17 Οκτωβρίου 2014
30 Σεπτεμβρίου 2014
Μη λέμε για Διάβολο, τρομάζει ο κόσμος
Και καθώς είχα πάρει μια εφημερίδα free press για να διαβάσω περιμένοντας στον σταθμό του Μάντσεστερ, τα μάτια μου πέφτουν σε μια μικρή είδηση (μονόστηλο) που δεν θα έλεγε και πολλά σε κάποιον χωρίς σχέση με την Εκκλησία ή θα τον έκανε απλά να κουνήσει το κεφάλι του λέγοντας πως και οι παπάδες εκσυγχρονίζονται τελικά.Η παράξενη λοιπόν είδηση έχει περίπου ως εξής:
Και καθώς οι χριστιανοί της Αγγλίας περίμεναν την απόφαση της Εκκλησίας της Αγγλίας για την χειροτονία ή μη γυναικών ως επισκόπων, η Γενική Σύνοδος σχεδόν σιωπηρά ενέκρινε την απάλειψη κάθε αναφοράς στον διάβολο στην νέα ακολουθία του βαπτίσματος.
Η απλοποιημένη φρασεολογία συντάχθηκε μετά από αναφορές κληρικών πως η παραδοσιακή ακολουθία ήταν υπερβολικά πολύπλοκη για τους ανθρώπους που δεν πηγαίνουν γενικά στην εκκλησία.
Στο παραδοσιακό τυπικό οι ανάδοχοι καλούνται να απαντήσουν για λογαριασμό του παιδιού που βαπτίζεται, αν είναι έτοιμοι να αποταχθούν τον διάβολο και όλα τα έργα του.
Η νέα φρασεολογία, που εγκρίθηκε την Κυριακή 13 Ιουλίου. ρωτά πλέον μόνον αν οι γονείς και οι ανάδοχοι θα "αποστραφούν την αμαρτία" και θα "απορρίψουν το κακό".Μιλώντας μετά την κατά εντυπωσιακή πλειοψηφία έγκριση της νέας φρασεολογίας, ο επίσκοπος Robert Paterson αρνήθηκε τις αιτιάσεις πως έτσι υποβαθμίζεται η ακολουθία του βαπτίσματος.
Όλοι γνωρίζουμε πως για πολύ κόσμο, ο διάβολος έχει πλέον γίνει μια κωμική φιγούρα (σαν καρτούν) χωρίς να τον συνδέουν τόσο με το κακό, όπως δήλωσε.
Αλλά η εξέλιξη όμως αυτή έχει εξοργίσει τους πιο παραδοσιακούς πιστούς.
Μιλώντας στο BBC, ο Peter Stanford,συγγραφέας της Βιογραφίας του Διαβόλου, αναρωτιέται τί συνέβη στις δεκάδες των εξορκιστών που τοποθέτησε η Εκκλησία της Αγγλίας το 1974 ιδρύοντας την σχετική υπηρεσία, όπου οι εξορκιστές κληρικοί θα εκπαιδεύονταν από θεολόγους και ψυχιάτρους.
Αν πρόκειται να μην αναφέρουμε τον διάβολο ποτέ ξανά, τί ακριβώς θα κάνουν πλέον αυτοί οι άνθρωποι;
Μιλώντας για τις αναφορές που υπάρχουν για τον διάβολο στην Καινή Διαθήκη ο Stanford αναρωτιέται: Θα πούμε πως ο διάβολος είναι απλά ένα σύμβολο και δεν υπάρχει στην πραγματικότητα; και αν είναι έτσι πόσο αυτό έχει σχέση με την αλήθεια; Δεν είναι σαν να βγάζουμε έτσι τον Χριστό ψεύτη; Μάλλον συσκοτίζουμε πιο πολύ τα πράγματα έτσι.Και αν αυτά νομίζει κανείς πως γίνονται μόνο στην υπερβολικά ανοιχτή και προοδευτική Αγγλία, μάλλον καλό θα ήταν να κοιτάξει και γύρω του, σε μια κοινωνία που χάνει σιγά-σιγά ακόμα και τις τυπικές της γνώσεις και συνδέσμους με την χριστιανική πίστη. Και προφανώς το να ασχολείται κανείς περισσότερο με το να φοβάται και να μιλάει για τον διάβολο δεν είναι ό,τι πιο υγιές και χριστιανικά και ψυχολογικά, το να φτάνουμε όμως στο σημείο να αποκρύπτουμε βασικές αλήθειες για να γινόμαστε πιο αποδεκτοί σκεπτόμενοι πάντα τους έξω που μπορεί να σκανδαλιστούν, προσβληθούν, θιχτούν και τόσα άλλα, δεν είναι και η πιο έξυπνη λογική ούτε οδηγεί κάπου παρά στην προοδευτική απονεύρωση της πίστεως.
Και όπως μια πολύ γνωστή φράση που χρησιμοποιούσε και ο μακαριστός γέροντας Παίσιος αναφέρει εύστοχα: Η μεγαλύτερη επιτυχία του διαβόλου είναι να μας πείσει ότι δεν υπάρχει.
27 Σεπτεμβρίου 2014
Είμαι με τη Δούρου -40 Χρόνια
![]() |
| Η ήπια νερόβραστη ελληνική "Δεξιά" Και να 'ταν μόνο ο Ντινόπουλος.. |
Για να κερδίσεις το δικό σου μερίδιο σ' αυτήν θα πρέπει να προσφέρεις κάτι το πραγματικά διαφορετικό, κάτι που να δίνει τις δικές σου ξεχωριστές απαντήσεις και λύσεις. Αν δεν έχεις να προσφέρεις κάτι εναλλακτικό, πραγματικά δικό σου, τότε είσαι άχρηστος στην πολιτική αρένα. Τότε επιβιώνεις απλά ως μιμητής και ως δεύτερη επιλογή. Η ουσία για την Δεξιά (ως πολιτικό χώρο, γιατί ως όνομα και ως κόμμα ΝΔ είναι κάτι εξαιρετικά φθαρμένο και λίγο πλέον, αν δεν ήταν ήδη από την αρχή ελαττωματικό και ελλιπές) είναι πως πρέπει να προσφέρει κάτι το πραγματικά διαφορετικό, όχι να είναι ένα δεύτερο ΠΑΣΟΚ για να κερδίζει τις μάζες...Πρέπει να δείξει το κάτι διαφορετικό η Δεξιά στην Ελλάδα. Αν έχουμε τους προβεβλημένους ανθρώπους της να λένε τέτοια πράγματα τότε πάμε να ψηφίσουμε και ΣΥΡΙΖΑ που τα ξέρει και καλύτερα.
ΥΓ: Φυσικά ο υπουργός έσπευσε σε απογευματινή του ανακοίνωση την ίδια μέρα της δήλωσης να "διευκρινίσει" τί εννοούσε. Άλλο ένα μεγάλο πρόβλημα της πολιτικής και των πολιτικών μας: περιμένουν να δουν τι θα πει ο κόσμος, και μετά τα γυρίζουν ώστε να τους έχουν ευχαριστημένους όλους. Αν κάποιος δεν μπορεί να εκφράσει μια γνώμη μετά από ώριμη κρίση και να μπορεί εκ των υστέρων να παραμείνει σταθερός σε αυτήν (στην βασική της ιδέα τουλάχιστον) και να την υποστηρίξει μάλλον δεν έχει νόημα να είναι πολιτικός... και να κατέχει θέσεις όπου θα πρέπει υποτίθεται να διαχειρίζεται το άγχος τού να λαμβάνει κρίσιμες αποφάσεις για λογαριασμό των άλλων, που του αναθέτουν αυτές τις ευθύνες -και τον πληρώνουν γι αυτό-- καθώς αυτοί θα ασχολούνται με την βιοπάλη και την οικογενειακή ζωή...
23 Σεπτεμβρίου 2014
Ξεκινάμε απ' τον Θεό
Ποιά η χρησιμότητα μιας Θεολογικής σχολής σήμερα;
Κάποτε οι θεολογικές σπουδές είχαν τα πρωτεία, οι άνθρωποι τις είχαν σε μεγάλη εκτίμηση, ο κόσμος γενικά περιστρεφόταν γύρω από την θρησκεία. Μετά ήρθε η
άνοδος της επιστήμης και της τεχνικής. (Και κάθε άλλο παρά άσχετη ήταν η όλη εξέλιξη αυτή με τον Χριστιανισμό!) και οι άνθρωποι φάνηκε ότι δεν χρειάζονταν πλέον την θρησκεία στην ζωή τους, είχαν αποκτήσει πιο χρήσιμα πράγματα. Ένας όμως εχθρός παρέμενε κοινός και δεν νικιέται με καμμία τεχνολογία. Αν και οι άνθρωποι το είχαν πιστέψει ακόμα και αυτό, ότι θα έφταναν να τον καταργήσουν με τις δυνάμεις τους!
Θάνατος όμως εξακολουθεί να υπάρχει. Πόνος, προβλήματα.. ο άνθρωπος δεν είναι μια απλή ένωση χημικών στοιχείων όπως πίστευαν και διεκήρυτταν με περισσή αλαζονεία και ανοησία οι θεωρητικοί του Υλισμού κατά τον 18ο και 19ο αι. Χρειάζεται άρα ακόμα η θρησκεία και η θεολογία.
Χρειάζονται άρα ακόμα οι απαντήσεις στον άνθρωπο και χρειάζεται να μπορεί κάποιος να δώσει τις αληθινές απαντήσεις. Αυτό θα έπρεπε να είναι το ζητούμενο της Θεολογίας και των σπουδών της. Το να μαθαίνεις πράγματα απλά για να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου ή για να εξελιχθείς ακαδημαικά δεν έχει και τόση πολλή σημασία ούτε και θα άξιζε να δίνει το κράτος λεφτά για αυτό ή εμείς να χαραμίζουμε τα πιο δημιουργικά μας χρόνια.
Δικαιολογημένα τότε θα κουνάνε το κεφάλι τους α θεολογία πέρασες; θα ξαναδώσεις; είναι η συνηθισμένη ερώτηση που ακούει ένας νέος πρωτοετής φοιτητής της Θεολογικής.
Όμως κάθε άλλο παρά άχρηστες είναι αυτές οι σπουδές. Και για το άτομο και για την κοινωνία ως σύνολο. Αξιοποιούμενες κατάλληλα οι θεολογικές σπουδές μπορούν (και πρέπει) να προσφέρουν σε δύο βασικά επίπεδα που θα μπορούσαν να ανυψώσουν την ζωή και την κοινωνία μας, και τα οποία επηρεάζουν κρίσιμα το ένα το άλλο: ηθικά και υπαρξιακά (πνευματικά).
Ηθική Προσφορά:
Η ανθρώπινη φύση, όλοι μας, ξεφεύγουμε πολλές φορές προς το κακό, μικρότερο ή μεγαλύτερο. Έτσι προκαλούνται προβλήματα στην ζωή μας, δυσαρμονίες με τους γύρω μας, με αποτέλεσμα κοινωνικές δυσλειτουργίες και στο τέλος ο σκοπός μας, αυτό που θέλουμε όλοι, περισσότερη ευτυχία, ελευθερία να κάνουμε ό,τι αγαπάμε και να είμαστε με αυτούς που αγαπάμε δεν επιτυγχάνεται. Η ζωή γεμίζει με προβλήματα, μικρότερα ή μεγαλύτερα, καμμιά φορά και αδιέξοδα. Φυσικά αυτά ποτέ δεν θα εξαφανιστούν, η ζωή είναι δύσκολη ούτως ή άλλως, δεν θα άξιζε όμως να προσπαθήσουμε συνειδητά να την κάνουμε λίγο καλύτερη; Για μας τους ίδιους και για τους γύρω μας; Δεν χρειάζεται όμως μόνο το να θέλουμε, χρειάζεται και να ξέρουμε το πώς. Εδώ μπορεί να βοηθήσει η Θεολογία. Παρουσιάζοντας στους ανθρώπους την ευαγγελική αλήθεια, μπορεί να τους προσφέρει ένα διαφορετικό, συνειδητοποιημένο μοντέλο ζωής, που οι περισσότεροι ούτε θα φανταζόμασταν καν την ύπαρξή του! Από 'κει και πέρα είναι φυσικά επιλογή και ευθύνη του κάθε ανθρώπου το πόσο, το πώς και το αν θα το ακολουθήσει.
Πνευματική Προσφορά:
![]() |
| Η "υγιής" θεολογία (Τίτ 2:1) έχει πραγματικά να προσφέρει και ο άνθρωπος την έχει ανάγκη |
Νομίζω ότι κάτι χρειαζόμαστε τελικά από τα εφόδια που έχει να μας προσφέρει η Θεολογία. Και ως Έθνος και ως Κόσμος γενικά. Οι κρίσεις και τα αδιέξοδα και η αίσθηση της μη ικανοποίησης από την ζωή μας μπορούν να το επιβεβαιώσουν. Κάθε άλλο παρά πολυτέλεια είναι οι θεολογικές σπουδές και για την Εκκλησία και για την κοινωνία αλλά και για τον καθένα μας ξεχωριστά.
2 Σεπτεμβρίου 2014
Το ψωμί βγαίνει με τον Καπιταλισμό...
...τα άλλα είναι απλά θεωρίες
Ένας δεδηλωμένα αριστερός καλλιτέχνης (μάλιστα ανέφερε ότι θα κάνει συναυλία στις Σκουριές προς υποστήριξη του "αγώνα") αξιόλογος αν μη τι άλλο στον χώρο του, χρησιμοποιεί το καπιταλιστικό μάρκετινγκ (και καλά κάνει) για να προσελκύσει και να πιάσει.
Θανάσης, το μικρό, που και από μόνο του είναι πιο άμεσο (και με μεγάλα γράμματα) και τον διαφοροποιεί από τον άλλον επιτυχημένο μουσικό με το ίδιο επίθετο (παλαιότερο και με ευρύτερο κοινό αλλά ίδιο τάργκετ γκρουπ που είναι γνωστός με το επίθετο αλλά και με το όνομα...)
Για να μην πούμε για τους νεαρούς που προσπαθούσαν να μπουν στον χώρο της συναυλίας πηδώντας τα συρματόσχοινα και οι άνδρες της ασφάλειας τούς σταμάτησαν (και λογικό αυτή ήταν η δουλειά τους άλλωστε). Άλλωστε αλλιώς θα ήταν αδικία.. Γιατί άλλοι να πληρώνουν και άλλοι να μπαίνουν τσάμπα; Αυτό αν σε κάποια έκλαμψή τους όλοι αυτοί οι ιδεολόγοι το μετέφεραν και στην κοινωνία γενικότερα θα έβλεπαν και οι ίδιοι τους πως αυτός ο κόσμος που διεκδικούν, ο εφικτός, είναι στην πραγματικότητα πολύ πιο άδικος απ' αυτόν που υποτίθεται πάνε (εκ του ασφαλούς) για να καταργήσουν..
30 Αυγούστου 2014
Αυτό το παιδί ποιός θα το κλάψει;
Daniel Tragerman
Λίγο συναισθηματικός ο τίτλος της σημερινής μου ανάρτησης αλλά δεν γίνεται κι αλλιώς, δεν μπορείς να μη ραγίσεις στη θέα μιας τέτοιας είδησης.Θα το κλάψουν οι καημένοι οι γονείς του φυσικά --ο Θεός να τους δίνει κουράγιο. Προοδευτικοί και ευαίσθητοι όπου γης και στην Ελλάδα δεν θα το κοινοποιήσουν στο Facebook είτε λόγω των προκαταλήψεών τους είτε γιατί δεν "πουλάει" (αλλοίμονο!) πολύ μια τέτοια είδηση και δεν θα έχουν και οι ίδιοι την ευκαιρία να το πληροφορηθούν καν...
Λένε ότι είναι προοδευτικοί και όμως δεν τους νοιάζει κάθε ζωή, ασχέτως θρησκείας, καταγωγής κλπ.. Σαν να μην πιστεύουν ότι κάθε ζωή έχει αξία από μόνη της αλλά σαν να θεωρούν πως έχει αξία μόνον όταν εξυπηρετούνται οι ιδέες τους, οι συμπάθειές τους.. Πόσο τρομακτικό, αν το σκεφτεί κανείς..
Ο άτυχος Ντάνιελ Τράγκερμαν δεν θα μεγαλώσει ποτέ για να μάθει πώς και γιατί οι ισλαμοφασίστες τον σκότωσαν και του διέκοψαν τόσο πρόωρα το ταξίδι του στη γη, πως ήταν ο "εχθρός" γι αυτούς τους άνανδρους. Δεν θα μάθει ποτέ με ποιό δικαίωμα οι ισλαμοφασίστες τού αφαίρεσαν τη ζωή. Οι "μαχητές" της Χαμάς εκτόξευσαν τις ρουκέτες τους από ένα παλαιστινιακό σχολείο. Δεν είναι ανάγκη κάποιος να είναι στρατιωτικός για να καταλάβει πόσο εγκληματικό είναι αυτό.
Όπως και να 'χει, το θύμα δεν γυρίζει πίσω και το κακό που έγινε δεν ξεγίνεται, τουλάχιστον όμως οι δολοφόνοι θα έρθουν ενώπιον της Δικαιοσύνης. Όχι φυσικά σε κανένα Διεθνές Δικαστήριο, αλλά ενώπιον της δικαιοσύνης που θα τους συναντήσει πριν καν να το καταλάβουν.
Και φυσικά δεν θα τους περιμένει καμμία παρθένα μετά.
Εις μνήμην του μικρού Δανιήλ...
29 Αυγούστου 2014
Στοχεύοντας στη βάση
Η κοινωνία της βάσης
Χθες λοιπόν βγήκαν οι περίφημες βάσεις. Μιας και μ' αρέσει η γλώσσα μας, θα ήθελα να μου επιτρέψετε να κάνω μερικά λογοπαίγνια. Για να περιγράψω, όσο γίνεται ελαφρά, μια κατάσταση που είναι όχι απλά σοβαρή αλλά και εξαιρετικά ζημιογόνα για την κοινωνία μας.
Μια κοινωνία χωρίς βάσεις, που ο στόχος της είναι απλά να πιάσει τη βάση, να πάρει ένα χαρτί, να πάρει το 5, να μπει στο δημόσιο ή να μπει "κάπου", να πάρει μια σύνταξη, να βάλει βύσμα για το παιδί. Μια κοινωνία που στοχεύει στο μέτριο είναι καταδικασμένη να απολαμβάνει πάντα αποτελέσματα πολύ κάτω από αυτό που θα ήθελε, πολύ κάτω δηλαδή και από αυτό το μέτριο. Να αρκείσαι με τα λίγα μάς έλεγαν. Όμως τελικά δεν είναι καθόλου αθώο αυτό..
Ακόμα και ηθικά είμαστε πολύ ελαστικοί με τον εαυτό μας, και φτάνουμε να έχουμε χάσει κάθε βάση, σχετικοποιώντας τα πάντα, χρησιμοποιώντας ως βάση το να μην έχουμε απαιτήσεις και έτσι να κάνουμε ηθικούς συμβιβασμούς. Δεν υπάρχουν πράγματα που αξίζουν, που πρέπει γι αυτό ν' αγωνιστούμε να τα τηρήσουμε. Απλά τα βασικά, μην κλέψεις, μη σκοτώσεις και είσαι καλός άνθρωπος. Αν δεν μου κάνουν κάτι είμαι πολύ καλός λέμε. Έτσι όμως ας μην περιμένουμε πολλά ούτε από τους άλλους, ούτε απ αυτήν την κοινωνία..
Ο Θεός, που μας κατασκεύασε (αν το πιστεύουμε), δεν μας έκανε για τα μέτρια, τέλειοι γίνεσθε λέει (1Κορ 14:20). Μας έκανε για τα τέλεια, μας θέλει τέλειους. Και ναι μεν η τελειότητα είναι χαρακτηριστικό μόνο του Δημιουργού, αλλά το θέμα είναι να προσπαθούμε να τον φτάσουμε, να του μοιάσουμε. (αυτό δεν είναι;) Η τελειότητα είναι μια πορεία. Πρέπει να την ποθήσουμε. Κοιτάζοντας προς το τέλειο προσπαθείς να γίνεις όσο το δυνατόν καλύτερος. Καμμία σχέση φυσικά με την λεγόμενη τελειομανία, όπου κοιτάζοντας προς το τέλειο αποθαρρύνεσαι και δεν προσπαθείς, εδώ κοιτάζεις προς το τέλειο και αυτό αποβαίνει δημιουργικό κίνητρο.
Και αν ακόμα δεν πιστεύουμε (αλήθεια στην σημερινή Ελλάδα πιστεύουμε ή δεν πιστεύουμε έχω μπερδευτεί) πως ο Θεός μάς έκανε, και απλά και μόνο υπάρχουμε (έτσι, το πώς και το γιατί δεν μας νοιάζουν) και πάλι η ζωή αν την κοιτάξουμε μάς το αποδεικνύει, όσο πιο χαμηλά βάζεις τον πήχη, τόσο πιο δύσκολο θα σου φαίνεται να τον περάσεις.
Εμείς πρέπει να σας δείχνουμε το Έβερεστ έλεγε ένας πνευματικός άνθρωπος του καιρού μας, όποιος μπορεί ανεβαίνει, όσο μπορεί προς τα εκεί.
ΥΓ: Διασκεδαστικό είναι αν σκεφτεί κανείς πως το κόμμα που ουσιαστικά εδραίωσε αυτόν τον θεσμό που υπήρχε από πριν και πέρασε από 40 κύματα, είχε ως ένα από τα βασικά του συνθήματα την δεκαετία του '70 και του '80 το Έξω οι Βάσεις του θανάτου (αναφερόμενο στις στρατιωτικές βάσεις του ΝΑΤΟ στην Ελλάδα)!
![]() |
| Η συνήθης φωτό με τα κοριτσάκια που κοιτούν αγωνιωδώς τα αποτελέσματα πλαισιώνει οποιοδήποτε άρθρο σχετικό με τις Πανελλήνιες |
#βάσεις
27 Αυγούστου 2014
Δουλεύουμε για να περνάνε καλά στη Βόρεια Ευρώπη
Στιγμιότυπο από την πόλη
Στο λεωφορείο σήμερα κάπου στα πανεπιστήμια
βλέπω έναν 30άρη εργαζόμενο στον δήμο να λέει ε ρε δουλεύουμε εμείς για να περνάει καλά η βόρεια Ευρώπη. Δεν ξέρω πώς ακούγεται αυτή η λέξη, αλλά θα ήθελα να την πω με την αυθεντική της σημασία, τον συμπόνεσα. Ένοιωσα δηλαδή λίγο τον πόνο του. Στεναχωρέθηκα. Το βλέμμα του τα έδειχνε όλα. Το χειρότερο απ' όλα είναι όταν βλέπεις και νοιώθεις την απελπισία, μέσα σου ή γύρω σου..
Του λέει ένας άλλος μεγαλύτερος κύριος, μάλλον συνταξιούχος, στη δουλειά πας; άντε κάνε το σταυρό σου. Ποιό σταυρό να κάνω;! ήταν η απογοητευμένη απάντηση του νέου με την φόρμα εργασίας.
![]() |
| Σκιάθος-Βρυξέλλες-Σκιάθος με κυβερνητικό τζετ για τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης. «Το πήρα για να μη χάσω τις διακοπές μου» |
Ας μου επιτρέψει μόνο ο ανώνυμος συνέλληνας να του απευθύνω τον λόγο και να του πω: Όχι αγαπητέ μου, αντίθετα με ό,τι το σύστημα για τους δικούς τους ευνόητους λόγους σε έχει κάνει να πιστεύεις (και όταν λέμε σύστημα αυτό φυσικά δεν περιορίζεται μόνο σε αυτούς που τυπικά αποτελούν την κυβέρνηση)
δεν δουλεύεις για να περνάει καλά η Βόρεια Ευρώπη, δουλεύεις για να περνάει καλά ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ!
26 Αυγούστου 2014
Μας θεωρούν χαζούς
Ρωσία: «ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ» πέρασαν τα σύνορα οι αλεξιπτωτιστές που συνελήφθησαν στην Ουκρανία
Οι Ρώσσοι όχι μόνο κάνουν προπαγάνδα αλλά την κάνουν και πολύ άγαρμπα. Μόνο χαζοί θα τους πίστευαν. Στην σημερινή εποχή αγαπητοί υπάρχει το Ίντερνετ, δεν είμαστε πια στον καιρό της ΕΣΣΔ.
Φαίνεται τους έχει μείνει από τότε, που έλεγαν ό,τι ήθελαν, και ο κόσμος τούς πίστευε εύκολα αφού δεν είχε και άλλη πηγή ενημέρωσης ούτε καν μόρφωσης,
ή ακόμα και αν δεν τους πίστευε δεν τολμούσε να δείξει πως δεν τους πιστεύει γιατί δεν ήξερε ποιός είναι αυτός που τον παρακολουθεί και πού μπορεί να βρεθούν μετά!
Καιρός να κάνετε ένα update λίγο τις μεθόδους σας εκεί στο Κρεμλίνο. Δεν απευθύνεστε σε χαχόλους.
Σειράχ. Αηδιασμένος από τα ψέμματα.
25 Αυγούστου 2014
Τί στεναχωριέσαι;
Η συναισθηματική μας ανωριμότητα
-Μάνα δεν με θέλει/με άφησε/δεν τα πάμε καλά κλπ
-Τί στεναχωριέσαι γιε μου θα βρεις εκατό σαν κι αυτήν
Και κάπως έτσι μαθαίνουν τα αγόρια ότι "ο άντρας ο σωστός"
τον νοιάζει απλά να έχει κάποια δίπλα του (ή καλύτερα πάνω από μία)
και δεν "κολλάει", δεν θεωρεί ξεχωριστή δηλ. καμμία.. ούτε νοιάζεται να την κερδίσει,
να την καταλάβει, να την αγαπήσει βαθύτερα, ή να προσπαθήσει για την σχέση του ή τον γάμο του στις δυσκολίες αφού πάντα θα υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές...
Ελληνίδες μάνες...... Ελληνική οικογένεια......
24 Αυγούστου 2014
Φαΐ όχι ποδόσφαιρο
Φαΐ όχι ποδόσφαιρο, λέει το σύνθημα στην ΕΤ3 που έγραψαν κάποιοι προφανώς νεαροί ενθουσιώδεις επαναστάτες που θέλουν να ξεφύγουν από τον συρμό παραλία καφές Μουντιάλ το οποίο τους φαίνεται πολύ ρηχό. Ίσως να είναι καλή τους αυτή η πρόθεση.Ίσως τους ξεφεύγει όμως κάτι. Μιλάνε για φαΐ. Λέει ο κομμουνιστής θεατρικός συγγραφέας Μπ. Μπρεχτ αυτοί που είναι ψηλά θεωρούν ντροπή να μιλήσουν για το φαΐ. Ας αναλογιστεί κάποιος ποιοι τώρα άραγε είναι ψηλά στην κοινωνία μας και σε ποιους εφαρμόζεται αυτή η φράση.
Μιλάνε, φωνάζουν για φαΐ, για δικαιώματα. Όποτε ακούς κάποιον να φωνάζει, αν έχεις την στοιχειώδη σοφία και σύνεση θα πρέπει να βάλεις σχεδόν ενστικτωδώς δύο κόσκινα:
-Άραγε οι προθέσεις τους είναι καλές, είναι αγαθές, είναι αυτό που λένε χωρίς να κρύβεται κάτι άλλο από πίσω; Μια προσπάθεια να σε πάρουν με το μέρος τους εκμεταλλευόμενοι κάποιαν ανάγκη σου (η ανάγκη είναι συνήθως πολύ κακός σύμβουλος, εκτός αυτού ξέρουν αυτοί πραγματικά τις ανάγκες σου;) για να σε προσεταιριστούν, να σε πάρουν με το μέρος τους; Και μετά να σε χρησιμοποιήσουν για μέρος της δικής τους ευρύτερης ατζέντας παρά την θέλησή σου; ξέρουν το καλό σου; Ακόμα και καλός να είναι ο σκοπός τους θεωρητικά αρκεί αυτό για να δικαιολογήσει το να γίνεις χωρίς όρους υποστηρικτής τους;; Το δέχεσαι;
Αν υποτεθεί ότι περνάνε το 1ο κόσκινο
-Πρέπει να μπει ένα δεύτερο, πιο πρακτικό: το πρώτο δεν αρκεί, δεν φτάνει. Μιλάνε για φαΐ. Αυτά που προτείνουν άραγε φέρνουν φαΐ;; Φέρνουν ζωή και ευ ζην; Ή φέρνουν μήπως μιζέρια και δυστυχία όπου εφαρμόστηκαν μέχρι τώρα οι φανταχτερές ιδέες αυτών των ενθουσιωδών καλοθελητών ιδεολόγων;; Αξίζει μια μικρή έρευνα πριν να ακολουθήσει κανείς άκριτα ένα σύνθημα και μια ιδέα.. Αυτό μας διαφοροποιεί από τα ζώα.
23 Αυγούστου 2014
Τί δικαιολογία θα είχαν να πουν;
![]() |
| Η Επιτροπή για την Διεθνή Ύφεση και Ειρήνη Τα ΚΚ και η ΕΣΣΔ ουσιαστικά χρησιμοποίησαν τέτοιους "αγνούς" σκοπούς για να προωθήσουν τις θέσεις τους στις μάζες |
ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)







