έχει περιέλθει ένα μεγάλο μέρος της αμερικανικής κουλτούρας και το σχόλιό της με έκανε να σκεφτώ πως ίσως θα έπρεπε να μπορεί να ακούσει μερικές σοφές σκέψεις από 'ηλικιωμένους Εβραίους'.
Ρώτησα 3 φίλους:
την Erica Brown, αναγνωρισμένη διδάσκαλο της Παλαιάς Διαθήκης στην Washington, τον ραββίνο David Wolpe, του Sinai Temple (Ναός του Σινά) στο Λος Άντζελες και τον ραββίνο Andy Bachman, από την Συναγωγή Beth Elohim (Οίκος του Θεού) στην Νέα Υόρκη για να μοιραστούν μαζί μου μερικές σχετικές σκέψεις.
Ο Wolpe είπε αυτό: Από τον μακαριστό ραββίνο Αβραάμ Ιησού Heschel και τον μακαριστό επίσης όχι ραββίνο Σαούλ Bellow.
Heschel: Ο αυτοσεβασμός είναι η ρίζα της πειθαρχίας. Η αίσθηση της αξιοπρέπειας αναπτύσσεται καθώς κανείς μπορεί να λέει όχι στον εαυτό του.
Και από τον Bellow: Μπορεί να περάσεις την υπόλοιπη μισή ζωή σου προσπαθώντας να διορθώσεις τα λάθη που έκανες στο πρώτο μισό.
H Brown είπε αυτό, από τον ιδρυτή του Reconstructionist Judaism ραββίνο Μορδεχάι Κάπλαν: Το να πιστεύεις στον Θεό σημαίνει να λαμβάνεις ως δεδομένο πως ο προορισμός του ανθρώπου είναι να ξεχωρίζει από την ζωικότητα και να αγωνίζεσαι για την εξάλειψη κάθε μορφής βίας και εκμετάλλευσης από την ανθρώπινη κοινωνία.
Και αυτό από τον D. Ben-Gurion: η σκέψη είναι μια δύσκολη τέχνη, λίγοι την εξασκούν και αυτοί μόνο σε σπάνιες στιγμές.
Ο Bachman πρότεινε τα λόγια από τον Ιούδα HaNasi: Τρία πράγματα λιγοστεύουν τις ημέρες ενός ανθρώπου: Το να του δώσεις την Αγία Γραφή και να μη θέλει να την διαβάσει, το να του δώσεις ένα ποτήρι για να ευχαριστήσει και να το αρνηθεί και το να καβαλήσει το καλάμι. Στο ίδιο ύφος πρότεινε και αυτό από τον Συμεών ben Eliezer: Αν οι νέοι σου λένε Χτίσε τον Ναό μην τους δίνεις σημασία. Καθώς το χτίσιμο που έγινε από τους νέους μπορεί να ισοδυναμεί με καταστροφή, ενώ η καταστροφή, που έγινε από τους ηλικιωμένους, με χτίσιμο.

Ο Bachman εξήγησε την σημασία αυτής της φράσης. Η Miley καλό θα ήταν να ρίξει μια ματιά στους πολυάριθμους ξιπασμένους αστέρες της ροκ, οι οποίοι οδηγήθηκαν στην καταστροφή, συνήθως από μία παράξενη αίσθηση για τη δύναμη και τη δημοτικότητά τους, επικίνδυνες εξαρτήσεις από μόνες τους που μπορεί να γίνουν απλά πολύ χειρότερες όταν συνδυαστούν με τα ναρκωτικά ή το αλκοόλ.
Θα προσέφερα ο ίδιος τρεις ακόμα σκέψεις στην Miley, από ηλικιωμένους πλέον Εβραίους, οι οποίοι έχουν επιτύχει στον κλάδο της.
Από τον Λέοναρντ Κοέν: Όσο μεγαλώνω, τόσο περισσότερο καταλαβαίνω πως δεν είμαι εγώ αυτός που κάνει το show. Ο Κοέν έκανε επίσης την ακόλουθη σοφή παρατήρηση: Όταν σταματήσεις να σκέφτεσαι συνέχεια τον εαυτό σου μια γλυκειά αίσθηση ηρεμίας θα σ' έχει κυριέψει.
Ο Bob Dylan (Robert Alen Zimmermann) στο Love Minus Zero No Limit τραγούδησε
Στα φωτεινά μαγαζιά και τους σταθμούς των λεωφορείων/οι άνθρωποι συζητούν
το τί περνούν/ διαβάζουν βιβλία κι επαναλαμβάνουν τις φράσεις τους
Γράφουν τα συμπεράσματα στους τοίχους/Κάποιοι μιλάνε για το μέλλον
Η αγάπη μου μιλάει απλά/Ξέρει δεν υπάρχει καμμιά επιτυχία σαν την αποτυχία/
Και αυτή η αποτυχία δεν είναι καθόλου επιτυχία.
Κλείνοντας, και με την ευκαιρία της σεξουαλικοποίησης που υπέστησαν τα αρκουδάκια από την Miley, από τον P. Simon: Κάποιος μου είπε πως συμβαίνουν τα πάντα στον ζωολογικό κήπο. Το πιστεύω, είν' αλήθεια.
http://www.bloomberg.com/news/2013-10-17/old-jewish-men-have-valuable-advice-for-miley-cyrus.html?cmpid=taboola.articles
3 Ιανουαρίου 2014
Τα πουλιά πάνω από τους ανθρώπους!
Ο Kenneth και η Deidre Hicks εγκατέλειψαν το σπίτι τους με το πιστόλι στον κρόταφο.
Οι κανονισμοί της ΕΕ επιτρέπουν στην RSPB να πλημμυρίσει την γη για να βοηθηθεί η αναπαραγωγή επαπειλούμενων ειδών.
Το υψηλό επίπεδο του νερού θα πλημμυρίσει το αγρόκτημα ώστε να δημιουργήσει ένα περιβάλλον κατοικίας για τα άγρια πτηνά.
O κ. Hicks είπε: Μας ανάγκασαν να φύγουμε από το σπίτι μας, καθώς μετράνε περισσότερο τα 'δικαιώματα' των πουλιών παρά των ανθρώπων!
Καθώς δούλεψε την συγκεκριμένη γη στην φάρμα του για περισσότερα από 30 χρόνια ο Kenneth Hicks σκεφτόταν να μεταβιβάσει το κτήμα στους γιους του, όταν θα ερχόταν ο καιρός να αποσυρθεί.
Ο πρώην όμως αξιωματικός του Στρατού είπε χθες το βράδυ πως αυτό του το όνειρο καταστράφηκε καθώς αναγκάστηκε να εκκενώσει το σπίτι του λόγω των νόμων της ΕΕ που 'βάζουν τα δικαιώματα των πουλιών πάνω απ' των ανθρώπων'.
Ο 79χρονος κ. Hicks, είπε πως αυτός και η 78χρονη σύζυγός του Deidre χρειάστηκε να εγκαταλείψουν το για 30 χρόνια αγρόκτημά τους με το 'πιστόλι στον κρόταφο' εξ αιτίας των ευρωπαικών κανονισμών που επιτρέπουν στην RSPB (Βασιλική Εταιρεία Προστασίας των Πτηνών) να πλημμυρίζει την γη για να διευκολυνθεί η αναπαραγωγή ειδών προς εξαφάνιση.
Δήλωσε πως είναι 'συντετριμμένος' καθώς έπρεπε να εγκαταλείψουν το 60 acres Αγρόκτημα Harbour στο Bembridge, της νήσου Wight, και καθώς τους απαγορεύτηκε η δυνατότητα να το κληροδοτήσουν στους τρεις γιους τους.
Οι φορολογούμενοι επίσης κατάλαβαν πως πρέπει να πληρώσουν έναν λογαριασμό εκατομμυρίων, στα πλαίσια της συμφωνίας απαλλοτρίωσης, ώστε να μετακομίσει το ζευγάρι.
Φυσικά και προτιμούσαμε να μη φύγουμε καθόλου, αλλά δεν είχαμε καμμία ελπίδα να νικήσουμε τον ευρωπαικό νόμο. Ούτε η ίδια η βρεταννική κυβέρνηση είπε ο κ. Hicks.
Δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με τα πολιτικά, αλλά αυτό είναι ένα ανησυχητικό παράδειγμα του πώς το Ευρωπαικό δίκαιο μπορεί να έχει επιπτώσεις στον καθένα μας.
Υπό το παρόν σχέδιο, η ανεβασμένη στάθμη του νερού θα πλημμυρίσει την φάρμα και την γύρω περιοχή δημιουργώντας περιβάλλον αναπαραγωγής στα άγρια πτηνά.
Μας έδιωξε από το σπίτι μας, καθώς στην τελική ανάλυση υπερασπίζεται περισσότερο τα δικαιώματα των πουλιών παρά των ανθρώπων, είμαστε συντετριμμένοι είπε ο κ. Hicks.
Η περιπέτεια του ζευγαριού άρχισε όταν η RSPB ζήτησε από την Υπηρεσία Περιβάλλοντος (Environmental Agency-ΕΑ) η οποία διαχειρίζεται τα κανάλια στην Αγγλία να επιτρέψει την αύξηση των υδάτων εκχείλισης από τον γειτονικό ποταμό Ανατολικό Yar ώστε να βοηθήσει στην δημιουργία περισσότερων τόπων αναπαραγωγής για τα σπάνια είδη.
Ο κ. Hicks τόνισε πως δεν θα χρησιμοποιούσε τη γη του για εντατική χρήση, καθώς αυτή βρίσκεται ούτως ή άλλως εντός της Ειδικής Περιοχής Προστασίας της ΕΕ, του είπαν όμως πως αν ήθελε να προσβάλει την απόφαση, η RSPB θα τον πήγαινε στο Ευρωπαικό Δικαστήριο.
Έμεινε έτσι με την επιλογή να δεχθεί, έστω και εν ανάγκη, αυτό που ονόμασε ως 'μια δίκαιη συμφωνία' για το κτήμα, από την EA.
Δεν κατηγορούμε την ΕΑ (Υπηρεσία Περιβάλλοντος). Είναι τόσο δεμένα τα χέρια τους από τις Βρυξέλλες και έχουν κάνει ό,τι μπορούσαν για μας υπό τις παρούσες συνθήκες.
Αλλά πρόκειται για μία πολύ κακή κατάσταση. Εξαναγκαστήκαμε σε αυτήν την συμφωνία κυριολεκτικά με το πιστόλι στον κρόταφο καθώς μας έγινε σαφές πως με τους ευρωπαικούς νόμους δεν μας δινόταν καμμία ελπίδα.
Ήταν μια υπέροχη γη, όπου σπέρναμε χορτάρι για τα άλογά μας και για περίπου 100 πρόβατα.
Όταν η στάθμη του νερού του ποταμού ανεβεί, η γη αυτή θα χαθεί πλέον τελείως.
Αλλά καθώς είπε, η μεγαλύτερη στενοχώρια τους ήταν πως δεν μπόρεσαν να δώσουν το κτήμα αυτό στα τρία παιδιά τους, οι οποίοι εργάζονται ως ψυχολόγος, γιατρός και δικηγόρος αντίστοιχα. Αυτό ήταν το σχέδιό μου, όπως είπε.
Ο κ. Hicks, του οποίου ο παππούς είχε γεννηθεί πολύ κοντά στο κτήμα, το αγόρασε μετά από 27ετή υπηρεσία στον Στρατό, κατά τη διάρκεια της οποίας βρέθηκε και στην Κρίση του Σουέζ.
Εκείνο τον καιρό η περιοχή βρισκόταν μέσα στους τόπους Ειδικού Επιστημονικού Ενδιαφέροντος --που είναι σχεδιασμένοι από την Natural England-- και είχε ειπωθεί στον κ. Hicks πως δεν υπήρχε καμμία πρόθεση να ανέβουν τα ύδατα για να προστατευθούν τα πουλιά.
Αλλά τον Οκτώβριο του 1998 η περιοχή χαρακτηρίστηκε ως μέρος μιας Περιοχής Ειδικής Προστασίας της ΕΕ. Λίγο μετά, η οικογένεια πούλησε 420 acres στην RSPB ώστε να είναι
εντάξει με τους κανονισμούς της ΕΕ, και έτσι ο κ. Hicks βρέθηκε πραγματικά μπροστά σε κάτι πραγματικά απρόοπτο όταν τού ανακοίνωσαν το νέο σχέδιο με το οποίο θα κατακλυστεί και ο υπόλοιπος χώρος.
Η RSPB είπε πως η η Ειδική Περιοχή Προστασίας δεν λειτουργούσε όπως θα έπρεπε και πως η άνοδος της στάθμης του νερού --που θα έπληττε και το παρακείμενο αγρόκτημα-- θα ήταν το κομμάτι που έπρεπε να προστεθεί για να συμπληρωθεί το παζλ.
Εκπρόσωπος της εταιρείας αρνήθηκε ότι έγινε οποιαδήποτε νύξη για δικαστήρια, λέγοντας: Ο ρόλος της RSPB είναι η διαχείριση και η αποκατάσταση του δικού μας μέρους αυτού του πιθανώς ξεχωριστού τόπου άγριας ζωής.
Το Ευρωπαικό Δίκαιο για τα Άγρια Πουλιά
Η ΕΕ έχει αυστηρή νομοθεσία σχετικά με την προστασία των άγριων πτηνών καθώς προσπαθεί να αποτρέψει την εξαφάνισή τους.
Mέρος αυτής της νομοθεσίας είναι και οι Περιοχές Ειδικής Προστασίας (Special protection Areas- SPAs) που υπάρχουν σε όλην την Ευρώπη για την προστασία των ειδών που βρίσκονται σε κίνδυνο.
Το Αγρόκτημα Harbour της νήσου Wight εντάχθηκε σε μία SPA, η οποία περιλαμβάνει επίσης το Solent και το Southampton Water, το 1998.
Οι Περιοχές Ειδικής Προστασίας καλύπτονται από την Οδηγία για τους Βιοτόπους της ΕΕ, η οποία στοχεύει στην 'τήρηση ενός αυστηρού συστήματος προστασίας των διαφόρων ειδών πτηνών'. Η Οδηγία περιλαμβάνει ρυθμίσεις ότι τα έθνη-κράτη πρέπει να 'διατηρούν ή να αποκαθιστούν τα φυσικά οικοσυστήματα' που θεωρούνται σημαντικά από την Κοινότητα.
Η RSPB είχε ήδη αγοράσει 420 acres από το Αγρόκτημα Harbour --το οποίο βρίσκεται σε μέρος όπου παλιά ήταν θάλασσα-- και τής επετράπη να το κατακλύσει ώστε να δημιουργηθεί βιότοπος για τα πουλιά. Αλλά η εταιρεία πλέον επιθυμεί να ανεβάσει κι άλλο τα επίπεδα των υδάτων, το οποίο όμως και θα έχει επιπτώσεις στην φάρμα, η οποία βρίσκεται ακριβώς δίπλα.
Οι νομικές συμβουλές που έλαβε ο κ. Hicks τού έλεγαν πως δεν θα είχε καμμία πιθανή ελπίδα ανατροπής της απόφασης, εξ αιτίας ακριβώς των ισχυρών ευρωπαικών νόμων που αφορούν στους υγροβιότοπους.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2522849/Eurocrats-forced-couple-farm-wanted-to-sons.html
Οι κανονισμοί της ΕΕ επιτρέπουν στην RSPB να πλημμυρίσει την γη για να βοηθηθεί η αναπαραγωγή επαπειλούμενων ειδών.
Το υψηλό επίπεδο του νερού θα πλημμυρίσει το αγρόκτημα ώστε να δημιουργήσει ένα περιβάλλον κατοικίας για τα άγρια πτηνά.
O κ. Hicks είπε: Μας ανάγκασαν να φύγουμε από το σπίτι μας, καθώς μετράνε περισσότερο τα 'δικαιώματα' των πουλιών παρά των ανθρώπων!
Καθώς δούλεψε την συγκεκριμένη γη στην φάρμα του για περισσότερα από 30 χρόνια ο Kenneth Hicks σκεφτόταν να μεταβιβάσει το κτήμα στους γιους του, όταν θα ερχόταν ο καιρός να αποσυρθεί.
Ο πρώην όμως αξιωματικός του Στρατού είπε χθες το βράδυ πως αυτό του το όνειρο καταστράφηκε καθώς αναγκάστηκε να εκκενώσει το σπίτι του λόγω των νόμων της ΕΕ που 'βάζουν τα δικαιώματα των πουλιών πάνω απ' των ανθρώπων'.
Ο 79χρονος κ. Hicks, είπε πως αυτός και η 78χρονη σύζυγός του Deidre χρειάστηκε να εγκαταλείψουν το για 30 χρόνια αγρόκτημά τους με το 'πιστόλι στον κρόταφο' εξ αιτίας των ευρωπαικών κανονισμών που επιτρέπουν στην RSPB (Βασιλική Εταιρεία Προστασίας των Πτηνών) να πλημμυρίζει την γη για να διευκολυνθεί η αναπαραγωγή ειδών προς εξαφάνιση.
Δήλωσε πως είναι 'συντετριμμένος' καθώς έπρεπε να εγκαταλείψουν το 60 acres Αγρόκτημα Harbour στο Bembridge, της νήσου Wight, και καθώς τους απαγορεύτηκε η δυνατότητα να το κληροδοτήσουν στους τρεις γιους τους.
Οι φορολογούμενοι επίσης κατάλαβαν πως πρέπει να πληρώσουν έναν λογαριασμό εκατομμυρίων, στα πλαίσια της συμφωνίας απαλλοτρίωσης, ώστε να μετακομίσει το ζευγάρι.
Φυσικά και προτιμούσαμε να μη φύγουμε καθόλου, αλλά δεν είχαμε καμμία ελπίδα να νικήσουμε τον ευρωπαικό νόμο. Ούτε η ίδια η βρεταννική κυβέρνηση είπε ο κ. Hicks.
Δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με τα πολιτικά, αλλά αυτό είναι ένα ανησυχητικό παράδειγμα του πώς το Ευρωπαικό δίκαιο μπορεί να έχει επιπτώσεις στον καθένα μας.
Υπό το παρόν σχέδιο, η ανεβασμένη στάθμη του νερού θα πλημμυρίσει την φάρμα και την γύρω περιοχή δημιουργώντας περιβάλλον αναπαραγωγής στα άγρια πτηνά.
Μας έδιωξε από το σπίτι μας, καθώς στην τελική ανάλυση υπερασπίζεται περισσότερο τα δικαιώματα των πουλιών παρά των ανθρώπων, είμαστε συντετριμμένοι είπε ο κ. Hicks.
Η περιπέτεια του ζευγαριού άρχισε όταν η RSPB ζήτησε από την Υπηρεσία Περιβάλλοντος (Environmental Agency-ΕΑ) η οποία διαχειρίζεται τα κανάλια στην Αγγλία να επιτρέψει την αύξηση των υδάτων εκχείλισης από τον γειτονικό ποταμό Ανατολικό Yar ώστε να βοηθήσει στην δημιουργία περισσότερων τόπων αναπαραγωγής για τα σπάνια είδη.
Ο κ. Hicks τόνισε πως δεν θα χρησιμοποιούσε τη γη του για εντατική χρήση, καθώς αυτή βρίσκεται ούτως ή άλλως εντός της Ειδικής Περιοχής Προστασίας της ΕΕ, του είπαν όμως πως αν ήθελε να προσβάλει την απόφαση, η RSPB θα τον πήγαινε στο Ευρωπαικό Δικαστήριο.
Έμεινε έτσι με την επιλογή να δεχθεί, έστω και εν ανάγκη, αυτό που ονόμασε ως 'μια δίκαιη συμφωνία' για το κτήμα, από την EA.
Δεν κατηγορούμε την ΕΑ (Υπηρεσία Περιβάλλοντος). Είναι τόσο δεμένα τα χέρια τους από τις Βρυξέλλες και έχουν κάνει ό,τι μπορούσαν για μας υπό τις παρούσες συνθήκες.
Αλλά πρόκειται για μία πολύ κακή κατάσταση. Εξαναγκαστήκαμε σε αυτήν την συμφωνία κυριολεκτικά με το πιστόλι στον κρόταφο καθώς μας έγινε σαφές πως με τους ευρωπαικούς νόμους δεν μας δινόταν καμμία ελπίδα.
Ήταν μια υπέροχη γη, όπου σπέρναμε χορτάρι για τα άλογά μας και για περίπου 100 πρόβατα.
Όταν η στάθμη του νερού του ποταμού ανεβεί, η γη αυτή θα χαθεί πλέον τελείως.
Αλλά καθώς είπε, η μεγαλύτερη στενοχώρια τους ήταν πως δεν μπόρεσαν να δώσουν το κτήμα αυτό στα τρία παιδιά τους, οι οποίοι εργάζονται ως ψυχολόγος, γιατρός και δικηγόρος αντίστοιχα. Αυτό ήταν το σχέδιό μου, όπως είπε.
Ο κ. Hicks, του οποίου ο παππούς είχε γεννηθεί πολύ κοντά στο κτήμα, το αγόρασε μετά από 27ετή υπηρεσία στον Στρατό, κατά τη διάρκεια της οποίας βρέθηκε και στην Κρίση του Σουέζ.
Εκείνο τον καιρό η περιοχή βρισκόταν μέσα στους τόπους Ειδικού Επιστημονικού Ενδιαφέροντος --που είναι σχεδιασμένοι από την Natural England-- και είχε ειπωθεί στον κ. Hicks πως δεν υπήρχε καμμία πρόθεση να ανέβουν τα ύδατα για να προστατευθούν τα πουλιά.
Αλλά τον Οκτώβριο του 1998 η περιοχή χαρακτηρίστηκε ως μέρος μιας Περιοχής Ειδικής Προστασίας της ΕΕ. Λίγο μετά, η οικογένεια πούλησε 420 acres στην RSPB ώστε να είναι εντάξει με τους κανονισμούς της ΕΕ, και έτσι ο κ. Hicks βρέθηκε πραγματικά μπροστά σε κάτι πραγματικά απρόοπτο όταν τού ανακοίνωσαν το νέο σχέδιο με το οποίο θα κατακλυστεί και ο υπόλοιπος χώρος.
Η RSPB είπε πως η η Ειδική Περιοχή Προστασίας δεν λειτουργούσε όπως θα έπρεπε και πως η άνοδος της στάθμης του νερού --που θα έπληττε και το παρακείμενο αγρόκτημα-- θα ήταν το κομμάτι που έπρεπε να προστεθεί για να συμπληρωθεί το παζλ.
Εκπρόσωπος της εταιρείας αρνήθηκε ότι έγινε οποιαδήποτε νύξη για δικαστήρια, λέγοντας: Ο ρόλος της RSPB είναι η διαχείριση και η αποκατάσταση του δικού μας μέρους αυτού του πιθανώς ξεχωριστού τόπου άγριας ζωής.
Το Ευρωπαικό Δίκαιο για τα Άγρια Πουλιά
Η ΕΕ έχει αυστηρή νομοθεσία σχετικά με την προστασία των άγριων πτηνών καθώς προσπαθεί να αποτρέψει την εξαφάνισή τους.
Mέρος αυτής της νομοθεσίας είναι και οι Περιοχές Ειδικής Προστασίας (Special protection Areas- SPAs) που υπάρχουν σε όλην την Ευρώπη για την προστασία των ειδών που βρίσκονται σε κίνδυνο.
Το Αγρόκτημα Harbour της νήσου Wight εντάχθηκε σε μία SPA, η οποία περιλαμβάνει επίσης το Solent και το Southampton Water, το 1998.
Οι Περιοχές Ειδικής Προστασίας καλύπτονται από την Οδηγία για τους Βιοτόπους της ΕΕ, η οποία στοχεύει στην 'τήρηση ενός αυστηρού συστήματος προστασίας των διαφόρων ειδών πτηνών'. Η Οδηγία περιλαμβάνει ρυθμίσεις ότι τα έθνη-κράτη πρέπει να 'διατηρούν ή να αποκαθιστούν τα φυσικά οικοσυστήματα' που θεωρούνται σημαντικά από την Κοινότητα.
Η RSPB είχε ήδη αγοράσει 420 acres από το Αγρόκτημα Harbour --το οποίο βρίσκεται σε μέρος όπου παλιά ήταν θάλασσα-- και τής επετράπη να το κατακλύσει ώστε να δημιουργηθεί βιότοπος για τα πουλιά. Αλλά η εταιρεία πλέον επιθυμεί να ανεβάσει κι άλλο τα επίπεδα των υδάτων, το οποίο όμως και θα έχει επιπτώσεις στην φάρμα, η οποία βρίσκεται ακριβώς δίπλα.Οι νομικές συμβουλές που έλαβε ο κ. Hicks τού έλεγαν πως δεν θα είχε καμμία πιθανή ελπίδα ανατροπής της απόφασης, εξ αιτίας ακριβώς των ισχυρών ευρωπαικών νόμων που αφορούν στους υγροβιότοπους.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2522849/Eurocrats-forced-couple-farm-wanted-to-sons.html
2 Ιανουαρίου 2014
'Ο Χριστός ήταν μετανάστης'
Χριστιανική Αγάπη και Μετανάστευση
'Ο Χριστός ήταν μετανάστης'. Ένα επιχείρημα που ακούγεται πολλές φορές από όσους θέλουν να υποστηρίξουν μια πολιτική ελεύθερης (χωρίς περιορισμούς) μετανάστευσης. Ας δούμε όμως την ιστορία: ο Χριστός θα μπορούσαμε να πούμε ήταν πολιτικός πρόσφυγας και όχι οικονομικός μετανάστης για την ακρίβεια. Ήθελε άσυλο, επειδή κινδύνευε η ζωή του, για συγκεκριμένο λόγο (Μθ 2:13). Αυτό βέβαια το χρησιμοποιεί ως επιχείρημα και η σύγχρονη δουλεμπορική βιομηχανία (πολλά λεφτά) όταν λέει στους επίδοξους μετανάστες, που με κίνδυνο της ζωής τους και αφού τους έδωσαν ένα μεγάλο αντίτιμο (τουλάχιστον 3 χιλιάρικα), πετάξτε τα χαρτιά σας κλπ ώστε να εμφανιστούν όλοι ως πολιτικοί πρόσφυγες ή ως προερχόμενοι από εμπόλεμες ζώνες.
Όλοι θέλουν να έρθουν στην Ευρώπη ή την Αμερική πχ ή ακόμα και στο Ισραήλ (http://www.jpost.com/National-News/Asylum-seekers-protest-in-Tel-Aviv-against-government-policy-336408), θα κερδίσει κανείς όμως κάτι μ' αυτό; Βασικά οι άνθρωποι είναι πολύ λογικό να θέλουν να πάνε κάπου όπου ξέρουν ή ελπίζουν ότι θα έχουν καλύτερη ποιότητα ζωής ή απλά περισσότερες ευκαιρίες για επιβίωση και αξιοπρεπή ζωή. Γιατί όμως είναι αυτές οι χώρες όπως είναι; Μήπως θα έπρεπε να το σκεφτούμε αυτό και να το ζητήσουν και αυτοί από τις ίδιες τις χώρες τους; Αν κατακλύσουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι τις χώρες-στόχους θα εξακολουθήσουν οι τελευταίες να είναι αυτό για το οποίο ελπίζουν να πάνε από την αρχή;! Θα λύνονταν άραγε όλα τα προβλήματα του κόσμου με την ανεξέλεγκτη μετανάστευση;
Κύριος έθετο τας οροθεσίας των εθνών (Πρξ 17:26): ή εκείνο είναι συμβολικό; Ο Λόγος του Θεού όμως δεν είναι σούπερ-μάρκετ για να διαλέγουμε μόνο ό,τι μας βολεύει στη σούπα που έχουμε εκ των προτέρων αποφασίσει να φτιάξουμε. Ένα έθνος αποτελεί μία κοινότητα ανθρώπων οι οποίοι είτε λόγω κοινής καταγωγής είτε απλά και μόνο λόγω συμφωνίας αποφάσισαν να συγκροτήσουν μια πολιτική κοινότητα (δες και intentional communities). Αυτή η κοινότητα φτιάχτηκε πρωτίστως με σκοπό να εξυπηρετεί τα συμφέροντα των μελών της και έχει κανόνες που αποβλέπουν σε αυτόν τον σκοπό. Aπολύτως λογικό, ίσως όχι τέλειο χριστιανικά αλλά σίγουρα ανθρώπινο. Και σίγουρα αυτό δεν μπορεί να διορθωθεί αναγκάζοντας τα μέλη της να γίνουν εκούσια περισσότερο 'φιλάνθρωποι' απ όσο ενδεχομένως θα ήθελαν. Και πάλι με αμφίβολα αποτελέσματα. Ούτε μπορούν κάποια μέλη της να υπερθεματίζουν σε αισθήματα αγάπης και συμπονετικότητας υποχρεώνοντας τους άλλους να δείξουν τα ανάλογα. Για να μη σημειωθεί ότι πολλές φορές αυτοί ακριβώς που προωθούν τέτοια αιτήματα το κάνουν αρκετά άκοπα για τους ιδίους και χωρίς να αναλαμβάνουν μεγάλο από το βάρος των συνεπειών της απόφασής τους (χοντρικά να το πούμε αυτοί που υπάρχει ενδεχόμενο να πληγούν περισσότερο από τις συνέπειες της ανεξέλεγκτης μεταναστευτικής εισροής είναι αυτοί που έχουν την μικρότερη δυνατότητα πρόσβασης στα κέντρα αποφάσεων και επιρροής στο κράτος, οι πιο αδύναμοι. Πέφτουν 'θύματα' μετά ακραίων πολιτικών τύπου ΧΑ, that's politics anyway.. Αν οι άνθρωποι δεν μπορούν να νοιώσουν ασφαλείς μόνοι τους ή έστω με την βοήθεια του κράτους (αυτός είναι ο κύριος σκοπός της υπάρξεώς του άλλωστε) θα αναζητήσουν αλλού 'προστάτες', οι οποίοι συνήθως όχι με το αζημίωτο (πολιτικά, οικονομικά ή άλλα οφέλη) θα αναλάβουν να κάνουν αυτήν την δουλειά. Αυτό κάνει η Μαφία, αυτό κάνουν τέτοιου είδους κόμματα).
Τώρα και πάλι εάν το πάμε σε θέμα φιλανθρωπίας και χριστιανικής αγάπης
1. δεν μπορεί η Ελλάδα να γίνει η λύση για τα προβλήματα όλου του κόσμου, και πρακτικά να το δεις
2. αν αυτοί έχουν πρόβλημα στις χώρες τους (οικονομικό, πολιτικό, ενόπλων συγκρούσεων κλπ) με το να αποκτήσουμε κι εμείς τα παρόμοια δεν πρόκειται να κερδίσει κανείς
3. αδικούνται και οι νόμιμοι μετανάστες έτσι (double standards), όχι μόνον οι γηγενείς Έλληνες!
4. Είναι λογικό όταν υπάρχουν σε μια χώρα τόσοι πολλοί νέοι άνδρες χωρίς οικογένειες, χωρίς γυναίκες κλπ και με γενικότερη απογοήτευση και αίσθηση ότι αυτοί δεν έχουν ό,τι οι εντόπιοι απολαμβάνουν (οικογενειακή θαλπωρή, κοινωνική αποδοχή, αγάπη, αίσθηση αυτοπραγμάτωσης) να υπάρχει η ροπή προς το έγκλημα (κλοπές βιασμούς κλπ) δεν είναι θέμα ρατσισμού, είναι κοινή λογική, δεν είναι ότι 'αυτοί είναι κακοί' ή 'ότι το έχουν στα γονίδιά τους', ο άνθρωπος ξέρουμε έχει ούτως ή άλλως την ροπή προς το κακό, όποια πληθυσμιακή συγκέντρωση και να βάλεις με τα ίδια δημογραφικά χαρακτηριστικά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σου βγάλει παρόμοιες συμπεριφορές
5. σε όλα αυτά ας προσθέσουμε τον παράγοντα Ισλάμ που θα ήταν αφελές να μην τον υπολογίζουμε στην όλη εξίσωση
6. Φρόνιμοι ως οι όφεις λέει ο Κύριος: ας μην είμαστε αφελείς, αγάπη δεν σημαίνει 'σφάξε με αγά μου ν' αγιάσω'.. Και πάλι εάν υποτεθεί ότι κάποιος έχει αυτήν την πρόθεση δεν δικαιούται να θέτει σε κίνδυνο την ζωή και την ευημερία των άλλων χωρίς να έχει την συγκατάθεσή τους.
Εάν κάποιος έχει την καλή διάθεση να βοηθήσει μπορεί να το κάνει αφ' εαυτού του, και μαζί με όσους άλλους θα ήθελαν, η φιλανθρωπία είναι προσωπική υπόθεση, δεν σου δίνεται από κανέναν το δικαίωμα να αναγκάζεις και όλους τους άλλους να γίνουν ακούσια 'φιλάνθρωποι'. Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα.
'Ο Χριστός ήταν μετανάστης'. Ένα επιχείρημα που ακούγεται πολλές φορές από όσους θέλουν να υποστηρίξουν μια πολιτική ελεύθερης (χωρίς περιορισμούς) μετανάστευσης. Ας δούμε όμως την ιστορία: ο Χριστός θα μπορούσαμε να πούμε ήταν πολιτικός πρόσφυγας και όχι οικονομικός μετανάστης για την ακρίβεια. Ήθελε άσυλο, επειδή κινδύνευε η ζωή του, για συγκεκριμένο λόγο (Μθ 2:13). Αυτό βέβαια το χρησιμοποιεί ως επιχείρημα και η σύγχρονη δουλεμπορική βιομηχανία (πολλά λεφτά) όταν λέει στους επίδοξους μετανάστες, που με κίνδυνο της ζωής τους και αφού τους έδωσαν ένα μεγάλο αντίτιμο (τουλάχιστον 3 χιλιάρικα), πετάξτε τα χαρτιά σας κλπ ώστε να εμφανιστούν όλοι ως πολιτικοί πρόσφυγες ή ως προερχόμενοι από εμπόλεμες ζώνες.Όλοι θέλουν να έρθουν στην Ευρώπη ή την Αμερική πχ ή ακόμα και στο Ισραήλ (http://www.jpost.com/National-News/Asylum-seekers-protest-in-Tel-Aviv-against-government-policy-336408), θα κερδίσει κανείς όμως κάτι μ' αυτό; Βασικά οι άνθρωποι είναι πολύ λογικό να θέλουν να πάνε κάπου όπου ξέρουν ή ελπίζουν ότι θα έχουν καλύτερη ποιότητα ζωής ή απλά περισσότερες ευκαιρίες για επιβίωση και αξιοπρεπή ζωή. Γιατί όμως είναι αυτές οι χώρες όπως είναι; Μήπως θα έπρεπε να το σκεφτούμε αυτό και να το ζητήσουν και αυτοί από τις ίδιες τις χώρες τους; Αν κατακλύσουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι τις χώρες-στόχους θα εξακολουθήσουν οι τελευταίες να είναι αυτό για το οποίο ελπίζουν να πάνε από την αρχή;! Θα λύνονταν άραγε όλα τα προβλήματα του κόσμου με την ανεξέλεγκτη μετανάστευση;
Κύριος έθετο τας οροθεσίας των εθνών (Πρξ 17:26): ή εκείνο είναι συμβολικό; Ο Λόγος του Θεού όμως δεν είναι σούπερ-μάρκετ για να διαλέγουμε μόνο ό,τι μας βολεύει στη σούπα που έχουμε εκ των προτέρων αποφασίσει να φτιάξουμε. Ένα έθνος αποτελεί μία κοινότητα ανθρώπων οι οποίοι είτε λόγω κοινής καταγωγής είτε απλά και μόνο λόγω συμφωνίας αποφάσισαν να συγκροτήσουν μια πολιτική κοινότητα (δες και intentional communities). Αυτή η κοινότητα φτιάχτηκε πρωτίστως με σκοπό να εξυπηρετεί τα συμφέροντα των μελών της και έχει κανόνες που αποβλέπουν σε αυτόν τον σκοπό. Aπολύτως λογικό, ίσως όχι τέλειο χριστιανικά αλλά σίγουρα ανθρώπινο. Και σίγουρα αυτό δεν μπορεί να διορθωθεί αναγκάζοντας τα μέλη της να γίνουν εκούσια περισσότερο 'φιλάνθρωποι' απ όσο ενδεχομένως θα ήθελαν. Και πάλι με αμφίβολα αποτελέσματα. Ούτε μπορούν κάποια μέλη της να υπερθεματίζουν σε αισθήματα αγάπης και συμπονετικότητας υποχρεώνοντας τους άλλους να δείξουν τα ανάλογα. Για να μη σημειωθεί ότι πολλές φορές αυτοί ακριβώς που προωθούν τέτοια αιτήματα το κάνουν αρκετά άκοπα για τους ιδίους και χωρίς να αναλαμβάνουν μεγάλο από το βάρος των συνεπειών της απόφασής τους (χοντρικά να το πούμε αυτοί που υπάρχει ενδεχόμενο να πληγούν περισσότερο από τις συνέπειες της ανεξέλεγκτης μεταναστευτικής εισροής είναι αυτοί που έχουν την μικρότερη δυνατότητα πρόσβασης στα κέντρα αποφάσεων και επιρροής στο κράτος, οι πιο αδύναμοι. Πέφτουν 'θύματα' μετά ακραίων πολιτικών τύπου ΧΑ, that's politics anyway.. Αν οι άνθρωποι δεν μπορούν να νοιώσουν ασφαλείς μόνοι τους ή έστω με την βοήθεια του κράτους (αυτός είναι ο κύριος σκοπός της υπάρξεώς του άλλωστε) θα αναζητήσουν αλλού 'προστάτες', οι οποίοι συνήθως όχι με το αζημίωτο (πολιτικά, οικονομικά ή άλλα οφέλη) θα αναλάβουν να κάνουν αυτήν την δουλειά. Αυτό κάνει η Μαφία, αυτό κάνουν τέτοιου είδους κόμματα).
Τώρα και πάλι εάν το πάμε σε θέμα φιλανθρωπίας και χριστιανικής αγάπης
1. δεν μπορεί η Ελλάδα να γίνει η λύση για τα προβλήματα όλου του κόσμου, και πρακτικά να το δεις
2. αν αυτοί έχουν πρόβλημα στις χώρες τους (οικονομικό, πολιτικό, ενόπλων συγκρούσεων κλπ) με το να αποκτήσουμε κι εμείς τα παρόμοια δεν πρόκειται να κερδίσει κανείς
3. αδικούνται και οι νόμιμοι μετανάστες έτσι (double standards), όχι μόνον οι γηγενείς Έλληνες!
4. Είναι λογικό όταν υπάρχουν σε μια χώρα τόσοι πολλοί νέοι άνδρες χωρίς οικογένειες, χωρίς γυναίκες κλπ και με γενικότερη απογοήτευση και αίσθηση ότι αυτοί δεν έχουν ό,τι οι εντόπιοι απολαμβάνουν (οικογενειακή θαλπωρή, κοινωνική αποδοχή, αγάπη, αίσθηση αυτοπραγμάτωσης) να υπάρχει η ροπή προς το έγκλημα (κλοπές βιασμούς κλπ) δεν είναι θέμα ρατσισμού, είναι κοινή λογική, δεν είναι ότι 'αυτοί είναι κακοί' ή 'ότι το έχουν στα γονίδιά τους', ο άνθρωπος ξέρουμε έχει ούτως ή άλλως την ροπή προς το κακό, όποια πληθυσμιακή συγκέντρωση και να βάλεις με τα ίδια δημογραφικά χαρακτηριστικά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σου βγάλει παρόμοιες συμπεριφορές
5. σε όλα αυτά ας προσθέσουμε τον παράγοντα Ισλάμ που θα ήταν αφελές να μην τον υπολογίζουμε στην όλη εξίσωση
6. Φρόνιμοι ως οι όφεις λέει ο Κύριος: ας μην είμαστε αφελείς, αγάπη δεν σημαίνει 'σφάξε με αγά μου ν' αγιάσω'.. Και πάλι εάν υποτεθεί ότι κάποιος έχει αυτήν την πρόθεση δεν δικαιούται να θέτει σε κίνδυνο την ζωή και την ευημερία των άλλων χωρίς να έχει την συγκατάθεσή τους.
Εάν κάποιος έχει την καλή διάθεση να βοηθήσει μπορεί να το κάνει αφ' εαυτού του, και μαζί με όσους άλλους θα ήθελαν, η φιλανθρωπία είναι προσωπική υπόθεση, δεν σου δίνεται από κανέναν το δικαίωμα να αναγκάζεις και όλους τους άλλους να γίνουν ακούσια 'φιλάνθρωποι'. Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα.
1 Ιανουαρίου 2014
Αλλοίμονο στους χορτάτους
Αλλοίμονο σ' εμάς που χορταίνουμε, είπε ο Κύριος (Λκ 6:25), γιατί θα πεινάσουμε.
Αυτές τις ημέρες των γιορτών ας σκεφτούμε και αυτούς που δεν έχουν να φάνε ό,τι εμείς (ή και απολύτως τίποτα..!)
ας τους βοηθήσουμε και τουλάχιστον ας μην πετάμε το φαγητό μας.
Ας ευχαριστούμε τον Θεό και για τα λίγα, όσα ο καθένας διαθέτει: την υγεία μας, τους αγαπημένους μας, το ό,τι τρώμε και πίνουμε και ας μην ξεχνάμε να τα αποδίδουμε όλα στον Θεό, καθώς δικά Του είναι (ακόμα και το μυαλό μας και τα χέρια μας, αν πει κανείς πως με αυτά κερδίζουμε το ψωμί μας, Αυτός μάς τα έδωσε!)
Αυτές τις ημέρες των γιορτών ας σκεφτούμε και αυτούς που δεν έχουν να φάνε ό,τι εμείς (ή και απολύτως τίποτα..!)ας τους βοηθήσουμε και τουλάχιστον ας μην πετάμε το φαγητό μας.
Ας ευχαριστούμε τον Θεό και για τα λίγα, όσα ο καθένας διαθέτει: την υγεία μας, τους αγαπημένους μας, το ό,τι τρώμε και πίνουμε και ας μην ξεχνάμε να τα αποδίδουμε όλα στον Θεό, καθώς δικά Του είναι (ακόμα και το μυαλό μας και τα χέρια μας, αν πει κανείς πως με αυτά κερδίζουμε το ψωμί μας, Αυτός μάς τα έδωσε!)
29 Δεκεμβρίου 2013
Η προς Ρωμαίους για την ομοφυλοφιλία και τους υπερασπιστές της
και οι άρρενες αφήκαν την φυσικήν σχέσιν και χρήσιν της γυναικός και εφλογίσθησαν εις τας εμπαθείς ορέξεις μεταξύ των, ώστε άνδρες εις άνδρας να ενεργούν αναισχύντους και εξευτελιστικάς πράξεις και να λαμβάνουν τον μισθόν, που τους έπρεπε δια την πλάνην των, από τον ίδιον τον εαυτόν των (1, 27). Αυτοί, μολονότι εγνώρισαν καλά το θέλημα και την δικαιοσύνην του Θεού, ότι δηλαδή όσοι διαπράττουν τέτοια πονηρά έργα είναι άξιοι θανάτου, όχι μόνον πράττουν αυτά, αλλά από ψυχικήν πώρωσιν και κακότητα επιδοκιμάζουν με όλην των την καρδιά και εκείνους που τα πράττουν (1,32).
28 Δεκεμβρίου 2013
Πρόστιμο 9000€ επειδή επέστρεψαν τα ποτήρια στο μπαρ!
Γάλλοι επιθεωρητές επέβαλαν πρόστιμο ύψους 9χιλ.€ σε παμπ στην Βρεττάνη για μαύρη εργασία αφότου πελάτης επέστρεψε άδεια ποτήρια στο μπαρ!
Για τους πελάτες του concert-cafe Mamm-Kounifl στο Locmiquelic της Βρεττάνης (βορειοδυτική Γαλλία), το να κουβαλάς τους δίσκους και τα ποτήρια πίσω στο μπαρ είναι δείγμα ευγένειας προς τους καταστηματάρχες και το προσωπικό.
Για την υπηρεσία όμως επιθεώρησης εργασίας URSAFF, αυτό αποτέλεσε παραβίαση της εργατικής νομοθεσίας, καθώς οι πελάτες συμπεριφέρθηκαν και σαν σερβιτόροι, όπως σημειώνει η γαλλική εφημερίδα Le Télégramme. Γύρω στις 12.30, ένας πελάτης επέστρεψε τον δίσκο του με τα ποτά. Πέρασε από το μπαρ πηγαίνοντας για την τουαλέτα.Εκείνη την στιγμή ξεκίνησαν όλα. Ένας άντρας κόλλησε τον σύζυγό μου στο τζάμι, μια γυναίκα ήρθε κατά πάνω μου, δείχνοντας την ταυτότητά της και τότε κατάλαβα πως ήταν η URSSAF. Μου είπαν πως με έπιασαν να χρησιμοποιώ αδήλωτη εργασία λέει η Markya Le Floch στην Le Télégramme.
Είναι κοροιδία αυτό. Δεν κάναμε κάτι παράνομο, προσέθεσε.
Οι αρχές έβαλαν αρχικά πρόστιμο 7.900€ και τους έθεσαν υπό προσωρινή κράτηση. Οι πελάτες κατέθεσαν υπέρ των ιδιοκτητών και απέφυγαν έτσι την απαγγελία κατηγορητηρίου, αλλά η URSSAF προσπαθεί ακόμα να διώξει νομικά τους ιδιοκτήτες του μπαρ και διεκδικούν πλέον 9 χιλ.€ λόγω μη αρχικής πληρωμής του προστίμου (ΣτΜ: νόμιμη ληστεία!). Εκπρόσωπος της URSSAF δήλωσε στο France Bleu πως δεν συμμερίζονται την εκδοχή των ιδιοκτητών για το περιστατικό.
Είμαστε σοκαρισμένοι από το περιστατικό και ασφαλώς δεν πρόκειται να πληρώσουμε. Είναι παρεξήγηση. Ήταν εντελώς σουρρεαλιστικό αυτό που συνέβη, αλλά ευτυχώς λάβαμε πολλή υποστήριξη από τους πελάτες μας, για τους οποίους επίσης ήταν γελοίο όλο αυτό δήλωσε η Le Foch στον Independent.
Η υπόθεση τελικά θα εκδικαστεί σε ημερομηνία που θα οριστεί αργότερα από ειδικό δικαστήριο της Βρεττάνης.
από James Rothwell, Friday 20 December 2013
http://www.independent.co.uk/news/business/news/french-pub-fined-9000-after-customers-returned-empties-to-bar--because-its-undeclared-labour-9018432.html
Για τους πελάτες του concert-cafe Mamm-Kounifl στο Locmiquelic της Βρεττάνης (βορειοδυτική Γαλλία), το να κουβαλάς τους δίσκους και τα ποτήρια πίσω στο μπαρ είναι δείγμα ευγένειας προς τους καταστηματάρχες και το προσωπικό.
Για την υπηρεσία όμως επιθεώρησης εργασίας URSAFF, αυτό αποτέλεσε παραβίαση της εργατικής νομοθεσίας, καθώς οι πελάτες συμπεριφέρθηκαν και σαν σερβιτόροι, όπως σημειώνει η γαλλική εφημερίδα Le Télégramme. Γύρω στις 12.30, ένας πελάτης επέστρεψε τον δίσκο του με τα ποτά. Πέρασε από το μπαρ πηγαίνοντας για την τουαλέτα.Εκείνη την στιγμή ξεκίνησαν όλα. Ένας άντρας κόλλησε τον σύζυγό μου στο τζάμι, μια γυναίκα ήρθε κατά πάνω μου, δείχνοντας την ταυτότητά της και τότε κατάλαβα πως ήταν η URSSAF. Μου είπαν πως με έπιασαν να χρησιμοποιώ αδήλωτη εργασία λέει η Markya Le Floch στην Le Télégramme.
Είναι κοροιδία αυτό. Δεν κάναμε κάτι παράνομο, προσέθεσε.
Οι αρχές έβαλαν αρχικά πρόστιμο 7.900€ και τους έθεσαν υπό προσωρινή κράτηση. Οι πελάτες κατέθεσαν υπέρ των ιδιοκτητών και απέφυγαν έτσι την απαγγελία κατηγορητηρίου, αλλά η URSSAF προσπαθεί ακόμα να διώξει νομικά τους ιδιοκτήτες του μπαρ και διεκδικούν πλέον 9 χιλ.€ λόγω μη αρχικής πληρωμής του προστίμου (ΣτΜ: νόμιμη ληστεία!). Εκπρόσωπος της URSSAF δήλωσε στο France Bleu πως δεν συμμερίζονται την εκδοχή των ιδιοκτητών για το περιστατικό.
Είμαστε σοκαρισμένοι από το περιστατικό και ασφαλώς δεν πρόκειται να πληρώσουμε. Είναι παρεξήγηση. Ήταν εντελώς σουρρεαλιστικό αυτό που συνέβη, αλλά ευτυχώς λάβαμε πολλή υποστήριξη από τους πελάτες μας, για τους οποίους επίσης ήταν γελοίο όλο αυτό δήλωσε η Le Foch στον Independent.Η υπόθεση τελικά θα εκδικαστεί σε ημερομηνία που θα οριστεί αργότερα από ειδικό δικαστήριο της Βρεττάνης.
από James Rothwell, Friday 20 December 2013
http://www.independent.co.uk/news/business/news/french-pub-fined-9000-after-customers-returned-empties-to-bar--because-its-undeclared-labour-9018432.html
Καλές Γιορτές ή Καλά Χριστούγεννα;!
Ούτε μία αναφορά στον Χριστό ή τα Χριστούγεννα στην επίσημη 'χριστουγεννιάτικη' ευχετήρια κάρτα της οικογένειας Ομπάμα.
Η χριστουγεννιάτικη κάρτα της οικογένειας Ομπάμα δεν περιέχει ούτε μία αναφορά ούτε στον Χριστό ούτε στα Χριστούγεννα. Ακόμα ένα δείγμα τού πώς η λεγόμενη πολιτική ορθότητα (οι ευαισθησίες να μη θιχτούν οι 'άλλοι') έχει εξαφανίσει την κοινή λογική.
Όχι ότι περιμέναμε από τον Ομπάμα να ευχηθεί ας πούμε "Καλά Χριστούγεννα", ένα τέτοιο έγκλημα σκέψης άλλωστε δεν θα περνούσε απαρητήρητο ούτε ατιμώρητο από τους οπαδούς του σύγχρονου 'προοδευτικού' ολοκληρωτισμού, αλλά θα ελπίζαμε να δούμε τουλάχιστον ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο ή έστω κάποιο κρυμμένο ίχνος χριστιανικού συμβολισμού.
Στο εσωτερικό, η κάρτα είναι ουσιαστικά χωρίς χρώμα και δείχνει μιαν εικόνα με τον Λευκό Οίκο και απ' έξω δύο σκυλιά. Την κάρτα υπογράφει ο Πρόεδρος, η Πρώτη Κυρία, οι κόρες του Ομπάμα και έχει επίσης δύο πατουσάκια συμβολικά της Sunny και του Bo (τα προεδρικά σκυλιά).
"Καθώς μαζευόμαστε όλοι μαζί αυτήν την περίοδο, ευχόμαστε η ζεστασιά και η χαρά των γιορτών να γεμίσει τα σπιτικά σας" διαβάζουμε στην κάρτα. Δεν περιέχεται δηλαδή τίποτα που να φανερώνει κάποια χριστιανική εορτή ούτε καν μία από τις πιο μεταγενέστερες και 'αφηρημένες' αναπαραστάσεις που συμβολίζουν τα Χριστούγεννα, όπως ο Άι-Βασίλης ή ένα δέντρο.
Το εξώφυλλο της κάρτας έχει την εικόνα ενός σκύλου που κάθεται δίπλα στο τζάκι. Κορδέλλες παντού γύρω απ' το τζάκι και δώρα πάνω στο τραπέζι. Κάλλιστα θα μπορούσε πάντως να ήταν και κάτι άλλο, εκτός Χριστουγέννων.
Οι προοδευτικοί πολύ συχνά κοροιδεύουν τον λεγόμενο πόλεμο στα Χριστούγεννα (War on Christmas), ως ένα εφεύρημα κάποιων παλαβών υπερσυντηρητικών κύκλων, αλλά όταν ο ίδιος ο πρόεδρος των ΗΠΑ βγάζει μια χριστουγεννιάτικη κάρτα όπου εσκεμμένα λείπει κάθε αναφορά στα Χριστούγεννα από το σχέδιό της πώς θα περίμεναν δηλαδή να αντιδράσει ο κόσμος;
Προσπαθεί ο Ομπάμα εκούσια να πικάρει τους πολιτικούς του αντιπάλους; Ή μήπως οι ψηφοφόροι του και οι μειονότητες θα θίγονταν στ' αλήθεια τόσο πολύ από μια έστω απλή αναφορά στα Χριστούγεννα με το πραγματικό τους όνομα;
από Paul Joseph Watson, Infowars.com
http://www.infowars.com/obama-family-christmas-card-no-mention-of-christ-or-christmas/
Η χριστουγεννιάτικη κάρτα της οικογένειας Ομπάμα δεν περιέχει ούτε μία αναφορά ούτε στον Χριστό ούτε στα Χριστούγεννα. Ακόμα ένα δείγμα τού πώς η λεγόμενη πολιτική ορθότητα (οι ευαισθησίες να μη θιχτούν οι 'άλλοι') έχει εξαφανίσει την κοινή λογική.
Όχι ότι περιμέναμε από τον Ομπάμα να ευχηθεί ας πούμε "Καλά Χριστούγεννα", ένα τέτοιο έγκλημα σκέψης άλλωστε δεν θα περνούσε απαρητήρητο ούτε ατιμώρητο από τους οπαδούς του σύγχρονου 'προοδευτικού' ολοκληρωτισμού, αλλά θα ελπίζαμε να δούμε τουλάχιστον ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο ή έστω κάποιο κρυμμένο ίχνος χριστιανικού συμβολισμού.
Στο εσωτερικό, η κάρτα είναι ουσιαστικά χωρίς χρώμα και δείχνει μιαν εικόνα με τον Λευκό Οίκο και απ' έξω δύο σκυλιά. Την κάρτα υπογράφει ο Πρόεδρος, η Πρώτη Κυρία, οι κόρες του Ομπάμα και έχει επίσης δύο πατουσάκια συμβολικά της Sunny και του Bo (τα προεδρικά σκυλιά).
"Καθώς μαζευόμαστε όλοι μαζί αυτήν την περίοδο, ευχόμαστε η ζεστασιά και η χαρά των γιορτών να γεμίσει τα σπιτικά σας" διαβάζουμε στην κάρτα. Δεν περιέχεται δηλαδή τίποτα που να φανερώνει κάποια χριστιανική εορτή ούτε καν μία από τις πιο μεταγενέστερες και 'αφηρημένες' αναπαραστάσεις που συμβολίζουν τα Χριστούγεννα, όπως ο Άι-Βασίλης ή ένα δέντρο.
Το εξώφυλλο της κάρτας έχει την εικόνα ενός σκύλου που κάθεται δίπλα στο τζάκι. Κορδέλλες παντού γύρω απ' το τζάκι και δώρα πάνω στο τραπέζι. Κάλλιστα θα μπορούσε πάντως να ήταν και κάτι άλλο, εκτός Χριστουγέννων.
Οι προοδευτικοί πολύ συχνά κοροιδεύουν τον λεγόμενο πόλεμο στα Χριστούγεννα (War on Christmas), ως ένα εφεύρημα κάποιων παλαβών υπερσυντηρητικών κύκλων, αλλά όταν ο ίδιος ο πρόεδρος των ΗΠΑ βγάζει μια χριστουγεννιάτικη κάρτα όπου εσκεμμένα λείπει κάθε αναφορά στα Χριστούγεννα από το σχέδιό της πώς θα περίμεναν δηλαδή να αντιδράσει ο κόσμος;
Προσπαθεί ο Ομπάμα εκούσια να πικάρει τους πολιτικούς του αντιπάλους; Ή μήπως οι ψηφοφόροι του και οι μειονότητες θα θίγονταν στ' αλήθεια τόσο πολύ από μια έστω απλή αναφορά στα Χριστούγεννα με το πραγματικό τους όνομα;
από Paul Joseph Watson, Infowars.com
http://www.infowars.com/obama-family-christmas-card-no-mention-of-christ-or-christmas/
26 Δεκεμβρίου 2013
"Τουλάχιστον υπήρχε ένα Αντίπαλον Δέος"
Ενδεικτικό πάντως τού πόσο πολύ μπορεί να υποβιβάσει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια ο κομμουνισμός είναι πως πολλοί άνθρωποι με το τέλος των καθεστώτων αυτών ένοιωσαν πως δεν είχαν πλέον ελπίδα στον κόσμο.
Ένας που δεν είδε ποτέ του φως και το δει πρώτη φορά δεν μπορεί να ανοίξει τα μάτια του, πονάει στην θέα του, είναι σαν τους δεσμώτες του Πλάτωνα.. Ένας άνθρωπος που πέρασε όλην του τη ζωή σε ένα υπόγειο δεν θα μπορέσει να ζήσει στον έξω κόσμο εύκολα σαν ενήλικας, ένας που έκανε πολλά χρόνια φυλακή θα του φαίνεται τρελή η 'ανοργανωσιά' του κόσμου έξω..
Για όποιον δεν καταλαβαίνει πόσο τρομακτικό είναι αυτό...
Ένας που δεν είδε ποτέ του φως και το δει πρώτη φορά δεν μπορεί να ανοίξει τα μάτια του, πονάει στην θέα του, είναι σαν τους δεσμώτες του Πλάτωνα.. Ένας άνθρωπος που πέρασε όλην του τη ζωή σε ένα υπόγειο δεν θα μπορέσει να ζήσει στον έξω κόσμο εύκολα σαν ενήλικας, ένας που έκανε πολλά χρόνια φυλακή θα του φαίνεται τρελή η 'ανοργανωσιά' του κόσμου έξω..
Για όποιον δεν καταλαβαίνει πόσο τρομακτικό είναι αυτό...
1917-1991: Ούτε ένα δάκρυ για την ΕΣΣΔ
Σαν σήμερα, το 1991 πέθανε η αυτοκρατορία του Κακού.
Σίγουρα ο κόσμος δεν έγινε τέλειος, δεν ήρθε το Τέλος της Ιστορίας, ούτε επικράτησε η παγκόσμια ειρήνη, ένα όμως από τα πιο αντίχριστα και απάνθρωπα καθεστώτα έλαβε την θέση που του άξιζε (δυστυχώς με καθυστέρηση 70 χρόνων και αφού προκάλεσε εκατόμβες θανάτων άμεσα και έμμεσα, για να μη συνυπολογίσουμε και την τεράστια ηθικο-πνευματική ζημιά που είναι ανυπολόγιστη) στα σκουπίδια της Ιστορίας.
24 Δεκεμβρίου 2013
Duck Dynasty: Η ομιλία του Phil Robertson για την Σεξουαλική Ανηθικότητα
Ο Phil Robertson, ιδρυτής της δυναστείας των Duck, που αποβλήθηκε από το reality show λόγω σχολίων του εναντίον της ομοφυλοφιλίας σε άρθρο του που δημοσιεύθηκε στο GQ, είχε κάνει επίσης αναφορές για 'χυδαία σεξουαλική ανηθικότητα' κατά την διάρκεια θρησκευτικής ομιλίας του το 2010.Στο βίντεο της ομιλίας που τραβήχτηκε στην Βεροιακή Βιβλική Εκκλησία στην Πεννσυλβάνια (Berean Bible Church in Pennsylvania), αρκετά πριν το ξεκίνημα της 'Duck Dynasty' το 2012, ο Robertson αναφέρθηκε σε διάφορα ζητήματα, όπως την εκκοσμίκευση της Αμερικής, το κυνήγι της πάπιας και την χαμένη πλέον αυθεντία του Συντάγματος και της Βίβλου.
Είναι πολύ απλό, Πεννσυλβάνια. Από την στιγμή που θα βγάλεις τον Θεό απ' το μυαλό σου και θ' αρχίσεις να λες: δεν είναι εδώ, δεν βλέπει, δεν ασχολείται κλπ και νομίζεις πως ενεργείς λογικά αλλά πλέον φέρεσαι σαν ανόητος. Ξέρεις άραγε τί κάνεις; Απωθείς την αλήθεια για τον Θεό με την αμαρτωλότητά σου!
Και ξέρετε τί συμβαίνει μετά; Η οργή του Θεού πέφτει επάνω σας. Δεν το πιστεύετε; Πρώτα σου λένε δεν υπάρχει Θεός, βγάλ' τον απ' το μυαλό σου. Μετά μπορεί να πάνε με τα πουλιά, με τα ζώα και τα ερπετά και μεταξύ τους και το πρώτο πράγμα που βλέπεις να τους βγαίνει είναι μια σε χυδαίο βαθμό σεξουαλική ανηθικότητα. Θα ατιμάσουν τα σώματά τους ο ένας με τον άλλον, θα ταπεινώσουν ο ένας τον άλλον. Αυτό ακριβώς δεν συμβαίνει τώρα στην Αμερική; Κοιτάξτε γύρω σας. Ο Θεός δεν είναι εδώ!
Οι δηλώσεις αυτές ήρθαν στο φως, μετά τον αποκλεισμό του Robertson λόγω των δηλώσεών του εναντίον τών γκέι σε συνέντευξή του στο GQ: "Ξεκινάς με την ομοφυλοφιλία και καταλήγεις στην κτηνοβασία, να κοιμάσαι με την μία και με την άλλη και με άντρες κλπ.."
Λίγο αργότερα στο βίντεο-κλιπ, ο Phil Robertson φαίνεται να χρησιμοποιεί την περικοπή Ρωμ 1: 21-30, όπου αναφέρονται οι άνδρες και οι γυναίκες που 'ήλλαξαν', εγκατέλειψαν την λατρεία του Θεού για να αλληλο-λατρεύονται μεταξύ τους και αναφέρει επίσης τις βδελυρές πράξεις μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η οικογένεια την Πέμπτη το βράδυ, εξέφρασε την απογοήτευσή της για την απόφαση να αποκλειστεί ο Phil Robertson από την εκπομπή:
Ενώ κάποια από τα σχόλια του Phil στον δημοσιογράφο ήταν όντως χοντροκομμένα, οι πεποιθήσεις του αυτές βασίζονται στην βιβλική διδασκαλία. Ο Phil είναι ένας πιστός στον Θεό άνθρωπος που ακολουθεί αυτά που η Βίβλος χαρακτηρίζει ως τις μεγαλύτερες εντολές: Αγαπήσεις Κύριον τον Θεόν σου εξ όλης καρδίας σου και τον πλησίον σου ως σεαυτόν. O Phil ποτέ δεν θα επιθυμούσε να ενσπείρει ή να ενθαρρύνει, το μίσος προς κανέναν.
http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/duck-dynasty-phil-robertson-speech-667228
22 Δεκεμβρίου 2013
Προβληματισμοί του 2014
Βλέπουμε καθημερινά τις συνέπειες του μεγάλου κράτους, των φόρων κλπ, παρόλαυτα εξακολουθούμε αφελώς να πιστεύουμε πως φταίνε οι άνθρωποι μόνο, αν ήταν άλλοι, καλύτεροι στην θέση τους, θα ήταν αλλιώς. Όχι. Ξέρουμε, η ανθρώπινη φύση έχει την τάση προς το κακό και την ευκολία και κανένα σύστημα δεν θα καταφέρει αυτό ποτέ να το αλλάξει, γιατί έχουμε την ελευθερία.
Χρειάζεται να μεταμορφωθούμε οντολογικά, για να χάσουμε πλέον ή έστω να περιορίσουμε αυτήν την ροπή, και αυτό δεν μπορεί να γίνει παρά μόνο με την ελεύθερη συγκατάθεσή μας. Άρα λοιπόν, τα ανθρώπινα συστήματα θα έπρεπε να βοηθούν προς την κατεύθυνση να περιορίζουν την δυνατότητα κατάχρησης εξουσίας και χρήματος στο όσο το δυνατόν λιγότερο, όχι στο όσο γίνεται περισσότερο. Αλλιώς θα υπάρχει πάντα διαφθορά, όσο μεγαλύτερο μάλιστα γίνεται το Κράτος και η εξάρτηση των ανθρώπων από αυτό η διαφθορά αυτή αυξάνεται κατακόρυφα. Αρκεί να δει κανείς τί έγινε στην Ελλάδα τα τελευταία 30-40 χρόνια. Ή τις δημοκρατίες της Αφρικής, όπου παρά τα αστρονομικού μεγέθους ποσά της εξωτερικής βοήθειας (κυβερνήσεων, φιλανθρωπικών οργανώσεων κλπ), ο κόσμος εξακολουθεί να μη μπορεί να αυτο-συντηρηθεί και σέρνεται σε εμφυλίους όπου οι ηγέτες τους ξεκινούν από φτωχοί επαναστάτες και καταλήγουν στα καζίνα και τα ξενοδοχεία του Las Vegas..
Δεν μπορείς να κάνεις το ίδιο πράγμα και να περιμένεις διαφορετικά αποτελέσματα. Κατά τον Αινστάιν αυτός είναι ο ορισμός της ηλιθιότητας. Αλλά έστω και στατιστικά να υπάρχει μία τέτοια πιθανότητα να αναλάβει κάποιος και να είναι όλα ιδανικά και να οδηγεί τον λαό σε παραδείσους ευτυχίας, όπου όλοι θα προσπαθούν ανάλογα με τις δυνατότητές τους και θα πληρώνονται ανάλογα με τις ανάγκες τους (ποιός άραγε θα τα αποφασίζει όλα αυτά;!) και πάλι δεν θα είχαμε τέτοιες πολυτέλειες να κάνουμε πειράματα ξανά και ξανά μέχρι να ικανοποιηθεί η εμμονή κάποιων στις ιδεοληψίες τους. Η ζωή δεν περιμένει. Αν κάποιος έχει 'φιλοσοφικές' και τέτοιες άλλες ανησυχίες ας (προσπαθήσει να) τις εφαρμόσει σε μία εθελοντική κοινότητα ή στην οικογένειά του, οι υπόλοιποι δεν φταίμε σε τίποτα να πληρώνουμε τα σπασμένα τέτοιων πειραμάτων και να μεταναστεύουμε στο εξωτερικό ή να μη μπορούμε να ξεκινήσουμε την δική μας οικογένεια στην πατρίδα μας επειδή δεν υπάρχουν οι ευκαιρίες μιας αξιοπρεπούς εργασίας και δεν γίνονται σεβαστά τα βασικά δικαιώματα της ιδιοκτησίας και τού να διαχειρίζεσαι εσύ όπως εσύ θέλεις τους καρπούς της εργασίας σου (υποχρεωτικές εισφορές σε αναμφίβολης αξίας ακόμα και βιωσιμότητας ασφαλιστικό σύστημα, φόροι εισοδήματος, φόροι στις αγορές, έκτακτοι φόροι κ χίλια δυο άλλα). Και όλα αυτά στο όνομα τίνος; Της δημοκρατίας, και της ισότητας και του κοινωνικού κράτους κλπ..
Κούφιες λέξεις, αδειανά πουκάμισα, τσάμπα έννοιες.. Οι πραγματικοί λόγοι;
Ή
1. Απλά και πολύ 'ταπεινά' να επωφελούνται ή να μπορούν να επωφελούνται κάποιοι, οι οποίοι και θα μας δίνουν την δύναμη να διαιωνίζουμε αυτό το σύστημα, αφού θα μας ψηφίζουν πάντα (από πού προήλθαν όλοι αυτοί οι αγανακτισμένοι των αντι-συστημικών δήθεν κομμάτων άραγε; Απ' τον ουρανό; Και ναι μεν κάποιοι κατάλαβαν απ' την κρίση και άλλαξαν, οι άλλοι όμως, οι πολλοί --δυστυχώς-- δεν κατάλαβαν σχεδόν τίποτε και σαν κακομαθημένα παιδάκια απλά γύρισαν την πλάτη στους πρώην προστάτες τους επειδή δεν έχουν πλέον να τους δώσουν, και δεν έχουν να τους δώσουν γιατί δεν παίρνουν πλέον, ούτε απ' έξω από τους κουτούς και ενίοτε κουτοπόνηρους "κουτόφραγκους" ούτε από μέσα, από τα υποζύγια των παραγωγικών και τίμιων ανθρώπων που προσπαθούν να παράξουν, να φτιάξουν κάτι σ' αυτήν τη χώρα και πλέον δεν τους έχει μείνει και τίποτα για να δώσουν. Φαντάζονται πως όλο αυτό δεν το δημιούργησαν ούτε στο ελάχιστο αυτοί (ψυχολογία της άρνησης), άλλωστε το σύστημα δεν μάς έμαθε να αναλαμβάνουμε και ποτέ τις ευθύνες μας, δεν μας έκανε να μεγαλώσουμε..Και περιμένουν απλά κάποιον αντίστοιχο 'χαρισματικό' ηγέτη να συνεχίσει το πράγμα από 'κει που μας το σταμάτησαν οι κακοί ξένοι που μας έκοψαν τα 'δωρεάν' λεφτά..Πλήρης αποσύνδεση από την πραγματικότητα για πολλούς, ένα έθνος που χωρίς υπερβολή θα είχε ανάγκη μια ομαδική ψυχοθεραπεία!
Φυσικά αυτές οι ψευδαισθήσεις είναι βούτυρο στο ψωμί του κάθε λαοπλάνου, ναρκισσιστικού επίδοξου σωτήρα ή απλά πονηρού ανθρώπου που είναι έτοιμος να τις καλλιεργήσει και να τις αυξήσει σε έναν ανώριμο από πριν και σε ανάγκη πλέον ευρισκόμενο λαό. Μόλις και ανάγκη να πει κανείς πόσο ανήθικο είναι αυτό, ίσως μόνο με τους μαυραγορίτες σε καιρό πείνας και κατοχής θα μπορούσε να συγκριθεί, απλά αυτό δεν 'φαίνεται'. Και τάζουν λοιπόν αυτοί οι άνθρωποι πως θα 'αποκαταστήσουν', θα βρουν τα λεφτά.. Από πού; Από τις τσέπες των αντιπάλων, από τις τσέπες ακόμα και των ψηφοφόρων τους που θα πούνε μετά ότι 'ξεγελάστηκαν' για μιαν ακόμα φορά, αν καταλάβουν την κλοπή που θα τους κάνουν βέβαια, γιατί υπάρχουν και αυτοί που θα είναι ευχαριστημένοι με την 'γενναιοδωρία' των ηγετών. Αυτά λοιπόν.
Και ο
2ος λόγος: οι ιδεοληψίες κάποιων 'ρομαντικών' και αθεράπευτων νοσταλγών των κοινωνικών πειραμάτων, των ιδεωδών, των μεγαλομανών, δήθεν ευγενικών, οράματων, που σου λένε ναι έκλεψαν αλλά δεν πρέπει να καταστρέψουμε μαζί με τα ξερά και τα χλωρά, το κοινωνικό κράτος και τα άλλα ωραία.. Κακής προαιρέσως και αυτοί; Όχι απαραίτητα, κάποιοι πραγματικά τα πιστεύουν αυτά που λένε και δεν τα λένε ως πρόσχημα για ιδιοτελή συμφέροντα. Αυτό κάνει τις ιδέες τους λιγότερο βλαβερές και επικίνδυνες; Όχι. Ο δρόμος προς την Κόλαση είναι συνήθως στρωμένος με τις καλύτερες των προθέσεων και αυτού του είδους ο 'ρομαντισμός' κάθε άλλο παρά αθώος είναι. Ο άνθρωπος είναι δύσκολο να αφήσει τις ιδέες της νεότητάς του και να δεχθεί ότι έκανε λάθος, είναι δύσκολο, θέλει μεγάλη παληκαριά που λίγοι την έχουν.
Και πρακτικά; Τί μπορεί, τί θα μπορούσε να γίνει; Αφού λοιπόν τα πράγματα έχουν έτσι όπως έχουν, θα φαινόταν περίεργο σε έναν εξωτερικό παρατηρητή πώς επιτέλους ο κόσμος, ιδία οι νέοι, δεν ξυπνάει, δεν έχει πάρει πρέφα τί γίνεται; Θα έλεγε κανείς: δεν θα έπρεπε υπό τις παρούσες συνθήκες να είναι εύκολο για τους εκφραστές ας πούμε της ελευθερίας να κερδίσουν συμπάθειες και να δείξουν την αξία της στους Έλληνες; Δύο παράγοντες και πάλι φαίνεται να εμποδίζουν:
Ο ένας η σχεδόν αδιαφιλονίκητη κυριαρχία στην εκπαίδευση και την μαζική κουλτούρα μιας εντελώς αντιρρεαλιστικής και αιθεροβάμονος "προοδευτικής" αντίληψης και ο δεύτερος το τεράστιο ηθικό και ιδεολογικό έλλλειμμα εκείνων των πολιτικών, κυρίως, αλλά και πνευματικών 'ταγών' που υποτίθεται θα έπρεπε να είχαν διαφυλάξει τις παραδοσιακές 'συντηρητικές' αξίες και αντιλήψεις που θα μπορούσαν να μας ανορθώσουν ως χώρα...
Χρειάζεται να μεταμορφωθούμε οντολογικά, για να χάσουμε πλέον ή έστω να περιορίσουμε αυτήν την ροπή, και αυτό δεν μπορεί να γίνει παρά μόνο με την ελεύθερη συγκατάθεσή μας. Άρα λοιπόν, τα ανθρώπινα συστήματα θα έπρεπε να βοηθούν προς την κατεύθυνση να περιορίζουν την δυνατότητα κατάχρησης εξουσίας και χρήματος στο όσο το δυνατόν λιγότερο, όχι στο όσο γίνεται περισσότερο. Αλλιώς θα υπάρχει πάντα διαφθορά, όσο μεγαλύτερο μάλιστα γίνεται το Κράτος και η εξάρτηση των ανθρώπων από αυτό η διαφθορά αυτή αυξάνεται κατακόρυφα. Αρκεί να δει κανείς τί έγινε στην Ελλάδα τα τελευταία 30-40 χρόνια. Ή τις δημοκρατίες της Αφρικής, όπου παρά τα αστρονομικού μεγέθους ποσά της εξωτερικής βοήθειας (κυβερνήσεων, φιλανθρωπικών οργανώσεων κλπ), ο κόσμος εξακολουθεί να μη μπορεί να αυτο-συντηρηθεί και σέρνεται σε εμφυλίους όπου οι ηγέτες τους ξεκινούν από φτωχοί επαναστάτες και καταλήγουν στα καζίνα και τα ξενοδοχεία του Las Vegas..
Δεν μπορείς να κάνεις το ίδιο πράγμα και να περιμένεις διαφορετικά αποτελέσματα. Κατά τον Αινστάιν αυτός είναι ο ορισμός της ηλιθιότητας. Αλλά έστω και στατιστικά να υπάρχει μία τέτοια πιθανότητα να αναλάβει κάποιος και να είναι όλα ιδανικά και να οδηγεί τον λαό σε παραδείσους ευτυχίας, όπου όλοι θα προσπαθούν ανάλογα με τις δυνατότητές τους και θα πληρώνονται ανάλογα με τις ανάγκες τους (ποιός άραγε θα τα αποφασίζει όλα αυτά;!) και πάλι δεν θα είχαμε τέτοιες πολυτέλειες να κάνουμε πειράματα ξανά και ξανά μέχρι να ικανοποιηθεί η εμμονή κάποιων στις ιδεοληψίες τους. Η ζωή δεν περιμένει. Αν κάποιος έχει 'φιλοσοφικές' και τέτοιες άλλες ανησυχίες ας (προσπαθήσει να) τις εφαρμόσει σε μία εθελοντική κοινότητα ή στην οικογένειά του, οι υπόλοιποι δεν φταίμε σε τίποτα να πληρώνουμε τα σπασμένα τέτοιων πειραμάτων και να μεταναστεύουμε στο εξωτερικό ή να μη μπορούμε να ξεκινήσουμε την δική μας οικογένεια στην πατρίδα μας επειδή δεν υπάρχουν οι ευκαιρίες μιας αξιοπρεπούς εργασίας και δεν γίνονται σεβαστά τα βασικά δικαιώματα της ιδιοκτησίας και τού να διαχειρίζεσαι εσύ όπως εσύ θέλεις τους καρπούς της εργασίας σου (υποχρεωτικές εισφορές σε αναμφίβολης αξίας ακόμα και βιωσιμότητας ασφαλιστικό σύστημα, φόροι εισοδήματος, φόροι στις αγορές, έκτακτοι φόροι κ χίλια δυο άλλα). Και όλα αυτά στο όνομα τίνος; Της δημοκρατίας, και της ισότητας και του κοινωνικού κράτους κλπ..
Κούφιες λέξεις, αδειανά πουκάμισα, τσάμπα έννοιες.. Οι πραγματικοί λόγοι;
Ή
1. Απλά και πολύ 'ταπεινά' να επωφελούνται ή να μπορούν να επωφελούνται κάποιοι, οι οποίοι και θα μας δίνουν την δύναμη να διαιωνίζουμε αυτό το σύστημα, αφού θα μας ψηφίζουν πάντα (από πού προήλθαν όλοι αυτοί οι αγανακτισμένοι των αντι-συστημικών δήθεν κομμάτων άραγε; Απ' τον ουρανό; Και ναι μεν κάποιοι κατάλαβαν απ' την κρίση και άλλαξαν, οι άλλοι όμως, οι πολλοί --δυστυχώς-- δεν κατάλαβαν σχεδόν τίποτε και σαν κακομαθημένα παιδάκια απλά γύρισαν την πλάτη στους πρώην προστάτες τους επειδή δεν έχουν πλέον να τους δώσουν, και δεν έχουν να τους δώσουν γιατί δεν παίρνουν πλέον, ούτε απ' έξω από τους κουτούς και ενίοτε κουτοπόνηρους "κουτόφραγκους" ούτε από μέσα, από τα υποζύγια των παραγωγικών και τίμιων ανθρώπων που προσπαθούν να παράξουν, να φτιάξουν κάτι σ' αυτήν τη χώρα και πλέον δεν τους έχει μείνει και τίποτα για να δώσουν. Φαντάζονται πως όλο αυτό δεν το δημιούργησαν ούτε στο ελάχιστο αυτοί (ψυχολογία της άρνησης), άλλωστε το σύστημα δεν μάς έμαθε να αναλαμβάνουμε και ποτέ τις ευθύνες μας, δεν μας έκανε να μεγαλώσουμε..Και περιμένουν απλά κάποιον αντίστοιχο 'χαρισματικό' ηγέτη να συνεχίσει το πράγμα από 'κει που μας το σταμάτησαν οι κακοί ξένοι που μας έκοψαν τα 'δωρεάν' λεφτά..Πλήρης αποσύνδεση από την πραγματικότητα για πολλούς, ένα έθνος που χωρίς υπερβολή θα είχε ανάγκη μια ομαδική ψυχοθεραπεία!
Φυσικά αυτές οι ψευδαισθήσεις είναι βούτυρο στο ψωμί του κάθε λαοπλάνου, ναρκισσιστικού επίδοξου σωτήρα ή απλά πονηρού ανθρώπου που είναι έτοιμος να τις καλλιεργήσει και να τις αυξήσει σε έναν ανώριμο από πριν και σε ανάγκη πλέον ευρισκόμενο λαό. Μόλις και ανάγκη να πει κανείς πόσο ανήθικο είναι αυτό, ίσως μόνο με τους μαυραγορίτες σε καιρό πείνας και κατοχής θα μπορούσε να συγκριθεί, απλά αυτό δεν 'φαίνεται'. Και τάζουν λοιπόν αυτοί οι άνθρωποι πως θα 'αποκαταστήσουν', θα βρουν τα λεφτά.. Από πού; Από τις τσέπες των αντιπάλων, από τις τσέπες ακόμα και των ψηφοφόρων τους που θα πούνε μετά ότι 'ξεγελάστηκαν' για μιαν ακόμα φορά, αν καταλάβουν την κλοπή που θα τους κάνουν βέβαια, γιατί υπάρχουν και αυτοί που θα είναι ευχαριστημένοι με την 'γενναιοδωρία' των ηγετών. Αυτά λοιπόν.
Και ο
2ος λόγος: οι ιδεοληψίες κάποιων 'ρομαντικών' και αθεράπευτων νοσταλγών των κοινωνικών πειραμάτων, των ιδεωδών, των μεγαλομανών, δήθεν ευγενικών, οράματων, που σου λένε ναι έκλεψαν αλλά δεν πρέπει να καταστρέψουμε μαζί με τα ξερά και τα χλωρά, το κοινωνικό κράτος και τα άλλα ωραία.. Κακής προαιρέσως και αυτοί; Όχι απαραίτητα, κάποιοι πραγματικά τα πιστεύουν αυτά που λένε και δεν τα λένε ως πρόσχημα για ιδιοτελή συμφέροντα. Αυτό κάνει τις ιδέες τους λιγότερο βλαβερές και επικίνδυνες; Όχι. Ο δρόμος προς την Κόλαση είναι συνήθως στρωμένος με τις καλύτερες των προθέσεων και αυτού του είδους ο 'ρομαντισμός' κάθε άλλο παρά αθώος είναι. Ο άνθρωπος είναι δύσκολο να αφήσει τις ιδέες της νεότητάς του και να δεχθεί ότι έκανε λάθος, είναι δύσκολο, θέλει μεγάλη παληκαριά που λίγοι την έχουν.
Και πρακτικά; Τί μπορεί, τί θα μπορούσε να γίνει; Αφού λοιπόν τα πράγματα έχουν έτσι όπως έχουν, θα φαινόταν περίεργο σε έναν εξωτερικό παρατηρητή πώς επιτέλους ο κόσμος, ιδία οι νέοι, δεν ξυπνάει, δεν έχει πάρει πρέφα τί γίνεται; Θα έλεγε κανείς: δεν θα έπρεπε υπό τις παρούσες συνθήκες να είναι εύκολο για τους εκφραστές ας πούμε της ελευθερίας να κερδίσουν συμπάθειες και να δείξουν την αξία της στους Έλληνες; Δύο παράγοντες και πάλι φαίνεται να εμποδίζουν:
Ο ένας η σχεδόν αδιαφιλονίκητη κυριαρχία στην εκπαίδευση και την μαζική κουλτούρα μιας εντελώς αντιρρεαλιστικής και αιθεροβάμονος "προοδευτικής" αντίληψης και ο δεύτερος το τεράστιο ηθικό και ιδεολογικό έλλλειμμα εκείνων των πολιτικών, κυρίως, αλλά και πνευματικών 'ταγών' που υποτίθεται θα έπρεπε να είχαν διαφυλάξει τις παραδοσιακές 'συντηρητικές' αξίες και αντιλήψεις που θα μπορούσαν να μας ανορθώσουν ως χώρα...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)







